Ładowanie akumulatora w Rometach i podobnych
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Tak. Oczywiście może być nawet kilkuwatowy, ale nie ma to sensu, tylko podwyższa koszty, a nic nie daje.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Witam!
Dzisiaj sprawdziłem ile v jest na kablu ladowania
Na razie nie mam podłączonej tylniej lampy żadnej.Jest tylko przednia 12v (żarówka), Wpinam do miernika kable itd. Odpalam! Na pełnych obrotach 9v, a bez świateł 14V!!
Czy jeżeli zrobię tą lampę tylnią na LED, to będzie 6v>?
Dzisiaj sprawdziłem ile v jest na kablu ladowania
Na razie nie mam podłączonej tylniej lampy żadnej.Jest tylko przednia 12v (żarówka), Wpinam do miernika kable itd. Odpalam! Na pełnych obrotach 9v, a bez świateł 14V!!
Czy jeżeli zrobię tą lampę tylnią na LED, to będzie 6v>?
Zaproszenia na LOCKERZ, w trybie natychmiastowym 24/7 !! : http://szybkiezapro.50gigs.net/index.php
-
ponyrider - MotoManiak
- Posty: 295
- Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:55
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zrobiłem wszystko według schematu, minus z aku dalem do masy a plus połączyłem do ładowania z cewek (czerwony kabel na nim dioda i opornik) i po włączeniu silnika opornik robi się strasznie gorący aż się cyna topi, dymi się z niego i w ogóle ... Powiecie mi co się dzieje ?
- SztandeR
- MotoManiak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 30 paź 2009, o 18:20
SztandeR a jaki opornik zastosowałeś? I opornik chyba powinien być przed diodą prawda?
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 138 gości