P R N D 3 L

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Komarcio » 25 wrz 2008, o 18:36

Czyli dobrze rozumowałem. :)
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Pani Kontekstowa » 25 wrz 2008, o 18:36

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Tomek1212 » 4 sty 2009, o 02:09

Sory za odkop ale widze ze nikt nie wyjaśnił do konca.
L to jest po prostu dwa pierwsze biegi i tyle. Tzn że w praktyce jak dasz gaz do spodu to bedzie piłować na dwójce i nie przerzuci na trójkę.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Cytowanie całości lub fragmentów wypowiedzi bez zgody autora lub odpowiedniego oznaczenia cytatu jest przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności do lat 3.
Tomek1212
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 sty 2009, o 16:47
Lokalizacja: Tarnów

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 254 gości