Pierwszą rzeczą którą możemy uczynić w celu wyjęcia silnika jest odkręcenie lewej pokrywy silnika. W tym celu odkręcamy 3 sruby zaznaczone na rysunku płaskim sróbokrętem:
[img][570:500]http://img502.imageshack.us/img502/4373/obraz0374444vg1.jpg[/img]
Następnie odbezpieczamy wodzik:
[img][570:500]http://img517.imageshack.us/img517/7579/obraz003gk8.jpg[/img]
i odkręcamy wodzik odbezpieczając linkę
[img][570:500]http://img172.imageshack.us/img172/2579/obraz002hn6.jpg[/img]
[img][570:500]http://img134.imageshack.us/img134/5862/obraz004rt4.jpg[/img]
Później odłączamy kable zasilania wychodzące z silnika jak i wężyk paliwa, oraz wykręcamy iglicę wraz z przepustnicą(można odkręcić również cały gaźnik)
Po tych czynnościach możemy odkręcic kolano wydechowe od cylindra używając do tego tz żabki
[img][570:500]http://img176.imageshack.us/img176/5729/obraz005yo3.jpg[/img]
Ściągamy linkę sprzęgła z cięgna(proponuję do tego użyć jakiegoś kołką) a następnie wykręcamy ją za pomocą klucza 10mm
[img][570:500]http://img443.imageshack.us/img443/3020/obraz011ek9.jpg[/img]
Odpinanie łańcucha świetnie opisał kolega Kobuch - viewtopic.php?t=4167
Dla lepszego dojscia do szpilek możemy odkręcić osłone na łańcuch za pomocą klucza 10mm oraz 13mm
[img][570:500]http://img443.imageshack.us/img443/3235/obraz007ky9.jpg[/img]
Następnie odkręcamy szpilki mocujące silnik kluczem 13mm i wybijamy je
[img][570:500]http://img443.imageshack.us/img443/580/obraz106as2.jpg[/img]
Po w/w czynnościach silnik powinien wyjść bez większych oporów, pozdrawiam Jakub Knight
Jak wyciągnąć silnik z ramy Komara?
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Jak wyciągnąć silnik z ramy Komara?
Ostatnio edytowano 28 sty 2008, o 16:23 przez Jakub Knight, łącznie edytowano 9 razy
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Zdjęcia działają - widocznie imageshack miał znowu jakieś problemy. No ale grunt, że już działa
Tutek niby banalny ale jak najbardziej przydatny. Ugruntowany fotkami oraz ładnie krok po korku opisane wszystko.
Tutek niby banalny ale jak najbardziej przydatny. Ugruntowany fotkami oraz ładnie krok po korku opisane wszystko.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
Spoko tutek przyda mi się napewno
Mosze go wydrukować
Mosze go wydrukować
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 315 gości