Witam, wpadłem na pomysł założenia klubu miłośników motocykli WSK.
Każdy kto chciałby mógł by dość wnikliwie opisywać dane modele WSK. Po złożeniu tego do kupy byśmy złożyli niezły artykuł na ten temat Oczywiście wymienialibyśmy się wiedzą Kto jest ZA tym pomysłem?
Miłośnicy Motocykli WSK :)
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Miłośnicy Motocykli WSK :)
Ostatnio edytowano 19 lis 2008, o 00:41 przez Barthezz, łącznie edytowano 1 raz
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Były już takie tematów o WSK w tym dziale wystarczy użyć szukajki
viewtopic.php?t=9252&highlight=wsk
viewtopic.php?t=3974&highlight=wsk
viewtopic.php?t=9252&highlight=wsk
viewtopic.php?t=3974&highlight=wsk
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Te tematy są zbliżone do tego co chce zrobić, chodzi mi o to np:
Posiadam WSK M06 B3 z 84 roku. Nr ramy... silnika...
Opis: Przedni uchwyt silnika jest na jedną śrubę, montowano do niej stacyjki z Chartów, opony Stomil itd...
O to mniej więcej mi chodzi
Posiadam WSK M06 B3 z 84 roku. Nr ramy... silnika...
Opis: Przedni uchwyt silnika jest na jedną śrubę, montowano do niej stacyjki z Chartów, opony Stomil itd...
O to mniej więcej mi chodzi
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Numery to dobre byłoby, ale reszta to nie wiem.
Z Mr.R znamy kolesia co po numerze ramy bądź silnika dojdzie do tego, w którym roku, a nawet tygodniu był on zrobiony.
Z Mr.R znamy kolesia co po numerze ramy bądź silnika dojdzie do tego, w którym roku, a nawet tygodniu był on zrobiony.
-
kleszczyk - MotoManiak
- Posty: 717
- Dołączył(a): 23 lis 2007, o 22:14
- Lokalizacja: Chorzenice / Częstochowa
Kupiłem niedawno taką dziwną WSK 175 i nikt nie wie co to za model. Ma silnik taki sam jak mają inne WSK 175 lecz różni się tym że ma koło zamachowe i zapłon taki sam jak w WSK 125 a także ma licznik jakiego jeszcze wcześniej nie widziałem w żadnej WSK mogę sie jednak mylić a chyba jest oryginalny wnioskując po napisie na tarczy. Jest w niej gaźnik taki sam jak ma Junak.
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Bartezz To może jakiś składak? Podeślij fotki
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Jeżeli to nie jest jakaś samoróbka to może jest to jakiś rzadki proototyp albo któryś z mniej znanych "ptaszków"
Prędkość może kiedyś zabije cię,
lecz dziś to ona żyć ci daje...
lecz dziś to ona żyć ci daje...
-
Kleofas - MotoManiak
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Pochwały: 2
- Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)
Bartezz napisał(a):Ma silnik taki sam jak mają inne WSK 175 lecz różni się tym że ma koło zamachowe i zapłon taki sam jak w WSK 125
Czy na bocznym deklu lewym masz napis "Wiatr"? Jeżeli tak jest to silnik do SHL M11W albo go Gazeli(z Gazelką nie jestem pewien). Jest to silnik bodajże o oznaczeniu W2A .
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Problem jest w tym że go częściowo rozebrałem a silnik jest czysty i nie ma nigdzie żadnego napisu typu PREDOM-DEZAMET ZOM czy chociaż WIATR. Za chwilę wrzucę fotki.
No to zacznę najlepiej od początku. WSK kupiłem w czwartek za 320 zł w nie najlepszym stanie technicznym i wizualnym i nie na chodzie. Oto jej zdjęcia w dzień zakupu:
A tak wygląda obecnie:
Jest z niej trochę złomu ale myślę że uda mi się ją odratować. Wiecie może jaki to jest model?Rok produkcji to 1972 a wiele z tabliczki znamieniowej nie odczytam bo jest zamazana.
No to zacznę najlepiej od początku. WSK kupiłem w czwartek za 320 zł w nie najlepszym stanie technicznym i wizualnym i nie na chodzie. Oto jej zdjęcia w dzień zakupu:
A tak wygląda obecnie:
Jest z niej trochę złomu ale myślę że uda mi się ją odratować. Wiecie może jaki to jest model?Rok produkcji to 1972 a wiele z tabliczki znamieniowej nie odczytam bo jest zamazana.
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Bartezz
Domyślam się że będziesz ją remontował?
Edit, zaczynam pisać artykuł nt, swojej WSK'i
Domyślam się że będziesz ją remontował?
Edit, zaczynam pisać artykuł nt, swojej WSK'i
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Kupiłem ją jako dawcę części do mojej drugiej WSK ale zmieniłem zdanie i będę ją remontował. Musze kupić nowy tłok, pierścienie i sworzeń bo nie chciał odpalić ze względu na słabą kompresje wiec rozebrałem cylinder i oto co ujrzałem:
po zdjęciu cylindra nie było górnego pierścienia a dolny był nabity w rowek i żeby go wyjąć musiałem go złamać. Mam jeszcze takie pytanie: po co jest ta dziurka w tym tłoku?Widziałem już takie do Simsona lecz ta nie jest na wylot więc czemu ma ona służyć?
A z tymi teleskopami to też ciekawa sprawa bo mój Simson takie miał a w wueskach z tego co wiem to takich nie montowano.
po zdjęciu cylindra nie było górnego pierścienia a dolny był nabity w rowek i żeby go wyjąć musiałem go złamać. Mam jeszcze takie pytanie: po co jest ta dziurka w tym tłoku?Widziałem już takie do Simsona lecz ta nie jest na wylot więc czemu ma ona służyć?
A z tymi teleskopami to też ciekawa sprawa bo mój Simson takie miał a w wueskach z tego co wiem to takich nie montowano.
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
mateusz46 masz rację z tym silnikiem wszystko się zgadza. A nie wiesz może czasem po co jest ta dziura w tłoku?
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 252 gości