jawa nie moja :
[img][570:500]http://www.adas.chytrak.cz/FE08.JPG[/img]
Jawa 50, Ogar 200 tuning
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jawa 50, Ogar 200 tuning
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty. Nie zdejmuj ręki, już jest za późno.
a Ty dla ilu osób jesteś bogiem?
-
tomix - MotoManiak
- Posty: 354
- Dołączył(a): 5 lis 2007, o 20:58
- Pochwały: 1
-
Rajfus - MotoManiak
- Posty: 260
- Dołączył(a): 19 maja 2007, o 16:29
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Pojazdy: Romet Ogar 200 "bzyk"
- Pitucha
- *supporting
- Posty: 2522
- Dołączył(a): 2 lis 2007, o 12:23
- Lokalizacja: Okolice Lublina
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Peugeot 406 2.0 HDI 90KM
o to skur... bąk .Jak wiadomo w teori im mniej pierscieni tym silnik lepiej sie kreci (to ten jak bez pierscieni to spokojnie z 12k) hehe
kiedys widzałem ,,debowy tłok'' ale to w czterocylindrowcu w 750tce (chyba to był w CBXie ) to jeszcze 3 garki nadrabiały .Ale tu to ...
kiedys widzałem ,,debowy tłok'' ale to w czterocylindrowcu w 750tce (chyba to był w CBXie ) to jeszcze 3 garki nadrabiały .Ale tu to ...
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
enduras napisał(a):o to skur... bąk
enduras napisał(a):,,debowy tłok'
myślałem że się zesikam
No to to jest mistrz tuningu^^ Silnik z drewna też robią? ^^
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
hehe liczcie słoie (zobaczymy ile lat miało to drewno)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Była sobota godz. 16.00, sklep z częsciami był zamknięty a mojej Emzetce połamały się pierścienie w skutek czego połamaniu uległ i tłok. Ja miałem silną motywację do jazdy, więc ściąłem dąb rosnący w moim ogródku, przy pomocy siekierki, dłuta i młotka wykonałem samodzielnie tłok z drewna a z góry przybiłem kawałek blachy aby zapobiec spaleniu się tłoka a podczas pracy. Pozostał tylko problem z pierścieniami. Zrobiłem je z blachy ocynkowanej i całośc dokładnie pokryłem smarem, by zmniejszyć tarcie i zużycie. Kiedy złożyłem wszystko do kupy, okazało się że silnik nie stracił na mocy (w moim tłok zastosowałem zmianię czasów otwarcia okien ).
....
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Hahaha ciekawe jaką szczelność przy oknach miał ten tłok
enduras napisał(a):Pozostał tylko problem z pierścieniami. Zrobiłem je z blachy ocynkowanej i całośc dokładnie pokryłem smarem, by zmniejszyć tarcie i zużycie.
-
parcelak - MotoManiak
- Posty: 2696
- Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
- Lokalizacja: Górzno kol.
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 396 gości