Taki dobry samochód i nie zapalił, mój cinkuś to gorsze auto a pali bez problemu w każdych warunkach, ale ja mam gaźnik.
Jutro na pewno ci zapali, może aku jest wyładowane i słabo kręci.
choć jutro też sprawdzę swojgo czy zapali normalnie, ale nigdy nie było w zimie problemu a mam go już 5 lat.
Fiat Panda 1.1 03' nie pali w zimie - pomocy!!!
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
Nawet malutki przebieg masz 60k, dla tego silnika to pikuś, 150-200k powinien mykać.
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0
NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
-
Artur - MotoManiak
- Posty: 4110
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
- Lokalizacja: Lubin
Na początek - wlej trochę denaturatu do baku, zwiąże on wodę. Może zwyczajnie w układzie paliwowym tworzą się lodowe korki?
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Marcek napisał(a):Może zwyczajnie w układzie paliwowym tworzą się lodowe korki?
To chyba najbardziej prawdopodobna przyczyna awarii samochodu.
Odłącz wąż zasilania paliwem przy wtrysku, albo listwie wtryskowej (zależy czy monowtrysk czy wielowtrysk) wprowadź wąż do zbiorniczka np. do przezroczystego baniaka i przekręć stacyjkę w pozycję włączonego zapłonu.
Oceń wzrokowo wydajność pompy paliwowej (Jeśli naczynie nie napełnia się wcale lub bardzo powoli, to znaczy, że w przewodach paliwowych, filtrze występują jakieś blokady dla paliwa. Jeśli paliwo wypełni naczynie szybko, to znaczy że usterki trzeba szukać dalej we wtrysku/ wtryskach, bądź w urządzeniu sterującym.) Oczywiście napisany powyżej tekst tyczy się poprawnego działania pompy paliwa. Jeśli po przekręceniu kluczyka w pozycję włączonego zapłonu nie słychać charakterystycznego dźwięku buczenia (pompy paliwowej) i włączenia się przekaźnika (dźwięk podobny do dźwięku wydawanego przez przerywacz kierunków), to znaczy że musisz sprawdzić pompę paliwa jak i całe zasilanie pompy. Sprawdź na początku bezpieczniki.
Jeśli faktycznie okaże się że układ zasilana uległ uszkodzeniu (spalona pompa, uszkodzona instalacja pompy, uszkodzone wtryski/ wtrysk lub urządzenie sterujące,to można też przyjąć, że jest to całkowicie przypadkowa usterka i nie jest wywołana mrozem.
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
Mogło też zapieprzyć wtrysk. Wykręć wtryski podłóż białą kartkę i przekręć stacyjkę na rozruch. Druga osoba niech obserwuje pracę.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
No i doszedłem. Wina była po stronie jak i akumulatora jak i instalacji elektrycznej. Akumulator jest zwalony (moim zdaniem), bo ładuje się od zera do ile się da, a nigdy na full, bo się nie da, w... 0,5 godz, w nawet ciepłym pomieszczeniu nie trzyma prądu, i jest zawsze na 3 (amperomierz na prostowniku) - do wymiany. A instalację myszy pogryzły i masa na jednym włosku miedzianym z kabla była. Jedno mnie zastanawia, jak jadę to z silnika zimnego dziwne odgłosy się wydobywają (takie trzeszczenia, jak gazu dodam to to znika) - Co to może być?
-
Karol. - MotoManiak
- Posty: 1384
- Dołączył(a): 30 sie 2009, o 14:21
Karol! napisał(a):A instalację myszy pogryzły i masa na jednym włosku miedzianym z kabla była. Jedno mnie zastanawia, jak jadę to z silnika zimnego dziwne odgłosy się wydobywają (takie trzeszczenia, jak gazu dodam to to znika) - Co to może być?
to gdzie ty go trzymasz ze robi za przystawke dla myszów :F
na zimnym silniku to moze nie równo pracowac ,zreszta po uruchomineniu silnika dobrze aby troche pochodził na biegu jałowy ,przed jazda
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
u mnie w garażu i też myszy pogryzły, nawet raz się zajęły w filtrze powietrza :F chodzi o matiza
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
enduras napisał(a):to gdzie ty go trzymasz ze robi za przystawke dla myszów :F
Stoi sobie w garażu bez drzwi frontowych, obok malucha, który stoi obok niej, jest taka murowana przybudówka, a w niej wspomniane myszy - maluch im nie smakuje :F
-
Karol. - MotoManiak
- Posty: 1384
- Dołączył(a): 30 sie 2009, o 14:21
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 365 gości