Wybór autka
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Wybór autka
Remont takiego auta, po całości kosztuje od 15tys w górę Sama blacharka to wydatek minimum 3,5-4 tysiąca jeśli robisz w zakładzie.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Re: Wybór autka
Tomek napisał(a):Remont takiego auta, po całości kosztuje od 15tys w górę Sama blacharka to wydatek minimum 3,5-4 tysiąca jeśli robisz w zakładzie.
golfa miałem parę elementów do malowania a e30 do malowania nic, jedna dziura w podłodze... co ma kosztować 15 tysi ? wymiana rozrządu, oleju i końcówek? czy ma rozbierać silnik jeżeli wszystko gra?
- Adamas1
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1734
- Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966
Wybór autka
To zależy co brać za remont. Można samemu lakierować i przy odrobinie chęci wyjdzie spoko. Można też oddać do profesjonalistów i mieć idealnie. Albo silnik. Wymiana pierścieni, a kapitalka to nie to samo.
Powiem Ci, że trafiłeś w moment. Wczoraj kupiłem auto lakierowane przez amatora. Z daleka wygląda świetnie, z bliska szczegóły zaczynają razić
Kwestia podejścia. Podejrzewam, że ktoś nie mający pojęcia nie weźmie spawarki w łapę, albo nie zrobi wymiany zawieszenia. To robocizna bardzo podbija koszty.
Tylko nie uznaj tego za atak Piszę to z własnego punktu widzenia, gdzie lakierowanie albo klejenie wiązki to zło 100-kroć gorsze od wymiany uszczelki pod głowicą.
Powiem Ci, że trafiłeś w moment. Wczoraj kupiłem auto lakierowane przez amatora. Z daleka wygląda świetnie, z bliska szczegóły zaczynają razić
Kwestia podejścia. Podejrzewam, że ktoś nie mający pojęcia nie weźmie spawarki w łapę, albo nie zrobi wymiany zawieszenia. To robocizna bardzo podbija koszty.
Tylko nie uznaj tego za atak Piszę to z własnego punktu widzenia, gdzie lakierowanie albo klejenie wiązki to zło 100-kroć gorsze od wymiany uszczelki pod głowicą.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 179 gości