[Wierchowina 5] nie pali
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Wierchowina 5] nie pali
Witam drodzy koledzy mam gorącą prośbę o pomoc przy naprawie Wierchowiny a mianowicie motorower ma iskrę i to konkretną zapłon wyregulowany nawet w dniu dzisiejszym postanowiłem wymienić gaźnik z k35b na k60b a motorower jak nie odpali to nie odpali podsuńcie proszę jakieś pomysły bo chyba przeczytałem już wszystkie strony na internecie i nic mi do głowy nie przychodzi spędziłem już nad tym motorowerem całe wakacje a on nic
- kudłaty
- MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
- Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
- Pojazdy: Wierchowina
[Wierchowina 5] nie pali
Czy jest ktoś jeszcze na dzień dzisiejszy co ma takie coś i to naprawia ????
- kudłaty
- MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
- Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
- Pojazdy: Wierchowina
[Wierchowina 5] nie pali
Czy dekompresator jest szczelny? Po kopaniu/kręceniu świeca jest mokra?
--
Nie pisz posta pod postem w tak krótkim czasie, używaj opcji edytuj. Czytanie jest wygodniejsze
--
Nie pisz posta pod postem w tak krótkim czasie, używaj opcji edytuj. Czytanie jest wygodniejsze
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
[Wierchowina 5] nie pali
jest mokra a po dłuższym czasie prób odpalenia nawet zalana. Czasami uda się odpalić i wtedy pełna euforia ale trwa to zaledwie parę sekund i gaśnie no i znowu nic
- kudłaty
- MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
- Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
- Pojazdy: Wierchowina
[Wierchowina 5] nie pali
W takim razie musi odpalić Chyba, że zapłon nie jest jednak ustawiony jak trzeba lub dekompresator jest delikatnie otwarty. Inne nieszczelności raczej umożliwiłyby odpalenie, najwyżej później byłyby problemy z pracą.
Jednak odpala No to szukamy dalej. Czy po uruchomieniu zaczyna sama wchodzić na wysokie obroty?
Jednak odpala No to szukamy dalej. Czy po uruchomieniu zaczyna sama wchodzić na wysokie obroty?
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
[Wierchowina 5] nie pali
Dokładnie ale to zauważyłem dzisiaj po założeniu nowego gaźnika k60b że jak odpali to ma bardzo wysokie obroty ale stabilne. A następnie wygląda to tak jakby się skończyło paliwo i motorower gaśnie trwa to może 30 sekund do minuty
A może to teraz głupio zabrzmi ale co to ten dekompresator i gdzie go szukać
dobra już wiem co to jest a ja się zastanawiałem do czego to służy bo to jest taka wielka śruba wkręcona w głowicę tak to oto chodzi? Nie zauważyłem a żeby była tam jakaś nieszczelność śruba wygląda na fabrycznie wkręconą
A może to teraz głupio zabrzmi ale co to ten dekompresator i gdzie go szukać
dobra już wiem co to jest a ja się zastanawiałem do czego to służy bo to jest taka wielka śruba wkręcona w głowicę tak to oto chodzi? Nie zauważyłem a żeby była tam jakaś nieszczelność śruba wygląda na fabrycznie wkręconą
Ostatnio edytowano 10 wrz 2014, o 22:31 przez kudłaty, łącznie edytowano 1 raz
- kudłaty
- MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
- Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
- Pojazdy: Wierchowina
[Wierchowina 5] nie pali
Sprawdź uszczelkę gaźnik-króciec, prawy simmering na wale. Jak odpali i wejdzie na takie obroty spróbuj przytkać dłonią wlot powietrza do gaźnika i daj znać jak silnik się zachowa.
Jest w głowicy. Uruchamia się go krótką dźwigienką na korpusie dźwigni zmiany biegów czy gazu, nie pamiętam już. Przynajmniej tak mam w swoich silnikach na pedały w modelach 5 i 6. Nie spotkałem się na żywo z wersją kopaną, więc nie wiem. Może go po prostu nie masz. Widać to na pierwszy rzut oka, zdradza go linka przy głowicy.
Jest w głowicy. Uruchamia się go krótką dźwigienką na korpusie dźwigni zmiany biegów czy gazu, nie pamiętam już. Przynajmniej tak mam w swoich silnikach na pedały w modelach 5 i 6. Nie spotkałem się na żywo z wersją kopaną, więc nie wiem. Może go po prostu nie masz. Widać to na pierwszy rzut oka, zdradza go linka przy głowicy.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
[Wierchowina 5] nie pali
Gaźnik jest osilikonowany silikonem na wysokie temperatury bo nie miałem oryginalnej uszczelki sprawdzę simmering i dam znać jak odpali jak odpali. A jeszcze jedno bo dzisiaj w akcie desperacji zdjąłem cylinder i odwróciłem tłok tak że teraz zamek z drugiego pierścienia znajduje się na wlocie z gaźnika czy ma to jakieś znaczenie ogólnie wiem że powinno mieć ale na moim tłoku nie widać oznaczeni typu góra dół więc zdecydowałem się na taki krok rezultat żaden ale czy ma to tak być czy go z powrotem odwrócić czy zostawić
- kudłaty
- MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
- Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
- Pojazdy: Wierchowina
[Wierchowina 5] nie pali
Żaden zamek pierścienia nie może wypadać na żądnym oknie w cylindrze, zamki maja wypadać w miejscu bez okien
Zalej benzyny pod świece daj inną świece ,ja mam wersje na kopkę wierzchowiny stan agonia .
Może masz słabą kompresje spróbuj z pychau ja odpalić .
Ten model jak słyszałem od użytkowników cierpi na kiepskie cewki zapłonowe jak i gaźnik k35 też nie jest za dobry .
Zrób zdjęcie której uszczelki nie masz ? I prezentacje wiercha zrób RAZ DWA
Zalej benzyny pod świece daj inną świece ,ja mam wersje na kopkę wierzchowiny stan agonia .
Może masz słabą kompresje spróbuj z pychau ja odpalić .
Ten model jak słyszałem od użytkowników cierpi na kiepskie cewki zapłonowe jak i gaźnik k35 też nie jest za dobry .
Zrób zdjęcie której uszczelki nie masz ? I prezentacje wiercha zrób RAZ DWA
Ostatnio edytowano 12 wrz 2014, o 09:58 przez janosikmz19822, łącznie edytowano 1 raz
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
[Wierchowina 5] nie pali
to co proponujesz( janosikmz ) bo jak odwrócę tłok jak był to zamek wychodzi na wydechu a tłok jest z tego co mi wiadomo to oryginalny jutro dam fotki
- kudłaty
- MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
- Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
- Pojazdy: Wierchowina
[Wierchowina 5] nie pali
Zamki są właśnie po to żeby końce pierścienie nie wchodziły w okna w cylindrze.Obróć tak tłok żeby nie było zamków w oknach.
Fiat Stilo MW 1.9 mJTD 16v
-
Zielony - MotoManiak
- Posty: 232
- Dołączył(a): 12 lip 2014, o 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Dantom GFX 50 Lux ,Romet Kadet M780
[Wierchowina 5] nie pali
Dobra koledzy sprawy wyglądają tak a mianowicie dzisiaj rozebrałem po raz kolejny cylinder i odwróciłem tłok tak jak był jednak moja teoria się potwierdziła i teraz zamek jest na wydechu niema możliwości by zamek nie wypadł na jednej z dziur bo tłok można odwrócić tylko 180" i wtedy zamek jest albo na ssącym albo na wydechowym jedno załatwione teraz dwa a mianowicie nalałem paliwa pod świecę i odpaliłem i tu szok za pierwszym razem odpaliła ale gdy mieszanka się wypaliła motorower zgasł kilka prób i za każdym razem to samo co proponujecie myślę nad zmianą mieszanki z baku i proszę podajcie jakiś konkretny przykład regulacji gaźnika K60B
Jak tu się dodaje zdjęcia????
Jak tu się dodaje zdjęcia????
- kudłaty
- MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
- Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
- Pojazdy: Wierchowina
[Wierchowina 5] nie pali
Daj zdjęcie jak masz zamontowany gaźnik ?
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Re: [Wierchowina 5] nie pali
Niebardzo mam jak zdjąć teraz cylindry w swoich silnikach, ale nie kojarzę takich jaj z zamkami. Może tłok jest nieoryginalny? Jak będę miał czas to zajrzę do jednego silnika...
Wysłane z mojego HUAWEI U8815 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI U8815 przy użyciu Tapatalka
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
[Wierchowina 5] nie pali
Tomek wystarczy że spróbował byś zdjąć rurę i gaźnik to by się zobaczyło bo w moim przypadku zamek wychodzi centralnie na środku dziury bardzo bym był wdzięczny
- kudłaty
- MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
- Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
- Pojazdy: Wierchowina
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 279 gości