Wydatek szczatkowy
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wydatek szczatkowy
Witam! Jestem ciekaw do czego służy wydatek szczątkowy w dieslu. Wiem ze reguluje się go na pompie wtryskowej w starych pompach tylko nie wiem, za co odpowiada i na co ma wpływ źle wyregulowany wydatek (spalanie, dynamika?).
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Re: Wydatek szczatkowy
Wydatek szczatkowy jest po to aby silnik rowno pracowal i nie szarpal jadac jednostajnie na sporym biegu np na obrotach 1300 obr/min. Wplywa od na dynamike jazdy, jak bedzie ustawiony za duzy to spalanie tez sie zwiekszy. Jak chcesz to regulowac to lepiej daj sobie spokoj i podjedz do Dieslowca bo lepiej samemu w to paznokci nie pchac Przez zle wyregulowany wydatek szczątkowy moze rowniez gasnąc.
-
AnDr3w - MotoManiak
- Posty: 540
- Dołączył(a): 15 sie 2007, o 15:43
- Lokalizacja: LLB
- Pochwały: 9
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 130 gości