jeśli się nie myle to gm13f ma obydwie wieksze dysze wiekszą komore mieszania oraz większy gardziel
na życzenie moge podać wymiary
Gaźnik GM 12F i 13F - demontaż i ustawienie
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 42
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Dzięki, ale obudowa ta sama?? Wym. nie trzeba
Piszę poprawnie po polsku.
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
-
radi126 - MotoManiak
- Posty: 1574
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
- Lokalizacja: Mońki
w bingu śrubka ( ta bez widocznej sprężynki) ma być wykręcona 3,5 obrotu, a ta druga z widzoczną sprężynką to wykręcasz tak, aby motor nie gasł na wolnych obrotach, pamiętaj o przerwie na świecy ma być 0,4 mm, czyli bardzo mało i pamiętaj że gaźnik reguluje się na nagrzanym silniku
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Wkręcamy do oporu śrubkę do regulacji składu mieszanki (ta pozioma), potem wykręcamy ją ok. 2 obroty, tak samo ze śrubą wolnych obrotów (z widoczną sprężynką). a co z tamtmiśrubkami wkręcić je na do końca?
kamilosm017
- kamilosm017
- MotoManiak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 25 sty 2008, o 11:38
- Lokalizacja: goldap
kamilosm017 napisał(a):a co z tamtmiśrubkami wkręcić je na do końca?
Jakimi pozostałymi? Do regulacji służą tylko te dwie śrubki.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 42
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 283 gości