Ostatnio miałem ten gaznik wiec postanowiłem opisac go cos nie co.Zapewnie nie każdy go widział wiec bedzie miał teraz okazje
Mikuni COMP GM 21 dosc często spotykany w silnikach 80-125 bądź tuningu
(ten akurat ma dodatkowo podgrzewanie)
Rozkręcony
Konały w gazniku nie powinny być zatkane wiec w tym celu dobrze jest dokładnie
Przedmuchac cała obudowe gaznika
(rozmieszczenie kanalików)
Regulacja poziomu paliwa ma na celu ustawienia optymalnego poziomu (aby nie
Było wycieków ani znów braku bądź nienadążania napływu paliwa do komory pływakowej
(Na wciśniętej iglicy powinno być ok 23mm)(iglica wcisnieta i uniemożliwiony dopływ
wahy)
A na otworzonej iglicy 27mm(czyli wtedy iglica otwiera dopływ paliwa)
Co do wielkości dyszy głównej to wystepuje spora gamma ale 110-140 można kłaść
Przepustnica pokryta jest warstewka teflonu w celu zabezpieczenia przed ścieraniem
Iglica posiada piec rowków wiec można ją sporo opuścić bądź podnieść
zależnie od zachowania silnika oraz kolorku swiecy
Mechanizm ssania jak widac do prosto skonstruowany
Sruba regulacji mieszanki wykrecona zależnie od zachowania silnika,a w praktyce jest ona wykrecona w granicy 1,5-2,5 obrotu, wiecej raczej się nie wykreca bowiem jest już
Sporo zubożona mieszanka i silnik narażony jest na zacieranie.
Mikuni COMP GM 21 demotaż i ustawienie
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Mikuni COMP GM 21 demotaż i ustawienie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no pochwała się należy, szczególnei za opis regulacji poziomu paliwa <yes> w sumie w tego typu gaźnikach raczej ciężko tu ustalić, a nawet doświadczalnie ciężej niż w jawce bo więcej wachy wchodzi i od spodu pływak
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
jesli jest podobny( bo mikuni comp jest naprawde sporo) to powinna byc mniej wiecej taka sama
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 284 gości