Jak zregenerować wał domowym sposobem??

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez rolnik1234 » 24 lut 2008, o 13:42

No powinno to pomóc przynajmniej tak mi się wydaje :)
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 lut 2008, o 13:42

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Garry1 » 4 mar 2008, o 22:47

nie czytałem tematu od początku ale taka "regeneracja" opsiana w pierwszym poście to niezły żal i niszczenie wału... wał po takiej operacji należy wycentrować co ma kluczową i zasadniczą rolę przy jego pracy, poprawnej pracy... pozatym walenie młotkami też dobrze na niego nie wpływa...
Hi! :D

Wykonuję osprzęty do silników, tłumiki(dyfuzory), końcówki, króćce! kontakt: gg: 7047182 Co do ceny to na pewno się dogadamy ;)
Avatar użytkownika
Garry1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 22:09
Lokalizacja: Konin

Postprzez Maciek » 5 mar 2008, o 00:17

I to próbowalem wytlumaczyć co spotkało sie krytyką ale już cicho z tym jedna wojna starczy
Jeździec Apokalipsy
Avatar użytkownika
Maciek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 19:40
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Adi.G. » 5 mar 2008, o 00:27

No jak sama nazwa tematu
domowym sposobem??
wskazuje domowy sposób czyli najprościej jak się da co nie znaczy że najlepiej jak ktoś ma przyrządy to wiadomo praska+kły na tokarce i wał jak z fabryki, lecz tutaj do dyspozycji młotek i imadło co chyba każdy ma. Nie ma co pisac że to zły sposób bo to domowy sposób
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Garry1 » 5 mar 2008, o 19:18

a słyszałeś że jak się nie ma sprzętu to się za taie cuś nie zabiera?
Hi! :D

Wykonuję osprzęty do silników, tłumiki(dyfuzory), końcówki, króćce! kontakt: gg: 7047182 Co do ceny to na pewno się dogadamy ;)
Avatar użytkownika
Garry1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 22:09
Lokalizacja: Konin

Postprzez Adi.G. » 5 mar 2008, o 19:22

Jak sie nie ma nic do stracenia to czemu nie taki silnik przeciez kosztuje grosze co innego jakby ktoś robił tak wał w mz czy innym grubszym sprzęcie
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 5 mar 2008, o 19:22

Nie zaczynajmy już wszystkiego od początku.Garry1 przecież nikt Ci nie każe tego robić jak nie chcesz.Ktoś może ma ochotę spróbować sam to zrobić i nie tracić tyle kasy w warsztacie.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez PawelP112 » 5 mar 2008, o 21:02

a ja rozbiłem dzisiaj wał 'domowym sposobem' wymieniłem łozysko i złozyłem silnik i pyrka jak nalezy zero luzów itp.
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Avatar użytkownika
PawelP112
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
Lokalizacja: Łomnica

Postprzez rolnik1234 » 5 mar 2008, o 21:32

Garry1 napisał(a):nie czytałem tematu od początku

No to błąd jak chcesz wziąść udział w dyskusji to powinieneś przeczytac cały i czy czasem taka sprawa jaką ty chcesz powiedzeć nie była już omawiana a już był ten dylemat co masz i też była odpowiedź więc jesli nie daje ci to spokoju to miłego czytania
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Postprzez radi126 » 6 mar 2008, o 09:42

żeby rozpołowić wał, jest jeszcze jeden "domowy" sposób:

Bierzemy pręt gwintowany na długość przerwy między połówkami wału, nakręcamy na niego 2 nakrętki i wkładamy pomiędzy połówki. Następnie rozkręcamy Nakrętki i wał powinien się rozszerzać. Oczywiście takich wynalazków powinniśmy zrobić kilka.
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Avatar użytkownika
radi126
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1574
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
Lokalizacja: Mońki

Postprzez Mr.Rezystor » 6 mar 2008, o 17:11

Garry1 napisał(a):a słyszałeś że jak się nie ma sprzętu to się za taie cuś nie zabiera?

To jest domowy sposób. Mój zregenerowany wał śmiga jak nowy. Z tym ze ja mojego zapiąłem w kły i wyważyłem. Ale nie każdy ma tokarkę. Tak jak pisałem jest to domowy sposób. Zanim ktoś jeszcze napisze jakiegoś posta z żalem do mnie, to niech się zastanowi 3x.


radi126 napisał(a):żeby rozpołowić wał, jest jeszcze jeden "domowy" sposób:

Bierzemy pręt gwintowany na długość przerwy między połówkami wału, nakręcamy na niego 2 nakrętki i wkładamy pomiędzy połówki. Następnie rozkręcamy Nakrętki i wał powinien się rozszerzać. Oczywiście takich wynalazków powinniśmy zrobić kilka



Też dobry pomysł. :yes:
http://motoalbum.pl/uzytkownik/4057/pojazdy

Kategoria A,B zdana za pierwszym strzałem :D
Avatar użytkownika
Mr.Rezystor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
Pojazdy: Audi 100 2.8

Postprzez Dynio » 13 mar 2008, o 18:09

Ta regeneracja wału to żenada i nikomu nie polecam bo może na 30% robienia takiej regeneracji walu sie uda.Ja tak zrobiłem i mi wał się rozlazł, bo wymieniałem korbowód.Ustawiony był idealnie ale nie szło potem zaklepać tej tulei co trzyma połówki.Ja u siebie pospawałem wał :oops: ale dobrze mi motoryna chodziła z 2 na świece ciągła 8) ale mi sie rozlazł i nie polecam bo to koszty potem są i zmarnowany czas.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Dynio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 16:35
Lokalizacja: Łupowo

Postprzez Rajfus » 13 mar 2008, o 20:58

Ile razy trzeba powtarzać że to jest domowy sposób Dynio to że ci nie wyszło to nie znaczy że innym się nie uda może poprostu coś żle zrobiłeś i tyle :yes:
Avatar użytkownika
Rajfus
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 19 maja 2007, o 16:29
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazdy: Romet Ogar 200 "bzyk"

Poprzednia strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 309 gości