K60B - otwory mocujące

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Mateusz » 7 paź 2007, o 19:24

Koner napisał(a):to skorzystam Piotrek z twojej metody :)


Nie Piotrek, tylko Marcin :yes: :]
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 paź 2007, o 19:24

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 7 paź 2007, o 19:26

O jejku przepraszam za pomyłkę :oops: No oczywiście że Marcin :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Konrad » 7 paź 2007, o 19:32

Momentami to mnie poprostu rozbawiacie, jak ktos powyżej napisal ze im większa gardziel tym większe prawdopodobieństwo zalania :hmm: co to ma byc :hmm: Zalac się może gdy podniesiemy poziom paliwa, zwiększymy dyszę główną, a nie gdy gardziel będzie większa :!: .Im większa gardziel tym lepiej bo mieszanka zostaje dokladnie zmieszana.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Pawlus » 7 paź 2007, o 20:18

całkowicie nie zrównałem, ale tylko trochę i rzeczywiście jakiś taki bardziej zrywny, jeszcze trochę podpiłuje w wolnym czasie.
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Konrad » 29 paź 2007, o 21:23

A Ja od razu zaatakowałem wiertłem w wiertarce stołowej :) Nawet ładnie wyszło, niestety niewiem czy to coś dało bo gaźniczek mam nowy i jeszcze nie używany :) Nawet nie połkną benzynki :D
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Pawlus » 20 mar 2008, o 11:17

Ostatnio zobaczyłem, że względem nowego cylka mam jeszcze próg jakies 1-1,5mm... Niedługo bedę miał specjalny mini-frez na wiertarkę i chciałbym to skorygować, proszę tylko Marcina, jeśli jest taka mozliwość o re-upload zdjęć bo obecne nie działają.
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Marcin1993 » 20 mar 2008, o 11:33

Gotowe :) Nie zauważyłem, że nie działają.
Marcin1993
 

Postprzez Pawlus » 20 mar 2008, o 11:37

Wielkie dzięki :)
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Smok » 20 mar 2008, o 16:47

A jakby zrobić taką wstawkę z kawałka aluminium między gaźnikiem a cylindrem. Wstawkę można by zrobić z króćca starego cylindra.
KOMAR WIECZNIE ŻYWY
Avatar użytkownika
Smok
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 519
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 19:23
Lokalizacja: Rybnik

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 324 gości

cron