A więc tak.
''Napisano przez Romecik2t 6 grudnia 2010r.''
maja maszina
aktualnie nie ma hamulców i tylna opona bardziej starta :f przednia jeszcze oryginał
Fotki z 2010r. wprawdzie nie działają ale ten MTB którego dostałem na komunie stał wiele lat, po jakimś czasie go odpaliłem bez hamulców itp. Jednak potem stał dalej dobrych 4-5 lat.
BMX o którym wspominalem w poście z 2010 już nie istnieje.
Ostatnio stwierdziłem, że rowerem o którym pisałem w tym temacie 14 wrz 2013, 14:51 nie nadaje się na dłuższe trasy, po prostu jest źle skonstruowany. A więc remonty które w nim przeprowadziłem, wprawdzie nie pójdą na marne, lecz muszę z niego zabrać kilka części do swojego "głownego" mtb, którym zamierzam jeździć i wyremontować. M.in. z niego zabieram z powrotem kasetkę 7 biegową z krótką jedynką (mam starą 6b. z niego wiec nie ma problemu, dalej będzie jeździć),
przerzutki shimano
i chyba tyle, stare przerzutki swoje przerzucę do tego drugiego gdyż z tego drugiego się połamały, dlatego były zmienione na nowe. Jednak kolorowo nie będzie, bo resztę części (a praktycznie wszystko jest do wymiany) muszę kupić nowe. Na chwilę obecną mam zrobione oba hamulce, szczęki, linki wszystko ze starych części (przedni nawet czasem tak daje, że tylne koło w górę idzie ), jednak o dziwo mimo scentrowanych kół da się tym zatrzymać. Także wymienione widełki przedniego koła oraz wspornik kierownicy gdyż, w starych widełkach nie było gwintu (ciągła jazda na kole..) i po kilku swapach nie chciały współpracować części ze sobą, ale już ogarnięte wszystko.
Jakaś lista części które na 1 ogień muszę kupić:
-tylne koło całe (to jest tak krzywe że na równej drodze nie da się jechać..)
-opony wąskie, dętki, łożyska kół
-kpl. układ hamulcowy tył i przód
-tylny aparat biegów oraz przedni (dziś się zepsuł tylny a przedni też idealny nie jest)
-wianki kierownicy i resztę nakrętek które ją trzymają
-przednie zębatki, łańcuch i suport maszynowy (luzy jak cholera)
-alu pedałki bo te plastikowe mam połamane z leksza i się rozsypują
-oswietlenie diodowe z ładowaniem z dynama
-linki, szczęki, klamki alu i wszystkie inne pier*oły jak już ogarnę to wyżej, a na koniec malowanie
Rower ma wprawdzie koła 24" ale jest na tyle lekki, że da się nim gonić w trasie z "turystykami" na kołach 28 o ile nie cisną na maxa, ale na prostej spokojnie można się utrzymać.
Chyba tyle, to daje foto z dziś.
Aha i opis trochę chaotyczny ale może ktoś ogarnie xD
Aha 2 i dodam jeszcze, że ten rower to Romet Crony, dolna naklejka z napisem Romet się zdarła.. Bardzo fajny model, tyle co przeżył a rama wciąż prosta