ja mialem simsona ktory dosc ladnie wymiatał, a kupilem polskie podzespoly
co zrobilem:
-komplenty cylinder 60ccm
-kosz sprzegła od 70ccm(ma inne przełożenia i jest wytrzymalszy)
-łożyska na wał SKF c3-innych nie uznaje, te sa nie do zajechania bo kreca sie do 13 000chyba RPM(nie zapomnij ich otworzyc, bo jak je ze sklepu dostaniesz to bd zamkniete, czyt. sciagnij te blaszki z kulek, w przeciwnym razie je zatrzesz bo nie beda mialy smarowania)
-wszyscy sie podniecaja niemieckimi oryginalnymi simerami, jedyne co to sa drogie, kup w jakims sklepie motoryzacyjnym(w ksiazkach poszukaj wymiarow spisz i kup na sztuki)ja kupilem w sklepie z czesciami do trktorow....myslicie ze to gowno?? bylt jeszcze lepsze jak te niemieckie
z obrobki: cylinder kanałdolotowy wypolerowałem i wygładziłem odlewy, to samo z kanałem wydechowym, wewnetrzne kanały terz trzeba pomeczyc(ja 2dni sie z tym bawiłem)
głowica została zebrana a nastepnie wybrana w kierynku swiecy co zwiekszyło pojemnosc, kompresji az tak nie zmniejszyło
do gaznika tego co masz dokup tylko inne dysze a iglice osadz jaknajgłebiej(na dotarciu usadz ja płytko i jezdzij na zwykłych dyszach przez 500km, potem zmien i wyreguluj ghaznik i zapłon)
ja tak miałem porobione i szło to super,
3biegowy sr50 miał seryjnie z przodu 17zebów zebatke(ja taka mialem jak go kupilem)
na niej targał około 80km/h co nie jest takie wesołe jak masz seryjne heble, musisz przerobic chamulce jak chcesz szybko jezdzic, najlepiej zrob takie skosne szlift bebna(rowne rysy skosne, najlepiej brzeszczotem) i kup nowe klocki
bedzie chamował ja marzenie
ja osobiscie zrezygnowałem z 17zebowej zebatki i wstawiłem 14'
było to najlepsze posyniecie bo sr50 przyspiszało lepiej jak WSK175 a v-max wynosiło jakies 70km/h
ale do tego 70km/h przyspieszał w mgnieniu oka
jak na 1biegu odkrecalem gaz do konca to koło dźwigało
tak zrob i edzie ok!!
wszystko
Simson sr50
Gość dobrze pisze- najpierw silnik później wygląd to świeta rzecz, co ci po blasku i wyglądzie jak nie bedziesz miał mocy
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
i nie zapomnij o heblach
zeby sie nie zabić
jak tanio i szybko zmienic siłe chamowania??
nowe szczeki, jak bedziesz kupował to popatrza na okładziny bo czasem negenerowane sprzedajom i majom krotkie okladziny i kupa, musza byc jak najdłuższe...
bęben potnij skosnie brzeszczotem, czyli porob głebsze skosne rysy wewnatrz, tak mniejwiecej co 10mm
efekt gwarantowany!! oczywiscie niezapomnij o regulacji hebli
zeby sie nie zabić
jak tanio i szybko zmienic siłe chamowania??
nowe szczeki, jak bedziesz kupował to popatrza na okładziny bo czasem negenerowane sprzedajom i majom krotkie okladziny i kupa, musza byc jak najdłuższe...
bęben potnij skosnie brzeszczotem, czyli porob głebsze skosne rysy wewnatrz, tak mniejwiecej co 10mm
efekt gwarantowany!! oczywiscie niezapomnij o regulacji hebli
Kopar GTI-reanimacja
- Gość
- MotoManiak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
- Lokalizacja: Śląsk
Można robic dwie rzeczy jednocześnie,gdy rama bęrdzie schła można zająć sie silnikiem.I potem mieć już wszystko zrobione.Chociarz ja zrobiłem tak jak inni pisali,że najpierw silnik,żeby dobrze jeździł.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Nie mówię że nie masz racji ale wiem że ty byś to zrobił bo się na tym znasz a to jest mój pierwszy motorower i mam go 2 tygodnie więc mechanik ze mnie kiepski musze pogadać z kumplem co też ma simpla i jak będę miał kasę to może poczekam z tym malowaniem i rozrusznikiem i porobie silnik .
Pozdro
Pozdro
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
-
Robert12139 - MotoManiak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
- Lokalizacja: Pszów
Jeszcze takie jedno pytanko do znajomego od skiby :
jaki byłby koszt tego co napisałeś powyżej ?
jaki byłby koszt tego co napisałeś powyżej ?
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
-
Robert12139 - MotoManiak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
- Lokalizacja: Pszów
Już wszystko rozumiem ...........
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
-
Robert12139 - MotoManiak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
- Lokalizacja: Pszów
Gość napisał(a):o *** ale ***
Gość raczej nie powinieneś używać tutaj takich słów.Obowiązuje tu jakiś regulamin.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
No adi ma rację trochę przesadziłeś z tym obrazkiem.
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
-
Robert12139 - MotoManiak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
- Lokalizacja: Pszów
Elo a mój simek jest (prawie) seryjny bez żadnych cylindrów70, koszów sprzegła itp. i w jedna osobe leci po prostej 70Km/h jedyne co przy nim zrobilem to remont generalny zaraz po zakupie i przy okzaji wypolerowalem kanaly w cylindrze i splanowałem głowice o 0.02mn a co do spalania to według mnie pali tyle co wsk125 ale warto. Jest to wersja SR50 z 1988r. 4biegi, 6volt. Bez żadnego WT.(poza czerwonym podświetlaniem podwozia)[/img]
- Hiheek
SIMSON
Też mam takiego simka tylko ze z 89 roku i tez ma cylinder 60 ccm )
Moje maszyny:
* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
-
R_a_m_z_i - MotoManiak
- Posty: 204
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 20:02
- Lokalizacja: Łapy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 398 gości