Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! Złom roku 2017
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Klasyka Polskiej motoryzjacji ! zawsze w pamięci [*]
- qscesz051
- MotoManiak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 12:42
Re: Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 1
MarekHDI napisał(a):Wiem, że głupie pytanie ale dlaczego masz otwartą tylnią klapę? Silnik się tak poci?
Konie się nie mieszczą
Życie jest zbyt krótkie, by nie kręcić pod czerwone pole
-
Tomo eS. - MotoManiak
- Posty: 329
- Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 23:13
- Lokalizacja: Cieszyn
- Pochwały: 3
- Pojazdy: BMW e36, Audi A4 B7
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
MarekHDI napisał(a):Wiem, że głupie pytanie ale dlaczego masz otwartą tylnią klapę?
Tak jak napisał Tomo eS. Uchylacz klapy to taki gadżet z PRLu, który ma za zadanie zmniejszyć temperaturę panującą w komorze silnika
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Natchniony klimatycznymi zdjęciami z lat 90-tych, w mojej głowie zrodził się pomysł montażu prostokątnych halogenów pod zderzak, na jakie była moda w tamtych czasach.
W swoich garażowych zbiorach znalazłem takie oto Wesemy, niestety jeden z nich ma uszkodzoną kratkę więc będę musiał zakupić nowy. Póki co mam zamiar jednak zrobić eksperyment wizualny w postaci prowizorycznego montażu, ponieważ nie jestem pewien czy dobrze mi się będą zgrywać z pozostałą częścią auta.
W swoich garażowych zbiorach znalazłem takie oto Wesemy, niestety jeden z nich ma uszkodzoną kratkę więc będę musiał zakupić nowy. Póki co mam zamiar jednak zrobić eksperyment wizualny w postaci prowizorycznego montażu, ponieważ nie jestem pewien czy dobrze mi się będą zgrywać z pozostałą częścią auta.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Re: Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 1
Miałem takie prostokątne w swoim (no prawie, nie był całkowicie mój ) FLu ale nad zderzakiem. Był sztos. Lata 90te pełno gembo.
- Norbinuss
- MotoManiak
- Posty: 872
- Dołączył(a): 30 sty 2013, o 20:23
- Pochwały: 4
Re: Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 1
ja w swoim też takie wesemy bende montował i w 125p i w syrenie i w 126p
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Co za dużo to nie zdrowo Do Eleganta spoko, tutaj moim zdaniem na nie
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Raczej starodawne chromowane zelmoty do twojego orzeszka albo chromowane chalogeny od starego wartburga .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Re: Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 1
szczerze mówiąc chrom się przejadł po 2 ceny mają chore, za jedną lampę byli po**by co chcieli po 400zł togdzie rozsądek ?
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Przymierzyłem dzisiaj wstępnie jeden halogen i szczerze mówiąc jakoś za bardzo mi się to nie widzi Oto zdjęcia:
I kolejna rzecz jaka mam w planach to bagażnik dachowy firmy Stomil, chcę go jednak posadzić nieco bliżej dachu skracając mocowania na długość, oraz obowiązkowo odnowić. Tak wygląda na chwilę obecną:
I kolejna rzecz jaka mam w planach to bagażnik dachowy firmy Stomil, chcę go jednak posadzić nieco bliżej dachu skracając mocowania na długość, oraz obowiązkowo odnowić. Tak wygląda na chwilę obecną:
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Re: Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 1
dieludolfs napisał(a):Dziś mijają 2 tygodnie odkąd jestem jego posiadaczem, dlatego wypadałoby go w końcu zaprezentować na forum.
Polski Fiat 126p 600 z 1980r odkupiony od 70-cio letniego Pana. Auto przyjechało 350km na kołach bez żadnego odpoczynku.
Filmiki z drogi:
https://www.youtube.com/watch?v=C8vcne35jZA
https://www.youtube.com/watch?v=HVtxVEbgiJQ
Oraz wideo-prezentacja auta:
https://www.youtube.com/watch?v=RlnrT-ywWc8
Link do MotoAlbum'u, gdzie znajdziecie więcej zdjęć
http://motoalbum.pl/pojazd/6546
Tez sie kiedys takim jeżdziło... a teraz żal ze sprzedałem.
- emanuel
- MotoManiak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27 kwi 2017, o 16:22
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
emanuel, Do tej pory by zgnil i nie bylo by do czego spawac
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Nie pasują mu te halogeny, do nowszych i owszem ale jakoś w tym mi się nie podoba.
- Norbinuss
- MotoManiak
- Posty: 872
- Dołączył(a): 30 sty 2013, o 20:23
- Pochwały: 4
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Dzisiejszego dnia w końcu zagościła oryginalna, mała podsufitka, która niestety z racji wieku się odkleiła i przy zakupie auta dostałem ją oddzielnie. Poszły aż 3 tuby takiego kleju, który co najważniejsze jest neutralny i nie powoduje korozji metalu.
Oto fotorelacja z prac
W końcu auto jest wygłuszone przypuszczam, że jeszcze lepiej niż fabrycznie, a to za sprawą kleju (sylikonu), który pochłania wszystkie drgania.
Przy okazji wymieniłem gumę lewarka, gdyż oryginalna była już sparciała i popękana
Tak, wiem, lewarek do odmalowania, zajmę się tym niebawem
Oto fotorelacja z prac
W końcu auto jest wygłuszone przypuszczam, że jeszcze lepiej niż fabrycznie, a to za sprawą kleju (sylikonu), który pochłania wszystkie drgania.
Przy okazji wymieniłem gumę lewarka, gdyż oryginalna była już sparciała i popękana
Tak, wiem, lewarek do odmalowania, zajmę się tym niebawem
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Szczotek więcej niż zapasowych linek do rozrusznika.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 294 gości