UWAGA!!!!

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

UWAGA!!!!

Postprzez michall1993 » 19 cze 2007, o 16:40

właśnie dowiedziałem sie że te zatarte łożyska na wale przy tym crossie (gileże) zatarły sie z powodu oleju wlałem olej 2T półsyntetyk orlenowski niepolecam go !!!!!!!! teraz już biore z tata przyczepke i jade do kielc po niego
michall1993
 

UWAGA!!!!

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 cze 2007, o 16:40

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 19 cze 2007, o 16:53

A ja polecam ten olej!!!!!Może akurat do tej gilery nie był dobry ale w więkzości sprzętów się sprawdza :) Jak na razie to chyba od początku masz same problemy z tą gilerrą??
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez michall1993 » 19 cze 2007, o 17:04

no problemy się zaczeły jak wlałem tej olej do dozownika
teraz kupiłem MOTUL do 2T za 49zł/l
michall1993
 

Postprzez Koner » 19 cze 2007, o 17:08

Drogi nie znaczy lepszy :D Ale ten bardziej się nadaje do crossa.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez michall1993 » 20 cze 2007, o 08:00

masz racje KONER chciałem was ostrzec
michall1993
 

Postprzez endek » 20 cze 2007, o 09:15

to nie wiedziałes chyuba ci mówiłem :) a po za tym ten olej jest dobry do wolnoobrotowych silników,
a jak do pilarki 2t to własnie Motula lej(taki zielony) albo Castrola R2 i wtedy bedzie moto chodziło i chodziło(przykład KMX ponad 7,5tys km)
pozdro :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Junak » 20 cze 2007, o 12:53

ja ten olej leje od początku do komara i jest dobrze, nagaru durzo nie daje, świeca jest brązowiutka więc ten olej do komara nadaje się jak najbardziej
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Koner » 20 cze 2007, o 13:11

Komar nie jest aż tak wymagający :) i to w nim lubię a ten olej sprawdza się naprawdę super.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 20 cze 2007, o 13:32

przecież nowe motocykle produkowane wg. współczesnej technologii wiadomo że wymagają innego oleju. Przecież silnik s38 ma około 45 lat i w tamtych czasach jeżdzono na takim syfie jak lux10, to ten semisynthetic orlenowski dla komara w porównaniu do luxa to delicje :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Jakub Knight » 20 cze 2007, o 14:40

Zdzichó napisał(a):ja ten olej leje od początku do komara i jest dobrze, nagaru durzo nie daje, świeca jest brązowiutka więc ten olej do komara nadaje się jak najbardziej
Komar to nie gilera :D
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Mariusz » 20 cze 2007, o 17:31

no właśnie, szkoda że się zatarł :/ ile dałeś za remont? poza tym to nie pisało w instrukcji obsługi o jakich parametrach olej lać?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez michall1993 » 20 cze 2007, o 20:31

motor już jest zrobiony kosztowało 370zł + pożądny olej 2T 49zł
michall1993
 

Postprzez Koner » 20 cze 2007, o 22:24

A zrobiłeś już jazdę testową :?: :wink: Jeśłi tak to opisz jak się sprawuje :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 20 cze 2007, o 23:12

michall1993 napisał(a):motor już jest zrobiony kosztowało 370zł + pożądny olej 2T 49zł


czyli mixol :lol:
a tak panikowałeś z tym remontem :D ,ważne ze zrobiony teraz bedziesz mial zajęcie(a mianowicie docieranie nowego tłoka) :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez michall1993 » 21 cze 2007, o 08:20

tłoka nie wymieniałem bo mechanik mówił że nioe ma sensu dopiero na nowy sezon wymieniałem łożyska na wale i mechanik powiedział żeby docierać ok 100km a konkretnie żeby sie wszystko ułożyło
już go dotarłem chodzi normalnie czyli BANDYTA!!!
michall1993
 

Następna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 226 gości