P R N D 3 L
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 17
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Sory za odkop ale widze ze nikt nie wyjaśnił do konca.
L to jest po prostu dwa pierwsze biegi i tyle. Tzn że w praktyce jak dasz gaz do spodu to bedzie piłować na dwójce i nie przerzuci na trójkę.
L to jest po prostu dwa pierwsze biegi i tyle. Tzn że w praktyce jak dasz gaz do spodu to bedzie piłować na dwójce i nie przerzuci na trójkę.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Cytowanie całości lub fragmentów wypowiedzi bez zgody autora lub odpowiedniego oznaczenia cytatu jest przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności do lat 3.
Cytowanie całości lub fragmentów wypowiedzi bez zgody autora lub odpowiedniego oznaczenia cytatu jest przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności do lat 3.
- Tomek1212
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 3 sty 2009, o 16:47
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 17
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 241 gości