Zapas obrotów maxymalnych
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
slimak w simsonach s51/sr50 jest polaczony z zebatka zdawcza ( ta po ktorej jezdzi lancuch ) tzn nie tyle polaczony co to duze kolo slimaka nachodzi na nakretke zebatki zdawczej dosc dobry pomysl ale jest jedna wada.. jesli mamy albo wieksza albo mniejsza zebatke od orginala to juz licznik nam oszukuje
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
mój wujek ma taki licznik w SR-cemarycha_zielarz napisał(a):pomijając już fakt że w SR jest inny licznik, ale też do 100 wyskalowany. w simsonie linka (z moich obserwacji tak wynika) wychodzi gdzieś z silnika, czyli pewnie tak jak napisał Espen z zębatki, a mojemu koledze na stopkach "osiąga" równe 90kmph przy strasznym huku
http://img524.imageshack.us/my.php?imag ... 944sq8.jpg
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
w simsonach licznik jest roziązany w ten sam sposób jak w mz, czyli linka i specjalny "ślimak" kolo zebatki (w silniku)
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
juz to pisalem po copisac to dwa razy P.S w charcie tez slimak jest w silniku o ile sienie myle? mialem dawno charta i juz nie pamietamPawlus napisał(a):w simsonach licznik jest roziązany w ten sam sposób jak w mz, czyli linka i specjalny "ślimak" kolo zebatki (w silniku)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
No tak ,ale oryginalnie w sr50 nie jest licznik wyskalowany do +100 , a jak włożysz inny to musi być policzony na takie a nie inne obroty linki, do tego jak ktoś sobie wymieni zębatke zdawczą w simku na inną to w ogóle jest masło maślane.W ogóle pomiar przy zębatce zdawczej jest mało miarodajny.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Aby wycisnąć więcej trzeba by skrócić kolanko i podciąć tłok o 1,5mm wtedy będzie ciągnął do wyższych obrotów bo moc max przesunie się wyżej.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Kolanko to łatwo jest obciąć ,zostawić tylko 2-3cm żeby wchodizło w tłumik.Z tłokiem trzeba być bardziej precyzyjnym.[/i]
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Kolanko skrócić całkowicie o 6~7cm, trzeba wtedy przesunąć mocowanie tłumika, chodzi o skrócenie układu wydechowego aby silnik wyżej dostawał rezonansu, tak samo tłok trzeba podciąć płaszcz od strony okna ssącego o 1,5mm aby przesunąć rezonans wyżej.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Adamo ->
W SR oryginalnie licznik jest wyskalowany do 100 km/h, jedynie wersja
Sr50N Posiadała licznik od S51 włożony za szybke, tak jak na tym zdjęciu które podał
Jakub Knight
W SR oryginalnie licznik jest wyskalowany do 100 km/h, jedynie wersja
Sr50N Posiadała licznik od S51 włożony za szybke, tak jak na tym zdjęciu które podał
Jakub Knight
-
Espen - MotoManiak
- Posty: 133
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 16:38
- Lokalizacja: Rębielice Szlacheckie (40km od cz-wy)
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 208 gości