Wymiana simmeringów

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez marcing17 » 14 sty 2008, o 16:56

Nie no ale żeś walnął obrazki ;p :D niezłe i powinna być pochwała :)

Ja nigdy nie smaruje gniazda simmeru ale smaruje tam gdzie są wargi mixolem, żeby się nie starł :)
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 sty 2008, o 16:56

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 14 sty 2008, o 18:34

lol, pochwał za takie coś nie powinno sie stawiać bo jeszcze sie zdewaluują ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Johnny Moped » 14 sty 2008, o 18:56

Tak, w 1szych latach produkcji S38 były simmery z wierzchu metalowe, a w środku miały gumę ;) I tym sposobem za 4 dyszki nabyłem silnik na gaźnik G12 i jeszcze z początku produkcji :D
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mariusz » 14 sty 2008, o 21:39

o kurcze :o unikat :) tylko nie mów że wymieniłeś simery :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Johnny Moped » 14 sty 2008, o 22:31

Musiałem :cry: stare i pogięte były, widać że jakiś dzieciak 40 lat temu zakatował ten silnik i go nie ruszał
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Adi.G. » 14 sty 2008, o 22:40

Ja mam takie simeringi luzem w garażu, :D zastosuję je w kiedyś w komarze
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 14 sty 2008, o 22:51

a możesz zrobić foty tych simmerów? chętnie bym zobaczył :)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Adi.G. » 14 sty 2008, o 22:55

Ale to jak będe w garażu, może jutro zrobie foty
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez parcelak » 15 sty 2008, o 13:26

A ja mam swój sposób zakładania simeringów. Biorę rurkę o średnicy 38mm, malutki młoteczek i simering który chcemy założyć.

Obrazek

Teraz rurkę kładziemy na simeringu, wargi smarujemy smarem i leciutko pukamy młoteczkiem.

Obrazek

Zawsze tak zakładam simeringi i wszystko jest dobrze, polecam tą metodę :D
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez Johnny Moped » 15 sty 2008, o 15:05

Tak jak ja mówię, to mniej więcej to samo :) Chociaż do mojego sposobu trza rozpołowić silnik, a do twojego nie ;) Ja musiałem, bo nie mogłem wkręcić do metalowego simera śrubki.
Wkleiłem sobie TO do podpisu


-Ogar 200
-CZ 175/487
-Simson S51 b1-3
Avatar użytkownika
Johnny Moped
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 17:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Koner » 16 sty 2008, o 17:59

To jak,ma ktoś w końcu fotki tych simmeringów? :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 222 gości