Fiat ciquecento: Wydech troszkę rdzewieje.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kolektor wydechowy musi być zardzewiały, bo warunki na nim panujące jest w stanie wytrzymać tylko specjalna farba ceramiczna. Każdy kolektor ze zwykłym lakierem po kilkuset km wygląda tak samo, jak po kilkuset tysiącach km, więc można tą część olać i jeździć bezstresowo.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
no nawet zaroodporna w niektrych miejscach nie daje rady
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Podratować może Cię tylko srebrzanka dobrej jakości.
Nigdy nie psikać tłumika żadnymi węglowodorami. Podczas pracy tłumik nagrzewa się do wysokich temperatur i środek, którym tłumik jest wysmarowany może się zapalić.
P.S Stal nie wchłania smaru, to nie jest czyściwo. Wchłaniać to może węgiel, przy obróbce cieplnej.
Nigdy nie psikać tłumika żadnymi węglowodorami. Podczas pracy tłumik nagrzewa się do wysokich temperatur i środek, którym tłumik jest wysmarowany może się zapalić.
P.S Stal nie wchłania smaru, to nie jest czyściwo. Wchłaniać to może węgiel, przy obróbce cieplnej.
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 353 gości