Siema.
Parę dni po sprzedaży A6 kupiłem Lagunę 1 po lifcie i Passata B5 przedliftem, taka zamiana.
Ale temat tyczy się wieśwagena.
Pod maską 2.3 VR5 150km na łańcuchu.
Jeździ to jako tako, ale dupy nie rwie.
A6 lepiej zwija.
Ogólnikowo wiadomo, do poprawek pod siebie.
Na dzień dobry miałem problem z przepustnicą, bo trzymał wysokie obroty - przepustnica zmieniona, zaadaptowana i śmiga git.
Teraz muszę do gazownika jechać - odczucie jakby nie szedł na jeden cylinder na gazie, bo na benzynie dopier%^la.
Rok: 2000, przedlift.
Z wyposażenia ma to, co praktycznie każdy Passat.
Brakuję mi xenonu i skóry.
Na SKP trzeba skoczyć, bo któryś wielowahacz sobie popukuje i przegub lewy muszę zmienić.
Dodatkowo ramkę konsoli środkowej bo jest połamana i te ramki rejestracyjne bo zgubię te tablice.
Posprzątać to.
Prawdopodobnie wrzucić coś z 17"/18".
Kupić zaślepki na lewarek na listwy.
Może coś w Car Audio zmienić, w A6 mnie blokowało radio z navi oryginalne, którego nie chciałem zmieniać - tu jest jakieś LG z USB, także będzie coś w bagaju.
Zobaczymy jak to będzie.
Na razie coś takiego mam.
Hejtujcie, że przesiadłem się z Audi do Passata...
Nie no żartuję, choć już takie spostrzeżenie do mojej osoby padło.
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Za dużo by pisać
-
kaban99722 - MotoManiak
- Posty: 1355
- Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 14:06
- Lokalizacja: Niegowonice/Zawiercie
- Pochwały: 1
- Pojazdy: BMW E39 523
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Z A6 na Passata? I to jeszcze B5?! Duża jest przepaść między tymi dwoma autami?
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Szczerze powiem, że praktycznie żadnej.
Passat twardszy, fotele jak taboret, części te same, praktycznie to samo auto.
Wczoraj zrobił trasę 300km bez zająknięcia, 200km/h w szybkim tępie robi, jest ok
Ostatnio wpadł nowy przegub z Ruville, dwa dolne i jeden górny wahacz Lemfordera, czarne ramki na rejestracje, ledy na tył na rejestracje, ramka konsoli, podłokietnik przód i radio z Pioneera, które jeszcze nie zostało założone, bo jutro jadę po głośniki do drzwi i może kable do Car Audio.
Kupiłem też pompę wspomagania, która czeka na zmianę.
Umyłem go ostatnio trochę i lepiej jest
Passat twardszy, fotele jak taboret, części te same, praktycznie to samo auto.
Wczoraj zrobił trasę 300km bez zająknięcia, 200km/h w szybkim tępie robi, jest ok
Ostatnio wpadł nowy przegub z Ruville, dwa dolne i jeden górny wahacz Lemfordera, czarne ramki na rejestracje, ledy na tył na rejestracje, ramka konsoli, podłokietnik przód i radio z Pioneera, które jeszcze nie zostało założone, bo jutro jadę po głośniki do drzwi i może kable do Car Audio.
Kupiłem też pompę wspomagania, która czeka na zmianę.
Umyłem go ostatnio trochę i lepiej jest
Za dużo by pisać
-
kaban99722 - MotoManiak
- Posty: 1355
- Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 14:06
- Lokalizacja: Niegowonice/Zawiercie
- Pochwały: 1
- Pojazdy: BMW E39 523
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Król!
Nie myślałeś "zliftować"?
Nie myślałeś "zliftować"?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Wygląda jak zwykły, Januszowy Passat Pamiętam takie sztuki z Memów Mirka Handlarza, popularnego szczególnie jakoś w 2014r
Odklej emblemat V6 i będzie sleeper
Odklej emblemat V6 i będzie sleeper
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
dieludolfs napisał(a):Odklej emblemat V6 i będzie sleeper
Troszeczkę za mało mocy jak na sleepera. Tak kilkuset brakuje
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Ten emblemat to V5 a nie V6 bo vag robi idiotow z idiotow
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Romecik2t napisał(a):Ten emblemat to V5
Faktycznie, zlało mi się z szóstką
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
kaban99722 napisał(a):Szczerze powiem, że praktycznie żadnej.
Passat twardszy, fotele jak taboret, części te same, praktycznie to samo auto.
Naprawdę, przecież odpowiednikiem passerati w audi jest A4, a A6 to klasa wyżej.
Romecik2t napisał(a):Ten emblemat to V5 a nie V6 bo vag robi idiotow z idiotow
Czemu tak uważasz? Przecież ten silnik to V, co prawda z bardzo małym kątem rozwarcia i różną liczbą cylindrów po dwóch stronach.
Co do samego silnika to wolałbym 1.8T, ta sama moc a jednak spalanie mniejsze, co więcej 1.8 bardziej elastyczny i przy wymianie gratów da się z niego wycisnąć 250KM, a przy rzeźbie i 300KM+
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Piotrek, technicznie masz racje ale lepszy bylby emblemat vr5 bo fizycznie to z wierzchu to bardziej jednak typowej vki nie przypomina Piotrek, 1.8t lepsze ale kaban zamiast zmieniac graty woli zmienic fure, poza tym ktorego janusza byloby stac kupic porobionego passerata za 4x wiekszy hajs (bo wiecej mocy)
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
To minimalne rozchylenie culindrów od wspólnej osi cylindrów - dla silnika rzędowego, pozwoliło tylko dołożyć im 1 cylinder i tyle.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Re: [Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Tomciosz napisał(a):Król!
Nie myślałeś "zliftować"?
W domowych warunkach będzie trudno. Fabryczny lifting był gruby, nie była to jedynie wymiana lamp, zderzaków, detali. Tu zmienili blachy... Bez rzeźby nie da się wymienić tylnych lamp. Robić lifting samego przodu to bez sensu. Co ciekawe VAG miał dziwne podejście do unifikacji w tamtych czasach. Taka Skoda Superb będąca Passatem B5 FL też nie pozwalała na wymianę tylnych lamp mimo iż te były bardzo podobne.
kaban99722, przydałoby się poczernić nakładki progowe. A swoją drogą to podziwiam Cie że tak doposażasz samochód który zaraz będziesz sprzedawać.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Tomciosz napisał(a):Nie myślałeś "zliftować"?
Za dużo wydatków - lepiej sprzedać i kupić polifta.
Piotrek napisał(a):Naprawdę, przecież odpowiednikiem passerati w audi jest A4, a A6 to klasa wyżej.
może i odpowiednikiem jest a4 ale roznica jest ogromna
Piotrek napisał(a):Co do samego silnika to wolałbym 1.8T, ta sama moc a jednak spalanie mniejsze, co więcej 1.8 bardziej elastyczny i przy wymianie gratów da się z niego wycisnąć 250KM, a przy rzeźbie i 300KM+
a ja nie, 1.8t nie przypadl mi do gustu.
spalanie na tym samym poziomie.
2.3 jest bardziej elastyczne.
co do podniesienia mocy racja
Piotrek napisał(a):kaban99722, przydałoby się poczernić nakładki progowe. A swoją drogą to podziwiam Cie że tak doposażasz samochód który zaraz będziesz sprzedawać.
Będzie przepolerowany cały, to i nakladki pojda w czern bardziej.
Sprzedawac na razie nie zamierzam.
Chwile zostanie.
Ostatnim czasem został zaadaptowany nowy super szportowy tjuninkowany grill do przodu
Radio wpadło i zmieniłem głośniki w drzwiach na Powerbassy.
Za dużo by pisać
-
kaban99722 - MotoManiak
- Posty: 1355
- Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 14:06
- Lokalizacja: Niegowonice/Zawiercie
- Pochwały: 1
- Pojazdy: BMW E39 523
[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
Teraz to wygląda mega , dobra robota
- FortelSA
- MotoManiak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 27 sie 2017, o 18:46
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 380 gości