Wszystko na to wskazuje, że niedługo w moim garażu zagości kolejny 125p
Jest tylko jeden problem: przy próbie uruchomienia silnik (po dłuuugim postoju) radośnie wyrzygał olej przez odmę, skutecznie brudząc całą maszynownię, szybę i maskę. Dlaczego tak się dzieje?
Jeszcze jeden Właścicielem była moja ciocia, ale zmarła kilka lat temu. Od tamtego czasu autko stało bez opłacanego OC. Co teraz musi zrobić wujek (mąż zmarłej właścicielki), żeby przerejestrować go na siebie? Będzie musiał opłacić zaległe składki + odsetki? Wujek nie był wpisany w dowodzie jako współwłaściciel.
125p nie lubi swojego oleju :)
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 13
• Strona 1 z 1
125p nie lubi swojego oleju :)
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Komarcio napisał(a): przy próbie uruchomienia silnik (po dłuuugim postoju) radośnie wyrzygał olej przez odmę, skutecznie brudząc całą maszynownię, szybę i maskę. Dlaczego tak się dzieje
a skad go masz ,bo nie dziwie sie ze go z łatwoscia dostaniesz w posiadanie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Re: 125p nie lubi swojego oleju :)
Komarcio napisał(a):Wszystko na to wskazuje, że niedługo w moim garażu zagości kolejny 125p
Jest tylko jeden problem: przy próbie uruchomienia silnik (po dłuuugim postoju) radośnie wyrzygał olej przez odmę, skutecznie brudząc całą maszynownię, szybę i maskę. Dlaczego tak się dzieje?
Jeszcze jeden Właścicielem była moja ciocia, ale zmarła kilka lat temu. Od tamtego czasu autko stało bez opłacanego OC. Co teraz musi zrobić wujek (mąż zmarłej właścicielki), żeby przerejestrować go na siebie? Będzie musiał opłacić zaległe składki + odsetki? Wujek nie był wpisany w dowodzie jako współwłaściciel.
więc będzie sprawa spadkowa,nie ma innej możliwości,no chyba że podrobicie podpis ś.p. Ciotki i wpiszecie date na umowie kilka dni przed śmiercią.
-
Arczi - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1368
- Dołączył(a): 29 sty 2008, o 22:14
- Lokalizacja: WL
sorki nie doczytałem 2 czesci posta
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Wujek miał go od nowości, po śmierci żony odstawił go na ileś lat i ja teraz mam okazję za grosze przejąć go jako magazyn części do mojego muscle cara Po prostu ma kilka pierdół w idealnym stanie, a które w moim się sypią (chromy, felgi, podsufitka). Ale buda zdrowa, jak z fabryki i nie wykluczam, że jeszcze wróci na drogi. Jeśli uda się go zarejestrować, to go odpalam (może jakieś 2.0 DOHC ), jeśli nie, to mam duuuuuużo części.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: 125p nie lubi swojego oleju :)
Arczi napisał(a):Komarcio napisał(a):Wszystko na to wskazuje, że niedługo w moim garażu zagości kolejny 125p
Jest tylko jeden problem: przy próbie uruchomienia silnik (po dłuuugim postoju) radośnie wyrzygał olej przez odmę, skutecznie brudząc całą maszynownię, szybę i maskę. Dlaczego tak się dzieje?
Jeszcze jeden Właścicielem była moja ciocia, ale zmarła kilka lat temu. Od tamtego czasu autko stało bez opłacanego OC. Co teraz musi zrobić wujek (mąż zmarłej właścicielki), żeby przerejestrować go na siebie? Będzie musiał opłacić zaległe składki + odsetki? Wujek nie był wpisany w dowodzie jako współwłaściciel.
więc będzie sprawa spadkowa,nie ma innej możliwości,no chyba że podrobicie podpis ś.p. Ciotki i wpiszecie date na umowie kilka dni przed śmiercią.
No to dupa, sprawy robił nie będę. Zostaje jeszcze rejestracja na zabytek, bo papiery do niego są, a skończył już 25 lat. Ale do tego musi zapalić i jakoś wyglądać, a do tego musiałbym strzelić kilka zaprawek i wypolerować całość...
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
nie lepiej kupic gdzies papiery
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Nie chcę się bawić w przebijanie numerów. Wszystko ma być legalnie.
A teraz tak mi przyszło do głowy: gdybym przebudował nieco karoserię (np. 2 drzwi), wstawił inny silnik i zmienił jeszcze parę pierdół, to mógłbym zarejestrować go na SAM-a?
A teraz tak mi przyszło do głowy: gdybym przebudował nieco karoserię (np. 2 drzwi), wstawił inny silnik i zmienił jeszcze parę pierdół, to mógłbym zarejestrować go na SAM-a?
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Komarcio napisał(a):(po dłuuugim postoju) radośnie wyrzygał olej przez odmę,
Też taki miałem jak miałem poprzedni silnik (ze złomu) i były przytkane kanaliki i do tego zgęstniały, zastygły olej pomógł jakiś preparat do czyszczenia silnika od środka
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
-
Marek - *supporting
- Posty: 2179
- Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
- Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
- Pojazdy: In Comming >> MT SM XX
Komarcio napisał(a):Dlaczego tak się dzieje?
Masz megawydajną pompę A na poważnie - kup jakąś dobrą płukankę do wnętrza silnika. Dodaj to do oleju, niech chwilę pochodzi, spuść i zalej nowym (jakiś dobry mineralny). Jak nie pomoże, to ponowna płukanka.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Przyczyną są zapieczone lub popękane pierścienie tłokowe,powstaje duże ciśnienie w skrzyni korbowej i wyrzuca olej.W tych silnikach wystarczyło,że pęknięty był pierścień uszczelniający na jednym cylindrze i już puszka filtra powietrza,która jest połączona z odmą była mokra od oleju.
- Sekutor
- MotoManiak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
- Lokalizacja: Łańcut
Hmmmm, to może być to, bo nie sądzę, żeby pompa oleju mogła wytworzyć taką fontannę... Kupię płukankę i zobaczymy.
Ale co z tą rejestracją i OC? Trzeba opłacić zaległe składki + odsetki? Da się zarejestrować na SAM-a? Policja może podczas kontroli zakwestionować ,,SAMowatość SAM-a" ?
Ale co z tą rejestracją i OC? Trzeba opłacić zaległe składki + odsetki? Da się zarejestrować na SAM-a? Policja może podczas kontroli zakwestionować ,,SAMowatość SAM-a" ?
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 214 gości