Simson sr50

Miejsce gdzie możecie prowadzić swobodne rozmowy na tematy motoryzacyjne. Taki Off-topic ale związany z motoryzacją!

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 22:32

ja mialem simsona ktory dosc ladnie wymiatał, a kupilem polskie podzespoly

co zrobilem:
-komplenty cylinder 60ccm
-kosz sprzegła od 70ccm(ma inne przełożenia i jest wytrzymalszy)
-łożyska na wał SKF c3-innych nie uznaje, te sa nie do zajechania bo kreca sie do 13 000chyba RPM(nie zapomnij ich otworzyc, bo jak je ze sklepu dostaniesz to bd zamkniete, czyt. sciagnij te blaszki z kulek, w przeciwnym razie je zatrzesz bo nie beda mialy smarowania)
-wszyscy sie podniecaja niemieckimi oryginalnymi simerami, jedyne co to sa drogie, kup w jakims sklepie motoryzacyjnym(w ksiazkach poszukaj wymiarow spisz i kup na sztuki)ja kupilem w sklepie z czesciami do trktorow....myslicie ze to gowno?? bylt jeszcze lepsze jak te niemieckie

z obrobki: cylinder kanałdolotowy wypolerowałem i wygładziłem odlewy, to samo z kanałem wydechowym, wewnetrzne kanały terz trzeba pomeczyc(ja 2dni sie z tym bawiłem)
głowica została zebrana a nastepnie wybrana w kierynku swiecy co zwiekszyło pojemnosc, kompresji az tak nie zmniejszyło
do gaznika tego co masz dokup tylko inne dysze a iglice osadz jaknajgłebiej(na dotarciu usadz ja płytko i jezdzij na zwykłych dyszach przez 500km, potem zmien i wyreguluj ghaznik i zapłon)

ja tak miałem porobione i szło to super,
3biegowy sr50 miał seryjnie z przodu 17zebów zebatke(ja taka mialem jak go kupilem)
na niej targał około 80km/h co nie jest takie wesołe jak masz seryjne heble, musisz przerobic chamulce jak chcesz szybko jezdzic, najlepiej zrob takie skosne szlift bebna(rowne rysy skosne, najlepiej brzeszczotem) i kup nowe klocki
bedzie chamował ja marzenie
ja osobiscie zrezygnowałem z 17zebowej zebatki i wstawiłem 14'
było to najlepsze posyniecie bo sr50 przyspiszało lepiej jak WSK175 a v-max wynosiło jakies 70km/h
ale do tego 70km/h przyspieszał w mgnieniu oka
jak na 1biegu odkrecalem gaz do konca to koło dźwigało

tak zrob i edzie ok!!

wszystko
Kopar GTI-reanimacja
Gość
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 kwi 2007, o 22:32

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 4 kwi 2007, o 22:32

Gość dobrze pisze- najpierw silnik później wygląd to świeta rzecz, co ci po blasku i wyglądzie jak nie bedziesz miał mocy
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 22:37

i nie zapomnij o heblach

zeby sie nie zabić

jak tanio i szybko zmienic siłe chamowania??
nowe szczeki, jak bedziesz kupował to popatrza na okładziny bo czasem negenerowane sprzedajom i majom krotkie okladziny i kupa, musza byc jak najdłuższe...
bęben potnij skosnie brzeszczotem, czyli porob głebsze skosne rysy wewnatrz, tak mniejwiecej co 10mm

efekt gwarantowany!! oczywiscie niezapomnij o regulacji hebli
Kopar GTI-reanimacja
Gość
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 22:41

Można robic dwie rzeczy jednocześnie,gdy rama bęrdzie schła można zająć sie silnikiem.I potem mieć już wszystko zrobione.Chociarz ja zrobiłem tak jak inni pisali,że najpierw silnik,żeby dobrze jeździł.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Robert12139 » 4 kwi 2007, o 22:41

Nie mówię że nie masz racji ale wiem że ty byś to zrobił bo się na tym znasz a to jest mój pierwszy motorower i mam go 2 tygodnie więc mechanik ze mnie kiepski musze pogadać z kumplem co też ma simpla i jak będę miał kasę to może poczekam z tym malowaniem i rozrusznikiem i porobie silnik .
Pozdro
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
Avatar użytkownika
Robert12139
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
Lokalizacja: Pszów

Postprzez Robert12139 » 4 kwi 2007, o 22:48

Jeszcze takie jedno pytanko do znajomego od skiby :
jaki byłby koszt tego co napisałeś powyżej ?
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
Avatar użytkownika
Robert12139
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
Lokalizacja: Pszów

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 22:49

nic w tym trudnego...jak klocki lego....

Obrazek

ja tez byłem zielony aż sie wkoncu zabrałem i se porobiłem....
rob sam a jak nie dasz rady to zawołaj kolege
Kopar GTI-reanimacja
Gość
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 22:49

o *** ale *** :D
Kopar GTI-reanimacja
Gość
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Robert12139 » 4 kwi 2007, o 22:51

Już wszystko rozumiem ...........
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
Avatar użytkownika
Robert12139
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
Lokalizacja: Pszów

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 23:07

Gość napisał(a):o *** ale *** :D


Gość raczej nie powinieneś używać tutaj takich słów.Obowiązuje tu jakiś regulamin.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 4 kwi 2007, o 23:11

powinieneś zmniejszyć ten obrazek bo się ciężko czyta nowe posty :?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Robert12139 » 5 kwi 2007, o 10:24

No adi ma rację trochę przesadziłeś z tym obrazkiem.
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
Avatar użytkownika
Robert12139
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
Lokalizacja: Pszów

Postprzez Hiheek » 9 kwi 2007, o 18:26

Elo a mój simek jest (prawie) seryjny bez żadnych cylindrów70, koszów sprzegła itp. i w jedna osobe leci po prostej 70Km/h :D jedyne co przy nim zrobilem to remont generalny zaraz po zakupie i przy okzaji wypolerowalem kanaly w cylindrze i splanowałem głowice o 0.02mn a co do spalania to według mnie pali tyle co wsk125 :x ale warto. Jest to wersja SR50 z 1988r. 4biegi, 6volt. Bez żadnego WT.(poza czerwonym podświetlaniem podwozia)[/img]
Hiheek
 

SIMSON

Postprzez R_a_m_z_i » 13 kwi 2007, o 13:27

Też mam takiego simka tylko ze z 89 roku i tez ma cylinder 60 ccm ;))
Moje maszyny:

* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
Avatar użytkownika
R_a_m_z_i
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 204
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 20:02
Lokalizacja: Łapy

Postprzez Robert12139 » 13 kwi 2007, o 21:18

Daj jakieś foty ramzi
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
Avatar użytkownika
Robert12139
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
Lokalizacja: Pszów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do MotoChat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 398 gości