Żywotność
Posty: 34
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
A ile mozę przejechać WSK 125 z silnikiem robionym na orginalncyh częściach, porządnymi łożyskami, sprzęgłem, biegami i ogóle silnik robiony na glanc ? Oczewisćie regularnie wymieniamy olej, świece, czyścimy i regulujemy styki i ogóle dbramy.
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
pawel15 napisał(a):A ile mozę przejechać WSK 125 z silnikiem robionym na orginalncyh częściach, porządnymi łożyskami, sprzęgłem, biegami i ogóle silnik robiony na glanc ? Oczewisćie regularnie wymieniamy olej, świece, czyścimy i regulujemy styki i ogóle dbramy.
pewno też tyle co komar a nawet i wiecej gdyż silnik ma większą pojemność i jest mu lżej niż w przypadku komara.Ale jak sie dba to sie ma.
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
pewno też tyle co komar a nawet i wiecej
Czytałem gdzie że podobno wytrzyma nawet 40 tys. km ale w to nie wierze- za piękne zyby było prawdziwe.
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
a co do tematu ciekaw jestem ile ten silnik wytrzyma :lol:
http://moto.allegro.pl/item183799923_yamaha_yz_250_f_silnik_2006.html
http://moto.allegro.pl/item183799923_yamaha_yz_250_f_silnik_2006.html
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Takie nowe wysookoobrotowe dwusuwy- daje im około 5 tysięcy
A taki 4T to i wytrzyma z 30 tysiaków- to już są technologie z prawdziwego zdarzenia.
A taki 4T to i wytrzyma z 30 tysiaków- to już są technologie z prawdziwego zdarzenia.
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
adi-12 napisał(a):Takie nowe wysookoobrotowe dwusuwy- daje im około 5 tysięcy
A taki 4T to i wytrzyma z 30 tysiaków- to już są technologie z prawdziwego zdarzenia.
No ale producenci zalecają wymiane tłoków w przypadku wsilonych 2t co sezon a przy 4t wsyliłach co 2 sezony.
no ale znów z 250cm 4t zeby było 40KM hehe tak jak 2t 125cm
a przykłądowo MZ 250 24KM,Junak 350cm 19KM
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
To wszystko zależy od konstrukcji silnika. Bardziej wysilony mniej wytrzyma, ale ma większą moc, a z kolei mniej wysilony ma mniej mocy ale dłużej wytrzyma.
Dajmy na to
nowoczesna 125 ma około 40 KM i trzeba robić szlif co sezon, lub dwa a starodawną 125 jeździsz 20 lat i nic nie robisz przy tłoku i cylindrze ew. zmieniasz pierścionki. Tak więc przebieg silnika zależy od bardzo wielu czynników.
Dajmy na to
nowoczesna 125 ma około 40 KM i trzeba robić szlif co sezon, lub dwa a starodawną 125 jeździsz 20 lat i nic nie robisz przy tłoku i cylindrze ew. zmieniasz pierścionki. Tak więc przebieg silnika zależy od bardzo wielu czynników.
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
pawel15 napisał(a):pewno też tyle co komar a nawet i wiecej
Czytałem gdzie że podobno wytrzyma nawet 40 tys. km ale w to nie wierze- za piękne zyby było prawdziwe.
No u mnie listonosz ma simsona SR kupił go nówke i zrobił nim ok 48tys km a szlif robił po 35tys km
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Czytałem gdzie że podobno wytrzyma nawet 40 tys. km Shocked Shocked ale w to nie wierze- za piękne zyby było prawdziwe
Mój ojciec tyle wyjeździł..mam jeszcze tamten licznik mogę zrobić zdjęcie dla niedowiarków
Rychu ziom:D
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
-
RUDY - MotoManiak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
- Lokalizacja: Brzeg
RUDY napisał(a):Czytałem gdzie że podobno wytrzyma nawet 40 tys. km Shocked Shocked ale w to nie wierze- za piękne zyby było prawdziwe
Mój ojciec tyle wyjeździł..mam jeszcze tamten licznik mogę zrobić zdjęcie dla niedowiarków
no 40 tysiaków ale czy bez zadnej wymiany i zadnego remonciku??
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no napisałem wcześniej ze z wymiana kondensatorów i przerywaczy a resztę wymieniłem dopiero ja jak go reanimowałem
Rychu ziom:D
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
-
RUDY - MotoManiak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
- Lokalizacja: Brzeg
A mój komar ma niezmieniane platynki i kondensatro od nowośći
Ale nie dziwo skoro miał przejechane niecałe 4 tysiaki
Ale nie dziwo skoro miał przejechane niecałe 4 tysiaki
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
no napisałem wcześniej ze z wymiana kondensatorów i przerywaczy a resztę wymieniłem dopiero ja jak go reanimowałem Smile
A nic ze sprzęgłem nie robił bo podobno tulejki padaja chyba nawet po 1000km?
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Sam w to nie wierzyłem ale nawet miałem jeszcze plomby na silniku , tyle ze tak jak napisałem palatynki i kondensator parę razy był wymieniany
Rychu ziom:D
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
-
RUDY - MotoManiak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
- Lokalizacja: Brzeg
Posty: 34
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 448 gości