Komar
Posty: 17
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Komar
A po co je smarować?One są smarowane mieszanką paliwową.
- German
- MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 10 sie 2011, o 17:13
- Pochwały: 6
- Pojazdy: taczki
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Komar
LOLEK111, przesmaruj je mixolem
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Komar
Byle czymś oleistym i tak później zostanie to wypłukane.
- German
- MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 10 sie 2011, o 17:13
- Pochwały: 6
- Pojazdy: taczki
Komar
Tawot zwykły będzie dobry;).
Ja tak robię na początek w silniku jak coś składam to na tawota i jest git;D. Zaś się rozpuszcza i tyle:). Najwyżej silnik pokopciu troche na poczatku
Ja tak robię na początek w silniku jak coś składam to na tawota i jest git;D. Zaś się rozpuszcza i tyle:). Najwyżej silnik pokopciu troche na poczatku
KOBIETY TO ZŁO!!
-
Krzysztof1993 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2200
- Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
- Lokalizacja: Skierniewice
- Pochwały: 7
- Pojazdy: SZROT
Komar zapłon
Witam czy może mi ktoś napisać jak ustawić zapłon prawidłowo bardzo bym był wdzięczny za udzielenie tej informacji
-
LOLEK111 - MotoManiak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
- Lokalizacja: WARSZAWA
Komar
LOLEK111, tu masz chyba wszystkie najważniejsze dane regulacyjne. viewtopic.php?f=27&t=111&hilit=zap%C5%82on+komar
Na początek pierwszy typ silnika, tam masz dane regulacyjne. Dalej zjeżdżasz na dół postu i szukasz Ustawianie Zaplonu w 023 i S38
Na początek pierwszy typ silnika, tam masz dane regulacyjne. Dalej zjeżdżasz na dół postu i szukasz Ustawianie Zaplonu w 023 i S38
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Komar
Witam.Przy prawidłowo ustawionym zapłonie początek rozwarcia styków przerywacza powinien nastąpić na 3mm (27stopni) przed górnym martwym punktem tłoka.
Teraz takie moje pytanie jak się sprawdza te 27 stopni gdzie tego szukać na silniku ????
Teraz takie moje pytanie jak się sprawdza te 27 stopni gdzie tego szukać na silniku ????
-
LOLEK111 - MotoManiak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 16:05
- Lokalizacja: WARSZAWA
Komar
Musisz mieć specjalny kątomierz mocowany na kole magnesowym. Możesz go sobie wydrukować.
Jednak moim zdaniem, najprostszą metoda jest kręcenie wałem zgodnie z obrotami na zapalonym silniku, a gdy tłok dojdzie do GMP, cofnij wał tzn. tłok o 3mm. Możesz użyć specjalnego czujnika wkręcanego w miejsce świecy, patyczka (ale to średnio dokładne), lub zdjąć głowicę i zmierzyć np suwmiarką odległość denka tłoka od górnej krawędzi cylindra.
"czujnik" możesz zrobić nawet ze starej świecy. Jest pełno poradników w internecie jak go wykonać Dam kilka fotek żebyś wiedział o co chodzi.
http://img233.imageshack.us/img233/9491/1947886350.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/4246/1947886452.jpg
Jednak moim zdaniem, najprostszą metoda jest kręcenie wałem zgodnie z obrotami na zapalonym silniku, a gdy tłok dojdzie do GMP, cofnij wał tzn. tłok o 3mm. Możesz użyć specjalnego czujnika wkręcanego w miejsce świecy, patyczka (ale to średnio dokładne), lub zdjąć głowicę i zmierzyć np suwmiarką odległość denka tłoka od górnej krawędzi cylindra.
"czujnik" możesz zrobić nawet ze starej świecy. Jest pełno poradników w internecie jak go wykonać Dam kilka fotek żebyś wiedział o co chodzi.
http://img233.imageshack.us/img233/9491/1947886350.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/4246/1947886452.jpg
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Komar
Najlepiej oddać go do firmy , zajmująca się takimi rzeczami. Mogą się tego podjąć np. firmy odnawiające felgi itp.
Próbuje pisać poprawnie po polsku.
MOTORYNKA http://motoalbum.pl/pojazd/5467
SZTYWNIAK http://motoalbum.pl/pojazd/5569
NA FORUM viewtopic.php?f=11&t=26413
http://www.fotosik.pl/u/honda10282
komentujcie
MOTORYNKA http://motoalbum.pl/pojazd/5467
SZTYWNIAK http://motoalbum.pl/pojazd/5569
NA FORUM viewtopic.php?f=11&t=26413
http://www.fotosik.pl/u/honda10282
komentujcie
-
honda10282 - MotoManiak
- Posty: 1489
- Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
- Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
- Pochwały: 22
- Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.
Posty: 17
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 294 gości