Dostałem komara
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Dostałem komara
Nie wkręca się prawidłowo i strzela.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Dostałem komara
To nie zmieniaj przerwy na platynkach i delikatnie obracaj statorem w przeciwną stronę.I sprawdzaj jak odpala.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dostałem komara
Według mnie ten silnik jest do remontu.Jak byś nie dał rady to możesz mi go podesłać i ja ci go rozpołowię, zobaczę co go boli, jak wyrazisz zgodę, to kupię części (paragony dam) poczyszczę, wyreguluję w mojej testowej ramie.Ogólnie zrobię go za symboliczne pieniądze jako dla kolegi z forum.Jak coś to pisz na PW.Służę pomocą.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dostałem komara
Według mnie ten silnik jest do remontu.Jak byś nie dał rady to możesz mi go podesłać i ja ci go rozpołowię, zobaczę co go boli, jak wyrazisz zgodę, to kupię części (paragony dam) poczyszczę, wyreguluję w mojej testowej ramie.Ogólnie zrobię go za symboliczne pieniądze jako dla kolegi z forum.Jak coś to pisz na PW.Służę pomocą.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dostałem komara
Według mnie ten silnik jest do remontu.Jak byś nie dał rady to możesz mi go podesłać i ja ci go rozpołowię, zobaczę co go boli, jak wyrazisz zgodę, to kupię części (paragony dam) poczyszczę, wyreguluję w mojej testowej ramie.Ogólnie zrobię go za symboliczne pieniądze jako dla kolegi z forum.Jak coś to pisz na PW.Służę pomocą.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dostałem komara
Na razie sam postaram się zobaczyć co go trapi,ale tłok,pierścienie i cylinder były w idealnym stanie.Nominał na dodatek.Od znajomego porzyczę parę gaźników i zobaczę czy będzie na nich chodził jak tak to wywalam ten i odkupię od znajomego.Jak nie to szukam dalej.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Dostałem komara
Chciałbym go sam zrobić,poczułbym się zdolniejszy i rozwiniłbym się.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Dostałem komara
Wiadomo.Ja bym jeszcze pożyczył iskrownik inny.Ja będziesz miał lewe powietrze, to nie wyreguluję gaźnika.Jeszcze zmień sinmeringi na wale.Stare jednowargowe nie dają pełnej szczelności. Jaką masz uszczelkę pod cylindrem?Daj foty cylindra tłoka.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dostałem komara
Mi kiedyś komar nie chciał palić łapał na chwilę i gasł ze względu na słabą cewkę i rozmagnesowane koło zapłonowe znajomy mi zrobił jakimś miernikiem pomiary i dał wskazówki po wymianie od razu odżył .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Re: Dostałem komara
Ja miałem tak że końcówki kabla były wyrobione.Wystarczyło zdjąć go z cewki, skrócić nakręcić na nowo.Komar od razu zapalił.Mi się wydaje, że ma po prostu nie ustawiony poprawnie zapłon, chiński gazior albo lewe powietrze albo kondensator walnięty.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dostałem komara
Dobra pany będzie wielkie sprawdzanie.Jak będzie odpalać bez wydechu to wydech lipny,gaźnik wymienię a cewkę sprawdzę.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Dostałem komara
Wydech napewno nie jest winowajcą.Zobacz na innym gaźniku.Jak zakładałeś ten cylinder, to jak go uszczelniłeś i jaką uszczelkę dałeś pod głowicę?Mogło ci klinka na wale obciąć.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dostałem komara
Dobra problem jest dalej.A uszczelkę to dałem nową z epoki jeszcze była w zapasie.Klinu nie ścięłoMuszę ten gaźnik porzyczyć od sąsiada.Teraz w tym nowym mam prawie wszystkie bebechy ze starego.Stary był pęknięty.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Dostałem komara
Ja myślę że ten silnik ma lewe powietrze.Wymień simmeringi na wale.Ustaw dobrze zapłon, podmień kondensator i musi chodzić.Co do gaźnika to nic ci nie da zamiana śrubek, jak masz nowy wadliwy korpus.Najlepiej. szukaj całego kompletnego z PRL.Dyszy czasami nie pomyliłeś?Nie są takie same.regulowałeś Wgl ten gaźnik?Jak nie umiesz ustawić zapłonu ustawić suwmiarką, to spróbuj kręcić iskrownikiem w lewo, w prawo.I zmień ten kabel wn.Jaki masz otwór na klin pod skosem czy na prosto?Wał ma luz góra dół?
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dostałem komara
Jak silnik strzela i nie skręca, to na 100 uszkodzony kondensator i nie uregulowany zapłon.Gaźnik narazie zostaw.Zajmij się zapłonem.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 239 gości