Problem Audi A4 1.9TDI

Jeśli masz problem z samochodem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Problem Audi A4 1.9TDI

Postprzez Pawel1313 » 7 sty 2009, o 17:05

Mój tata posiada Audi A4 1.9TDI. Ostatnio pojawił się taki problem: w zbiorniczku na płyn chłodniczy pojawił się olej silnikowy, a w silniku ubył poniżej dolnego stanu i do tego jest plama oleju pod autem. Olej w silniku nie zmienił koloru. Czego to może być wina. Proszę o szybką pomoc:)
Pawel1313
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 13:13
Pojazdy: Fiat Bravo 1.9JTD, Derbi Senda X-Treme R

Problem Audi A4 1.9TDI

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 sty 2009, o 17:05

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 7 sty 2009, o 17:08

Albo coś z głowicą (uszczelka, pęknięcia), albo pęknięty blok.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 7 sty 2009, o 22:33

jesli olej przedostaje sie do płynu chłodzoącego to i powinno byc równeiz na odwrót czyli płyn do oleju (sprawdz czy przybyło oleju w silniku)
no i dobrze by było jak bys sprawdzic skad wydobywa sie oleju (pownno widac )

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pawel1313 » 8 sty 2009, o 17:11

W silniku nie przybyło oleju. Olej dostaje się do zbiorniczka z płynem górnym wężykiem nadmiarowym.
Pawel1313
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 13:13
Pojazdy: Fiat Bravo 1.9JTD, Derbi Senda X-Treme R

Postprzez Marcek » 8 sty 2009, o 17:23

enduras napisał(a):jesli olej przedostaje sie do płynu chłodzoącego to i powinno byc równeiz na odwrót czyli płyn do oleju

Nie wiem, jak wygląda ciśnienie płynu, ale jak jest niższe niż oleju, to raczej olej będzie w płynie, nie na odwrót.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 8 sty 2009, o 19:15

Marcek napisał(a):Nie wiem, jak wygląda ciśnienie płynu, ale jak jest niższe niż oleju, to raczej olej będzie w płynie, nie na odwrót.

miałem tu na mysli gdzy silnik jest wył.

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pawel1313 » 8 sty 2009, o 20:09

A czy może być to wina chłodniczki olejowej ??
Pawel1313
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 13:13
Pojazdy: Fiat Bravo 1.9JTD, Derbi Senda X-Treme R

Postprzez endek » 8 sty 2009, o 20:12

ale przeciez ona jest chłodzona powietrzem ...

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pawel1313 » 8 sty 2009, o 20:15

ale przez chłodnicze przepływa i olej i płyn i jak będzie pęknięta to będą się mieszały
Pawel1313
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 13:13
Pojazdy: Fiat Bravo 1.9JTD, Derbi Senda X-Treme R


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 303 gości

cron