Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
Witam.
Moje motory znacie, czas pokazać moje pierwsze własne i wymarzone jeździdełko. Popularny kiedyś Maluch, przedostatni rocznik, wersja Town. Kupiony w listopadzie 2012 na wsi pod Lubartowem z dala od cywilizacji. Szukałem czerwonego Towna z lat 1999/2000 z przebiegiem w okolicach 30 tys. km i w jak najlepszym staniem gdyż na takim nauczyłem się jeździć i mam ogromny sentyment, Kasa się nie liczyła, musiał koniecznie być zdrowy i w dobrej kondycji. I znalazłem Ten egzemplarz idealnie wpasował się w moje potrzeby. W dniu kupna przebieg był nawet odrobinę mniejszy, bo 29600km. Poprzedni właściciel mówił, że duży procent całkowitego przebiegu zrobił w jeden rok, gdy codziennie jeździł do szpitala, 50 km w jedną stronę. Od 2005 roku Maluch tylko stał w oborze. Przelot jest autentyczny i udokumentowany na wszelkie możliwe sposoby. Dostałem wszystkie kwity i papiery z salonu, ogólnie pełną dokumentację. Oczywiście pierwszy właściciel i czarne blachy, których już niestety nie ma.
Coś o silniku. Jest cichutki i przy zamkniętych oknach można swobodnie rozmawiać. Zbiera się nieźle i osiąga spore prędkości rzędu 112 km/h. Ale to jeszcze nie v max Nigdy nie było nic w nim rozkręcane, jedynie raz wymieniano olej. Zimny odpala od strzała, gorącego trzeba trochę pogłaskać. Ogólnie jest super, ale w końcu jest dopiero dotarty.
Nadwozie prawie bez rdzy. Elegant bez rdzy to nie Elegant i na takim egzemplarzu też musi coś być. Na szczęście to tylko drobne wypryski, które się niedługo zlikwiduje. Najgorzej jest z przednim podszybiem, gdzie zaczęła odchodzić uszczelka, ale do dziury jeszcze daleka droga. Poza tym jest idealne. Lakier zachował soczystą czerwień, a po nawoskowaniu można się przyglądać. Rys też ciężko się doszukać. Można rzec, że jest lepiej niż w naszej trzyletniej Toyocie
Wnętrze wciąż intensywnie pachnie nowością i przez to nie wieszam zapachów. Od nowości na siedzeniach były pokrowce, a same są niewysiedziane i sprężyste. Środek czysty i zadbany, niczym w saloniku
No i najważniejsze: podłoga. Ku mojemu zaskoczeniu, nic jej nie bierze. Fabryczny bitex trzyma bardzo dobrze, nie widać jakichkolwiek plam czy błota co może być dowodem na to, że nie jeździł w deszcz. Jego pierwszy raz mógł być wtedy, gdy wracałem z Rozpoczęcia Sezonu pod FSO i złapała mnie ulewa
Dobra, dość gadania, zdjęcia z dnia kupna:
Zacząłem go nieco doposażać (podstawowa wersja wyposażenia, która nie miała praktycznie nic) i robić na styl lat 90. Przez ponad pół roku wpadło:
-nowe kołpaki w oryginalnym, elegantowskim wzorze
-listwy boczne
-nakładki na wloty w tylnej klapie
-pasek antystatyczny
-ogrzewana tylna szyba
-uchylane boczne szyby
-odbojniki na drzwi
-owiewki na boczne szyby
-dmuchawa
-wyprane pokrowce na siedzenia
-pokrowce białe na zagłówki z logiem Fiata
-welurowe dywaniki
-zegarek samochodowy
-modlitwa kierowcy
-pomalowane felgi na opony zimowe
Chyba tyle z tego co pamiętam. Modować go nie mam zamiaru, to ma być seria z kilkoma gadżetami poprawiającymi komfort jazdy No i aktualnie wygląda tak:
Wnętrze:
Co do planów to na 100% będzie konserwacja podwozia, żeby na bank nie pordzewiał (fabryczny bitex wciąż świetnie trzymam ale zawsze może być lepiej ). Planuję jeszcze zakupić nowiutkie fotele Inter Groclin wraz z obszyciem tylnej kanapy pod wzór foteli. Trzeba jeszcze podłączyć głośniki do radia i założyć chlapacze z Eleganta. Ale to przy okazji rozbierania towarzyszącego konserwacji.
To tyle. Pozdro
Moje motory znacie, czas pokazać moje pierwsze własne i wymarzone jeździdełko. Popularny kiedyś Maluch, przedostatni rocznik, wersja Town. Kupiony w listopadzie 2012 na wsi pod Lubartowem z dala od cywilizacji. Szukałem czerwonego Towna z lat 1999/2000 z przebiegiem w okolicach 30 tys. km i w jak najlepszym staniem gdyż na takim nauczyłem się jeździć i mam ogromny sentyment, Kasa się nie liczyła, musiał koniecznie być zdrowy i w dobrej kondycji. I znalazłem Ten egzemplarz idealnie wpasował się w moje potrzeby. W dniu kupna przebieg był nawet odrobinę mniejszy, bo 29600km. Poprzedni właściciel mówił, że duży procent całkowitego przebiegu zrobił w jeden rok, gdy codziennie jeździł do szpitala, 50 km w jedną stronę. Od 2005 roku Maluch tylko stał w oborze. Przelot jest autentyczny i udokumentowany na wszelkie możliwe sposoby. Dostałem wszystkie kwity i papiery z salonu, ogólnie pełną dokumentację. Oczywiście pierwszy właściciel i czarne blachy, których już niestety nie ma.
Coś o silniku. Jest cichutki i przy zamkniętych oknach można swobodnie rozmawiać. Zbiera się nieźle i osiąga spore prędkości rzędu 112 km/h. Ale to jeszcze nie v max Nigdy nie było nic w nim rozkręcane, jedynie raz wymieniano olej. Zimny odpala od strzała, gorącego trzeba trochę pogłaskać. Ogólnie jest super, ale w końcu jest dopiero dotarty.
Nadwozie prawie bez rdzy. Elegant bez rdzy to nie Elegant i na takim egzemplarzu też musi coś być. Na szczęście to tylko drobne wypryski, które się niedługo zlikwiduje. Najgorzej jest z przednim podszybiem, gdzie zaczęła odchodzić uszczelka, ale do dziury jeszcze daleka droga. Poza tym jest idealne. Lakier zachował soczystą czerwień, a po nawoskowaniu można się przyglądać. Rys też ciężko się doszukać. Można rzec, że jest lepiej niż w naszej trzyletniej Toyocie
Wnętrze wciąż intensywnie pachnie nowością i przez to nie wieszam zapachów. Od nowości na siedzeniach były pokrowce, a same są niewysiedziane i sprężyste. Środek czysty i zadbany, niczym w saloniku
No i najważniejsze: podłoga. Ku mojemu zaskoczeniu, nic jej nie bierze. Fabryczny bitex trzyma bardzo dobrze, nie widać jakichkolwiek plam czy błota co może być dowodem na to, że nie jeździł w deszcz. Jego pierwszy raz mógł być wtedy, gdy wracałem z Rozpoczęcia Sezonu pod FSO i złapała mnie ulewa
Dobra, dość gadania, zdjęcia z dnia kupna:
Zacząłem go nieco doposażać (podstawowa wersja wyposażenia, która nie miała praktycznie nic) i robić na styl lat 90. Przez ponad pół roku wpadło:
-nowe kołpaki w oryginalnym, elegantowskim wzorze
-listwy boczne
-nakładki na wloty w tylnej klapie
-pasek antystatyczny
-ogrzewana tylna szyba
-uchylane boczne szyby
-odbojniki na drzwi
-owiewki na boczne szyby
-dmuchawa
-wyprane pokrowce na siedzenia
-pokrowce białe na zagłówki z logiem Fiata
-welurowe dywaniki
-zegarek samochodowy
-modlitwa kierowcy
-pomalowane felgi na opony zimowe
Chyba tyle z tego co pamiętam. Modować go nie mam zamiaru, to ma być seria z kilkoma gadżetami poprawiającymi komfort jazdy No i aktualnie wygląda tak:
Wnętrze:
Co do planów to na 100% będzie konserwacja podwozia, żeby na bank nie pordzewiał (fabryczny bitex wciąż świetnie trzymam ale zawsze może być lepiej ). Planuję jeszcze zakupić nowiutkie fotele Inter Groclin wraz z obszyciem tylnej kanapy pod wzór foteli. Trzeba jeszcze podłączyć głośniki do radia i założyć chlapacze z Eleganta. Ale to przy okazji rozbierania towarzyszącego konserwacji.
To tyle. Pozdro
-
MichalSR50 - MotoManiak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 22:34
- Lokalizacja: Otwock
- Pojazdy: Romet Pony M2, Romet Ogar 205, Romet Polo M760, Simson SR50, Jawa 638-0, Fiat 126elx Maluch Town
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
MichalSR50, ojj znam tego malucha
Co tu dużo mówić, świetny egzemplarz zachowany w super stanie, co jest rzadkością jeżeli chodzi o eleganty
Co tu dużo mówić, świetny egzemplarz zachowany w super stanie, co jest rzadkością jeżeli chodzi o eleganty
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
Zdołał już się zadomowić na wielu forach, więc nie mogło go i tu zabraknąć
-
MichalSR50 - MotoManiak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 22:34
- Lokalizacja: Otwock
- Pojazdy: Romet Pony M2, Romet Ogar 205, Romet Polo M760, Simson SR50, Jawa 638-0, Fiat 126elx Maluch Town
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
Maluch Inny kolor niż czerwony jakoś do mnie nie przemawia. Cudny Maluszek
-
Motorowerzystka - MotoManiak
- Posty: 2972
- Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
- Lokalizacja: NWE
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Romet Ogar 125
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
Czyszczenia ciąg dalszy:
Dokończyłem silnik. Został jeszcze bagażnik:
Przymierzyłem czarną tabliczkę i powiem tak: to jest to. Zamawiam repliki czarnych z jego poprzednika
Zaktualizowanie naklejek
Dokończyłem silnik. Został jeszcze bagażnik:
Przymierzyłem czarną tabliczkę i powiem tak: to jest to. Zamawiam repliki czarnych z jego poprzednika
Zaktualizowanie naklejek
-
MichalSR50 - MotoManiak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 22:34
- Lokalizacja: Otwock
- Pojazdy: Romet Pony M2, Romet Ogar 205, Romet Polo M760, Simson SR50, Jawa 638-0, Fiat 126elx Maluch Town
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
Maluch został dziś obdarowany prezentami Najpierw doszły naklejki Ogólnopolskiego i "Maluchy są wszędzie". Fotki będą jutro jak są już naklejone.
Potem dotarły atrapy czarnych tablic. Firma bardzo pozytywna. W 3 dni wykonali i wysłali, współpraca przyjemna. Polecam!
Tabliczka właściwie nie do odróżnienia od oryginału
Kupiłem dwie i na razie założyłem tylko na tył. Gdybym tylko mógł tak z nią jeździć...
Wieczorkiem wybrałem się do Reala i porządnie się obkupiłem. Miał byś sam wentylator, a jakoś zaszalałem W tym Realu więcej rzeczy do auta niż w niejednym motoryzacyjnym.
Potem dotarły atrapy czarnych tablic. Firma bardzo pozytywna. W 3 dni wykonali i wysłali, współpraca przyjemna. Polecam!
Tabliczka właściwie nie do odróżnienia od oryginału
Kupiłem dwie i na razie założyłem tylko na tył. Gdybym tylko mógł tak z nią jeździć...
Wieczorkiem wybrałem się do Reala i porządnie się obkupiłem. Miał byś sam wentylator, a jakoś zaszalałem W tym Realu więcej rzeczy do auta niż w niejednym motoryzacyjnym.
-
MichalSR50 - MotoManiak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 22:34
- Lokalizacja: Otwock
- Pojazdy: Romet Pony M2, Romet Ogar 205, Romet Polo M760, Simson SR50, Jawa 638-0, Fiat 126elx Maluch Town
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
Super gadżety Tablice dorabiałeś w firmie AGO? Jaką wysokość Ci zrobili, że wchodzą w ramki od białych tablic?
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
MichalSR50, jaka cena za tablicę ?
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
To są ramki od czarnych tablic i wchodzą idealnie. Białe ledwo się trzymają i wchodzą luzem Cena za jedną to 55, dwie 105 zł.
-
MichalSR50 - MotoManiak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 22:34
- Lokalizacja: Otwock
- Pojazdy: Romet Pony M2, Romet Ogar 205, Romet Polo M760, Simson SR50, Jawa 638-0, Fiat 126elx Maluch Town
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
MichalSR50 napisał(a):To są ramki od czarnych tablic i wchodzą idealnie. Białe ledwo się trzymają i wchodzą luzem
oo, nie wiedziałem nawet, że takie w ogóle były
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
Te ramki ma od nowości, były w nich czarne tablice. Jak zakładam teraz białe, to jest spory luz. Czarne są minimalnie wyższe
-
MichalSR50 - MotoManiak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 22:34
- Lokalizacja: Otwock
- Pojazdy: Romet Pony M2, Romet Ogar 205, Romet Polo M760, Simson SR50, Jawa 638-0, Fiat 126elx Maluch Town
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
MichalSR50, kurcze, liczyłem, że pojawisz się na tym spocie w Rossoszycy i mógłbym obejrzeć malucha na żywo
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
No niestety jednak nie mogłem przyjechać, na wodę nie jeździ. Zapraszam na Ogólnopolski, tam na pewno będę
-
MichalSR50 - MotoManiak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 22:34
- Lokalizacja: Otwock
- Pojazdy: Romet Pony M2, Romet Ogar 205, Romet Polo M760, Simson SR50, Jawa 638-0, Fiat 126elx Maluch Town
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
No spoko, na ogólnopolski być może też się przejadę
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Fiat 126elx Maluch Town (1999) - MichalSR50
W zeszłym tygodniu odwiedziłem dwa spoty.
Pierwszy pod Narodowym, który rozpoczął cykliczne spotkania fanów Fiata 126p w Warszawie. Kto mieszka w okolicach, niech czuje się zaproszony i wpada w każdy wtorek o 19 pod Narodowy. Na pierwszy spot przybyły 4 Maluchy, ale ta liczba powinna systematycznie wzrastać
A wczoraj zaliczyłem drugi, tym razem w Mińsku Mazowieckim. Wśród 5 Maluchów na spocie znalazł się FL przerobiony na Cabrio, Wrzos i ST '78 w oryginale, z przebiegiem 34tys. Tak to na początku wyglądało:
ST jednego z uczestników, ma też niebieskiego Towna:
Cabrio musiał niestety jechać, a ja z resztą ruszyliśmy na poszukiwania miejsca do wspólnej sesji. Najpierw zdjęcia porobiliśmy przy podwórku, obok którego stoi kilka zarośniętych aut, takie jak UAZ 452, Aro, Tarpan, strażacki Żuk i Wartburg 353.
Jadąc dalej znaleźliśmy świetną szosę, po której prawie nic nie jeździ. Jak byśmy cofnęli się w czasie...
I jeszcze takie tam w szczerym polu
Pojechaliśmy dalej tą drogą przecinającą pole i po jakimś kilometrze zastaliśmy barierkę. Trzeba było się wracać
Dziękuję panom za miłą niedzielę i pozdrawiam
A co u Malucha oprócz tego, że cały czas spisuje się bez zarzutu? Ano wpadło kilka naklejek na tylną szybę i zamontowałem te bajery z Reala. Trzeba tylko jeszcze kupić zapalniczkę, bo uchylacz już w drodze. No i najważniejsze: jak nigdzie nie wyjadę po środzie, ruszamy z konserwacją. A jak jednak wyjadę, na pewno zrobimy ją jeszcze w lipcu
Dzisiejsza sesja z czarnymi blaszkami:
Pierwszy pod Narodowym, który rozpoczął cykliczne spotkania fanów Fiata 126p w Warszawie. Kto mieszka w okolicach, niech czuje się zaproszony i wpada w każdy wtorek o 19 pod Narodowy. Na pierwszy spot przybyły 4 Maluchy, ale ta liczba powinna systematycznie wzrastać
A wczoraj zaliczyłem drugi, tym razem w Mińsku Mazowieckim. Wśród 5 Maluchów na spocie znalazł się FL przerobiony na Cabrio, Wrzos i ST '78 w oryginale, z przebiegiem 34tys. Tak to na początku wyglądało:
ST jednego z uczestników, ma też niebieskiego Towna:
Cabrio musiał niestety jechać, a ja z resztą ruszyliśmy na poszukiwania miejsca do wspólnej sesji. Najpierw zdjęcia porobiliśmy przy podwórku, obok którego stoi kilka zarośniętych aut, takie jak UAZ 452, Aro, Tarpan, strażacki Żuk i Wartburg 353.
Jadąc dalej znaleźliśmy świetną szosę, po której prawie nic nie jeździ. Jak byśmy cofnęli się w czasie...
I jeszcze takie tam w szczerym polu
Pojechaliśmy dalej tą drogą przecinającą pole i po jakimś kilometrze zastaliśmy barierkę. Trzeba było się wracać
Dziękuję panom za miłą niedzielę i pozdrawiam
A co u Malucha oprócz tego, że cały czas spisuje się bez zarzutu? Ano wpadło kilka naklejek na tylną szybę i zamontowałem te bajery z Reala. Trzeba tylko jeszcze kupić zapalniczkę, bo uchylacz już w drodze. No i najważniejsze: jak nigdzie nie wyjadę po środzie, ruszamy z konserwacją. A jak jednak wyjadę, na pewno zrobimy ją jeszcze w lipcu
Dzisiejsza sesja z czarnymi blaszkami:
-
MichalSR50 - MotoManiak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 22:34
- Lokalizacja: Otwock
- Pojazdy: Romet Pony M2, Romet Ogar 205, Romet Polo M760, Simson SR50, Jawa 638-0, Fiat 126elx Maluch Town
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 365 gości