Witam mam parę pytań odnośnie kingway-a hooligana...
-Mam taki problem jakiś czas temu przepalił mi się zawór w mojej głowicy 80cmm3(Posiadam w swoim Kinigwey-u hooliganie cały zestaw czyli tłok,pierścienie,głowica,cały ten wałek.-to co sprzedają przewaznię na allegro za 180zł chinskie") i wymieniłem głowice na oryginalną od 50cmm3
jak to złożyłem i przejechałem się to mnie zadziwiło to że skuter stracił na sile,czy to jest wina tego,ze głowica jest wymieniona czy można założyć do używanej głowicy nowe zawory...Czy to może być już zużyte sprzęgło i czy możliwe by było,że to jest wina paska bo już jest na wykończeniu...
-Jak to jest z tymi rolkami ile gramowe dają na v-max a jakie na przyśpieszeniu i jakie mi polecacie do mojego modelu skutera
-Jakie by było najlepsze sprzęgło jak dla mnie i w miarę tanie
-Ile powinny wynosić luzy zaworowe w moim skucie bo ja ustawiłem na 0,05mm oba,i czy o złe wyregulowane zawory mógł się przepalić zawór jak nie to jaka jest tego przyczyna???
-Czy opłaca się wmontować do skutera stożek
Parę pytań odnosnie skutera...
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
bulik1_4 napisał(a):wymieniłem głowice na oryginalną od 50cmm3
Pozdro, poćwicz. Chcesz w czterosuwie jeździć na cylu 80 i głowicy 50? -.-
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
De gustibus non est disputandum.
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować
De gustibus non est disputandum.
-
Laskos - MotoManiak
- Posty: 2064
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
- Lokalizacja: Milanówek
1. no się nie dziw że ci osiągi spadły po założeniu głowicy od 50cc
2.sprawdź czy nie masz już przepalonego dzwonu sprzęgła i czy masz jeszcze na sprzęgle okładziny bo w kingwayu to nigdy nie wiadomo pasek jak ma poniżej 15mm to się powinno go wymienić
3.poczytaj najpierw co dawają rolki a potem zadawaj pytania ,ale jak chcesz to bierz rolki z burgmana jakieś 30g to ci 200km/h pociśnie :F
4.na mielochu se pooglądaj sprzęgła i se wybierz na jakie cie stać ,naraku robi dobre jakościowo części do chińskich 4T
2.sprawdź czy nie masz już przepalonego dzwonu sprzęgła i czy masz jeszcze na sprzęgle okładziny bo w kingwayu to nigdy nie wiadomo pasek jak ma poniżej 15mm to się powinno go wymienić
3.poczytaj najpierw co dawają rolki a potem zadawaj pytania ,ale jak chcesz to bierz rolki z burgmana jakieś 30g to ci 200km/h pociśnie :F
4.na mielochu se pooglądaj sprzęgła i se wybierz na jakie cie stać ,naraku robi dobre jakościowo części do chińskich 4T
-
Tomasek - MotoManiak
- Posty: 762
- Dołączył(a): 20 sty 2008, o 13:37
- Lokalizacja: Rybnik->Centrum
bulik1_4 napisał(a):Ile powinny wynosić luzy zaworowe w moim skucie bo ja ustawiłem na 0,05mm oba,i czy o złe wyregulowane zawory mógł się przepalić zawór jak nie to jaka jest tego przyczyna???
nie wiem ile powinien wynosić luz zaworowy w twoim skuterze, ale skoro zawór się wypalił to ten luz który ustawiłeś był za mały, luzy zaworowe się kasują w miarę nagrzewania się silnika, powinieneś coś wiedzieć o rozszerzalności temp.
wszystkie dane regulacyjne powinieneś mieć w książce obsługi skutera (manualu) lub w instrukcji tego nowego zestawu cyl-głowica
zestaw 80 ccm nie osiągnie pełnej mocy na głowicy od 50 ccm, bo średnica zaworów w 50 ccm jest mniejsza
widze że kolegaLaskos pomocny jak cholera
co do rolek, im lżejsze tym lepszy start, analogicznie cięższe większy v-max, co do wagi to musisz dobrać to metodą prób i błędów
co do stożka, będzie dobry gdy będzie dobrej jakości, konieczna będzie regulacja składu mieszanki
bulik1_4 napisał(a):Czy to może być już zużyte sprzęgło i czy możliwe by było,że to jest wina paska bo już jest na wykończeniu...
tego przez internet nie sprawdzimy,
jeśli pasek jest zużyty to trzeba go wymienić
Sprzedam!!! Nowe wachacze przedniego zawieszenia oraz nowe zębatki napędowe 44 i 35 zębów komar.
-
michal.051 - MotoManiak
- Posty: 777
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
- Lokalizacja: okolice Kielc
Parę pytań odnosnie skutera...
Dzieki....
- bulik1_4
- MotoManiak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 11 paź 2008, o 17:36
- Lokalizacja: Wąwolnica
Pozostałbym przy tej głowicy,skoro tłok z nią nie koliduje to jest ok. Masz za duży luz zaworowy przy 0,5 powinny klepać niemiłosiernie. Zmniejsz go do 0,2mm To taka bezpieczna - pośrednia granica. Za małe zawory od razu odpadają bo te dostosowane do 80 będą większe góra 0,5mm -1mm różnica prawie żadna. Masz jakieś dane dotyczące nowego wałka rozrządu? Jakiś wykres faz rozrządu oryginalnych i tego nowego ? Nie zmieniał bym go gdybym nie wiedział jaka jest różnica. Wznios krzywek i zarys jest ten sam? Jak z szczlnością zaworów ? Jak naprawiam głowice to w większości przypadków wystarczy dotrzeć zawory i lekko przepolerować trzonki. Po dotarciu sprawdzasz szczelność nalewasz ropy/benzyny do kanału i obserwujesz czy gniazdo się poci.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
TEN Wałek jest taki sam jak oryginalny i głowica z zaworami też mi sie wydaje że jest taka sama tylko głowica różni się tym że tam pod tłok jest takie wyciecie i tylko zdaje mi się ze to tylko ta różnica jest nawet na allegro sprzedają oryginalne zawory i piszą ze pasuje do mojej pojemności głowicy tylko nie wiem czy do uzywanej można wsadzić nowe zawory
- bulik1_4
- MotoManiak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 11 paź 2008, o 17:36
- Lokalizacja: Wąwolnica
W takim razie nic nie kombinuj. Ustawiaj luz zaworowy i powinno śmigać. Przejżyj jeszcze gaźnik, jak masz te podciśnieniowe ,,G" to życzę powodzenia w ew. naprawie
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 335 gości