Podczas dłuższego postoju skutera mojego brata postanowiliśmy go odpalić. Nie chciał palić. Przeczyściliśmy gaźnik i już śmiga Postanowiłem więc napisać tutoriala jak to zrobić W skuterze Piaggio Zip stosowany był gaźnik Webber o średnicy gardzieli 18mm oraz dyszy głównej 58.
Na początku musimy zdemontować wszystkie obudowy, ale o tym nie będę pisał bo chyba każdy potrafi to zrobić
Dostaliśmy się już do gaźnika. Musimy odpiąć dwa wężyki paliwowe (jeden z nich to wężyk którym dochodzi benzyna, a drugim wraca nie spalone paliwo). Wężyk jest zaznaczony na zdjęciu.
Teraz należy odkręcić czujnik elektrycznego ssania. W tym celu należy odkręcić 2 śrubki (zaznaczone na zdjęciu) a następnie pociągamy ją do góry.
Gdy mamy już odkręcony czujnik odkręcamy 2 śrubki, za pomocą których przykręcona jest przepustnica z linką. Teraz pociągamy do góry i mamy wyjętą przepustnicę .
Gaźnik zamocowany jest do gumowego króćca za pomocą opaski zaciskowej (zaznaczona na zdjęciu na czerwono)
Aby wyjąć gaźnik należy odłączyć od filtra powietrza rurkę łączącą go z gaźnikiem (zaznaczona na zdjęciu)
Teraz mamy już wyjęty gaźniczek, dmuchamy w otworki zaznaczone na zdjęciu.
Odwracamy teraz nasz gaźnik do góry nogami, odkręcamy obudowę wykręcając 2 śrubki zaznaczone na zdjęciach.
Teraz odkręcamy dysze zaznaczone na zdjęciu kolorem niebieskim. Myjemy je w benzynie oraz *** sprężonym powietrzem.
Wyjmujemy pływak.
I tym prostym sposobem mamy wyczyszczony gaźnik
Tekst napisany wyłącznie dla www.motomaniacy.com. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora surowo zabronione.
P.S Gdyby ktoś posiadał informację jakiego typu jest ten gaźnik proszę o podanie informacji w poście w tym temacie
Demontaż i czyszczenie gaźnika Webber (Piaggio Zip)
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 7
• Strona 1 z 1
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Tutek przydatny i posiadacze skuterów już raczej nam nie zarzucą że się nie znamy i nie piszemy nic o skuterach Powoli coś będzie się rozwijało
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
no ładnie go opisałes wiec mysle ze teraz każdy pozna jego budowe
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
a ja myślę że przyda się posiadaczom gaźników dellorto przez bliźniaczą budowę
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
marycha_zielarz napisał(a):a ja myślę że przyda się posiadaczom gaźników dellorto przez bliźniaczą budowę
Mikuni 19 mm jest również praktycznie identyczny
podoba mi się w tych gaźniczkach regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Parcelak przed dłuższym postojem odkręcajcie śrubkę spustową paliwa i problemu z zatkanym gaźnikiem nie będzie.
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 242 gości