Regeneracja przekładni kierowniczej
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 17
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Re: Regeneracja przekładni kierowniczej
Dieludolfs słuszne zadał pytanie.Trzeba rozróżnic awarie pompy od awarii maglownicy.Nastepna sprawa-jaka pompa?Napędzana paskiem,czy silnikiem elektrycznym?
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
Re: Regeneracja przekładni kierowniczej
To ogółem tak. Mam luz na przekładni. Dokręcałem śrubę, ale to mi pomagało na chwilę. Dlatego pytam o regeneracje. Bo ciągłe dokręcanie jest bezsensu.
- miki12
- MotoManiak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 18 paź 2013, o 15:27
Posty: 17
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 183 gości