Mikuni COMP GM 21 demotaż i ustawienie

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Mikuni COMP GM 21 demotaż i ustawienie

Postprzez endek » 28 mar 2008, o 21:48

Ostatnio miałem ten gaznik wiec postanowiłem opisac go cos nie co.Zapewnie nie każdy go widział wiec bedzie miał teraz okazje :)


Mikuni COMP GM 21 dosc często spotykany w silnikach 80-125 bądź tuningu
(ten akurat ma dodatkowo podgrzewanie)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Rozkręcony

Obrazek

Obrazek

Konały w gazniku nie powinny być zatkane wiec w tym celu dobrze jest dokładnie
Przedmuchac cała obudowe gaznika
(rozmieszczenie kanalików)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Regulacja poziomu paliwa ma na celu ustawienia optymalnego poziomu (aby nie
Było wycieków ani znów braku bądź nienadążania napływu paliwa do komory pływakowej
(Na wciśniętej iglicy powinno być ok 23mm)(iglica wcisnieta i uniemożliwiony dopływ
wahy)
Obrazek

A na otworzonej iglicy 27mm(czyli wtedy iglica otwiera dopływ paliwa)

Obrazek

Obrazek

Co do wielkości dyszy głównej to wystepuje spora gamma ale 110-140 można kłaść



Przepustnica pokryta jest warstewka teflonu w celu zabezpieczenia przed ścieraniem
Iglica posiada piec rowków wiec można ją sporo opuścić bądź podnieść
zależnie od zachowania silnika oraz kolorku swiecy :wink:

Obrazek

Obrazek


Mechanizm ssania jak widac do prosto skonstruowany 8)

Obrazek

Sruba regulacji mieszanki wykrecona zależnie od zachowania silnika,a w praktyce jest ona wykrecona w granicy 1,5-2,5 obrotu, wiecej raczej się nie wykreca bowiem jest już
Sporo zubożona mieszanka i silnik narażony jest na zacieranie. :wink:

Obrazek

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Mikuni COMP GM 21 demotaż i ustawienie

Postprzez Pani Kontekstowa » 28 mar 2008, o 21:48

Pani Kontekstowa
 

Postprzez parcelak » 28 mar 2008, o 21:52

Ładnie napisany tutorial. Fotki są i opis. Pochwała zasłużona :)
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez Mariusz » 29 mar 2008, o 00:51

no pochwała się należy, szczególnei za opis regulacji poziomu paliwa <yes> w sumie w tego typu gaźnikach raczej ciężko tu ustalić, a nawet doświadczalnie ciężej niż w jawce bo więcej wachy wchodzi i od spodu pływak :]
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Domin » 20 kwi 2008, o 14:35

sorry za ot. Mam pytanie: Czy wartość odległości pływaka w gaźniku mikuni corp są podobne?
Domin
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 10:22
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez endek » 20 kwi 2008, o 15:05

jesli jest podobny( bo mikuni comp jest naprawde sporo) to powinna byc mniej wiecej taka sama :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1


Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 284 gości