Gaźnik GM 12F i 13F - demontaż i ustawienie

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez Marcek » 30 cze 2007, o 14:45

Dzięki Adi :)
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Pani Kontekstowa » 30 cze 2007, o 14:45

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Komarcio » 2 lip 2007, o 16:32

Mam pytanko. Jesli zamienilbym dysze to silnik powyzej 3/4 odkreconego gazu zaczynalby mulic, gasnac, ale na nizszych obrotach jezdzil pozadnie?
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Marcek » 2 lip 2007, o 18:39

U mnie właśnie tak było.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Komarcio » 2 lip 2007, o 20:34

Dzieki
Jutro zamieniam dysze :)
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Junak » 5 lip 2007, o 12:46

pochwała naprawde się należy bo temat bardzo przydatny i pomocny
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Robson » 9 lip 2007, o 14:20

Mam pytanko
Czy śrubki nad komorą pływakową idzie dokręcić na fulla?
Avatar użytkownika
Robson
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 6 lip 2007, o 15:47
Lokalizacja: Stoned

Postprzez Jakub Knight » 9 lip 2007, o 14:22

Robson napisał(a):Czy śrubki nad komorą pływakową idzie dokręcić na fulla?
po co je dokrecac na full?
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Robson » 9 lip 2007, o 14:25

Chodzi o to ,że wycieka paliwo. To jest wina pękniętej uszczelki nie? A te śrubki są tak zrobione ,że nie idzie do końca dokręcić.
Avatar użytkownika
Robson
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 6 lip 2007, o 15:47
Lokalizacja: Stoned

Postprzez Jakub Knight » 9 lip 2007, o 15:16

wytniz z czegos uszczelkę, nic nie kosztuje
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Marcek » 9 lip 2007, o 15:47

Jeśli paliwo cały czas cieknie to prawdopodobnie masz nieszczelny pływak.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Robson » 9 lip 2007, o 17:32

Pływak nie jest dziurawy. Śrubki nie trzymały wymieniłem je i już nic nie cieknie :wink:
Avatar użytkownika
Robson
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 6 lip 2007, o 15:47
Lokalizacja: Stoned

Postprzez Aleksander » 9 lip 2007, o 22:26

takich filmików jak nakręcil marcek potrzeba nam na forum coś w rodzaju filmowanie w pomieszeniu profesjonalny stół imadło do tego marcek w kombinezonie roboczym z naszywką "romet service"
co do fimiku to jestem pod wrażeniem gdybym był adminem dałbym nawet 2 pochwały :)
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez Marcek » 9 lip 2007, o 22:30

Aleksander napisał(a):do tego marcek w kombinezonie roboczym z naszywką "romet service"


Nie lubię pracować w fartuchu czy kombinezonie, wolę swoją starą koszulę flanelową ;) Tak samo jak nie umiem pracować w rękawiczkach. Wolę się pobrudzić czy pokaleczyć, ale rękawiczek nie założę. Nie mam wtedy żadnego wyczucia w rękach.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Jakub Knight » 9 lip 2007, o 22:31

Marcek napisał(a):Tak samo jak nie umiem pracować w rękawiczkach. Wolę się pobrudzić czy pokaleczyć, ale rękawiczek nie założę. Nie mam wtedy żadnego wyczucia w rękach
Ja tak samo, nie lubie tez robic w kurtce, wole w swetrze i troche zmarznąć :D :wink:
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez radi126 » 10 lip 2007, o 20:47

Możecie zapodać jakieś zdjęcia obrazujące różnice w wyglądzie tych 2 gaźników?? gm12 i gm13
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Avatar użytkownika
radi126
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1574
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
Lokalizacja: Mońki

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 93 gości

cron