Hej.
Od paru miesięcy mój komar (2350)domagał się remontu i nadszedł ten czas. Dzisiaj z tatą go całego rozebrałem i wyczyściłem. W poniedziałek go pomalujemy pistoletem bo dzisiaj farby czarnej nie mieliśmy. Nie wiem za bardzo jak go pomalować. Mi się podobają takie kolory jakie były w oryginale. Tata chce żeby był cały czerwony lecz taki jak ja chce też mu pasuje. Mi się podoba komar jaki miał Marcek a dokładnie ten: http://images20.fotosik.pl/252/6ee993e75a9ca42d.jpg. Podoba mi się też owiewka lecz słyszałem na waszym forum trochę nie miłych wypowiedzi na jej temat.
W silniku od kupna nic nie było grzebane. Wszystko jest po staremu od 31lat Po pomalowaniu i złożeniu będę chciał zmienić m.in. gaźnik na jakiś od Simsona (czytałem u was na forum), filtr powietrza i dalej to nie wiem jeszcze.
W tuningu optycznym będę chciał zrobić tak jak Marcek tzn. kierunkowskazy, kufer, neonki i inne pierdoły
Mam jeden problem. Mój tłumik jest trochę w środku zasyfiały i chciałbym go wyczyścić. Kiedyś na waszym forum było dokładnie to opisane ale teraz nigdzie nie umiem tego znaleźć.
Co nad tym myślicie. Czekam na odpowiedzi.
PS. Jutro pójdę i zrobię zdjęcia aktualnego stanu Komarka (samej ramy)
Remont mojego komara
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Tłumik można wyczyścić zatykając jeden z jego końców i nalać tam jakiegoś rozpuszczalnika lub fosolu ,a następnie wygrzebać śrubokrętem lub drutem.Powtórzyć kilka razu.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Można czyścić sodą kaustyczną, jednak Kret też nieźle sobie radzi. Czytałem też o czyszczeniu rozplecioną linką. Co do przeróbek - kierunkowskazy, stop i kufer są bardzo praktyczne, reszta - co kto lubi.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Kluzak napisał(a):Po pomalowaniu i złożeniu będę chciał zmienić m.in. gaźnik na jakiś od Simsona (czytałem u was na forum), filtr powietrza i dalej to nie wiem jeszcze.
Jeżeli planujesz zmiane gaźnika, to ja (zapewne nie tylko ja ) polecam K60B. O zaletach tego gaźnika możesz poczytać na mojej stronie www.wierchowina.go.pl - Kliknij w menu na dział Gaźnik K60B.
Podoba mi się też owiewka lecz słyszałem na waszym forum trochę nie miłych wypowiedzi na jej temat
Jeśli podoba Ci się owiewka, to czemu miałbyś jej nie montować? Przecież o gustach sie nie dyskutuje
Mam jeden problem. Mój tłumik jest trochę w środku zasyfiały i chciałbym go wyczyścić. Kiedyś na waszym forum było dokładnie to opisane ale teraz nigdzie nie umiem tego znaleźć.
Marcek ma racje - soda kaustyczna. Kiedyś Zdzichu opisywał ten sposób, a on jak sie nie myle miał tą wiedzę z książki Jeżdżę Motorowerem Komar, którą Adi zamieścił w necie (poczytaj tu - viewtopic.php?t=540)
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Mój komarek aktualnie wygląda tak: Jutro szykuje sie za malowanie w takich kolorach jak był... tylko mam jeden problem. Kierownica jest bardzo zardzewiała i nie wiem jak ją pomalować. Tata chce na czarno lub na czerwono a mi sie to nie widzi... Wolałbym chromem tylko on trochę kosztuje..
Co polecacie?
Co polecacie?
- Gość
ja tez mialem pordzewiala kierownice w moim komarze tak samo jak i felgi i najpierw zamoczylem je w kwasie siarkowym (takie stezenie jak w aku) a na koniec pasta auto max i papier scierny teraz wygladaja jak nowe no chyba ze masz juz takie wzery ze chrom ci odlazi to nic nie poradzisz
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Hej!
Dzisiaj częściowo pomalowałem komara. Zdjęcia znajdziecie tutaj!.
Jak wam się podoba? :lol: Nie jest on jeszcze dobrze pomalowany ponieważ zostały jeszcze wachlarze + bag do pomalowania na czerwono. Zostały mi również jeszcze amortyzatory i myślę że ładnie będą się prezentować w kolorze srebrnym.
Mam jeszcze kilka problemów:
1. Rura wydechowa. W albumie na stronie którą podałem są zdjęcia rury. W niektórych miejscach jest ona tak jakby zaćmiona i mam pytanie czy idzie to jakoś doprowadzić do normalnego stanu?
2. Niestety rdza na kierownicy zeżarła już chrom i niestety nie idzie już tego naprawić. Także myśle nad pomalowaniem jej na srebro.
Jutro czeka mnie malowanie reszty i powolne skręcanie machiny
Czekam na opinie
Dzisiaj częściowo pomalowałem komara. Zdjęcia znajdziecie tutaj!.
Jak wam się podoba? :lol: Nie jest on jeszcze dobrze pomalowany ponieważ zostały jeszcze wachlarze + bag do pomalowania na czerwono. Zostały mi również jeszcze amortyzatory i myślę że ładnie będą się prezentować w kolorze srebrnym.
Mam jeszcze kilka problemów:
1. Rura wydechowa. W albumie na stronie którą podałem są zdjęcia rury. W niektórych miejscach jest ona tak jakby zaćmiona i mam pytanie czy idzie to jakoś doprowadzić do normalnego stanu?
2. Niestety rdza na kierownicy zeżarła już chrom i niestety nie idzie już tego naprawić. Także myśle nad pomalowaniem jej na srebro.
Jutro czeka mnie malowanie reszty i powolne skręcanie machiny
Czekam na opinie
-
Kluzak - MotoManiak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 15:32
- Lokalizacja: Praszka
Tłumik i kerownicę możesz sprubować wyczyścić pastą polerską "Tempo".
Zdjęcia trochę kiepskiej jakości ale tak to nawet dobrze pomalowane.
Zdjęcia trochę kiepskiej jakości ale tak to nawet dobrze pomalowane.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
codo rury wydechowej to polej ja cocacola albo pepsi (testowane tylko na orginalnych nie jakis z biedronki) i trzej po niej sreberkiem ja tak w simku robilem kierownice i wyglada jak nowka no chyba ze wzery sa mocniejsze to zastosuj sposob ktory opisalem z kierownica no i co do kiery to nie kupuj pod zadnym pozorem wynalazku takiego jak chrom w spreju!! lepie juz na czarno pomaluj ja no i przednie widelki zostaw czarne a tylnie jesli sa zakryte to je ladnie wypoleruj
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 305 gości