Demontaż silnika KMX 125
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ale masz na myli ten silnik o poj 700?
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Naprawdę bardzo dobrze napisany tutek,pochwała jak najbardziej zasłużona.A ten silnik o poj. 700ccm naprawdę robi wrażenie
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Witam,
Szykuje mi się remoncik w KMX.
Fajny tutorial ale niestety spóźniłem się na fotki.
A jest jakaś filozofia z wyciągnięciem silnika z ramy? czy na coś zwrócić szczególną uwagę?
Jak się przyglądałem to zauważyłem że tylny wahacz jest spięty tą samą śrubą co silnik.. czy to się nie rozleci po wyciągnięciu tej śruby?
No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?
A może masz serwisówkę w wersji elektronicznej?
Szykuje mi się remoncik w KMX.
Fajny tutorial ale niestety spóźniłem się na fotki.
A jest jakaś filozofia z wyciągnięciem silnika z ramy? czy na coś zwrócić szczególną uwagę?
Jak się przyglądałem to zauważyłem że tylny wahacz jest spięty tą samą śrubą co silnik.. czy to się nie rozleci po wyciągnięciu tej śruby?
No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?
A może masz serwisówkę w wersji elektronicznej?
- czeci
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13 paź 2008, o 09:59
- Lokalizacja: Gdańsk
A jest jakaś filozofia z wyciągnięciem silnika z ramy? czy na coś zwrócić szczególną uwagę?
Jak się przyglądałem to zauważyłem że tylny wahacz jest spięty tą samą śrubą co silnik.. czy to się nie rozleci po wyciągnięciu tej śruby?
No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?
A może masz serwisówkę w wersji elektronicznej?
zadna filozofia ,jak wybijasz tą srube z silnika to zastąp ją jakąs szpilą bądz nie wyciagaj sruby do końca to nic ci sie nie stanie (wyciagnij ją tyle aby silnik mógł wyjsc)
a co do serwisówki to kiedys wrzucałem ją (w downloadze gdzies siedzi)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?
Momenty coś pewnie koło 12-14 Nm, to raczej taki standard, bez klucza dynanometrycznego też idzie dokręcić to nie 4T z czterema cylindrami w rzędzie żeby głowice przeciągnąć.
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
michal.051 napisał(a):No i jeszcze ważna rzecz.. a mianowicie momenty dokręcania cylka i głowicy?
Momenty coś pewnie koło 12-14 Nm, to raczej taki standard, bez klucza dynanometrycznego też idzie dokręcić to nie 4T z czterema cylindrami w rzędzie żeby głowice przeciągnąć.
Tu chodzi o chwilę dokręcania cylka i głowicy a nie newtonometry
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
Komar Rider napisał(a):Tu chodzi o chwilę dokręcania cylka i głowicy a nie newtonometry
O czym ty piszesz w ogóle?!
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
tez nie wiem
a co do dokrecania to jak przy każdym silniku (z wyczuciem )
a co do dokrecania to jak przy każdym silniku (z wyczuciem )
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Dzięki..
Na szczęście udało mi się ściągnąc tą serwisówkę.
Kiedyś dokręcałem główkę w komarze to na wyczcuie.
Teraz w kawce chciałem zrobić to porządnie, a w serwisówce znalazłem już wszystkie momenty dokręcania więc problemu już nie ma.
No i jeszcze obawiałem się że jak tą śrubę najgrubszą (która trzyma silnik i wachacz) ruszę to mi się rozleci zawiecho z tyłu
Ale mam plan żeby zdjąć głowicę bez demontu silnika, bo coś mi stuka i chcę sprawdzić czy to tylko tłok czy coś więcej. Jak cos więcej to dopiero wtedy niestety demont całkowity silnika.
Pozdro.
Na szczęście udało mi się ściągnąc tą serwisówkę.
Kiedyś dokręcałem główkę w komarze to na wyczcuie.
Teraz w kawce chciałem zrobić to porządnie, a w serwisówce znalazłem już wszystkie momenty dokręcania więc problemu już nie ma.
No i jeszcze obawiałem się że jak tą śrubę najgrubszą (która trzyma silnik i wachacz) ruszę to mi się rozleci zawiecho z tyłu
Ale mam plan żeby zdjąć głowicę bez demontu silnika, bo coś mi stuka i chcę sprawdzić czy to tylko tłok czy coś więcej. Jak cos więcej to dopiero wtedy niestety demont całkowity silnika.
Pozdro.
- czeci
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13 paź 2008, o 09:59
- Lokalizacja: Gdańsk
No i gratuluje fachowego podejścia do sprawy
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
A tą blaszaną uszczelkę pod głowicą też trzeba wymienić czy da radę to skutecznie poskładać na starej?
Nie mogę znależć na allegro uszczelek do tego
No i jeszcze okazało się że trzeba wstawić tuleję do cylindra bo już zajeżdżony jest nicasil. Ale spoko po tym zabiegu będzie można jeszcze 4 szlify zrobić
Jakby kogoś interesowało to tuleje wstawiaja tutaj: http://www.motor-tech.katowice.pl/
Nie mogę znależć na allegro uszczelek do tego
No i jeszcze okazało się że trzeba wstawić tuleję do cylindra bo już zajeżdżony jest nicasil. Ale spoko po tym zabiegu będzie można jeszcze 4 szlify zrobić
Jakby kogoś interesowało to tuleje wstawiaja tutaj: http://www.motor-tech.katowice.pl/
- czeci
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13 paź 2008, o 09:59
- Lokalizacja: Gdańsk
jesli nie jest uszkodzona to mozesz ja ponownie założyc ,a co do tuleji to z tłokiem wyjdzie cie gdzies z ~`600zł
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
czeci napisał(a):Wyjdzie z 700pln ale wszystko łącznie z tłokiem, a tyle kosztuje samo położenie nicasilu.
no ale w Pl tego nie robi sie , po za tym jesli robiłbys samemu (to wyszłoby cie mniej)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Demontaż silnika KMX 125
siemaneczko ja również spóźniłem się na zdjęcia, poytanie za 100pkt czy myszę rozebrać w jakiś sposób ten mechanizm od biegów który jest z prawej strony i kick starter żeby go rozpołowić? zastanawiam się czy jak zdejmę zapłon to ładnie mi się rozejdą kartery no i tak aby za dużo nie powypadało, ktoś wie czy ciężko będzie to poskładać? czy raczej wszystko pasuje w swoje miejsce i jeszcze takie pytanko, mój silnik jest składany bez uszczelek, jedyna uszczelka jest pod cylindrem, myślicie że mogę go tak znowu złożyć? oczywiście delikatnie silikonem a i jak poznać czy mam nicasil? i czy jest on jeszcze coś wart, progu nie ma żadnego
-
bi-jay - MotoManiak
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
- Lokalizacja: Strzepcz
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 173 gości