Tuning WSK
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Tuning WSK
Witam Niektorzy wiedza ze od kilku dni posiadam stelle z silnikiem WSKi rama aktualnie jest rozebrana czesci pierwsze gdyz bedzie malowana a ze w silniku wyskakuje 3 bieg jestem zmuszony rozpolowic go wiec przy okazji zrobie maly remont i przy okazji poprawilbym troche fabryke napewno w gre wchodzi polerka skrzyni korbowej, zgranie ganalow cylka z karterami oraz polerka ale co jeszcze? czy skrocic tlok czy moze powiekszyc kanaly? Prosilbym o wszelkie rady co i jak dokladnie moglbym zrobic w tym silniku? jak w WSK zalozyc elektroniczny zaplon? jak tak to jak to zrobic i jakie tego koszta? Czy mozna zalozyc obrotomiez elektryczny z wskazowka? jesli zaloze licznik rowerowy to silnik nie bedzie dawal zadnych zaklocen i bedzie wskazywal predkosc normalnie? Ma ktos moze ladny i przejzysty schemat instalacji elektrycznej w WSK? W stelli mam lampe od jawki ale nie ma tam podlaczonych kabli sa tez urwane piny wiec bede musial lutowac kable na gotowo, jak i w jakich miejscach bede musial podlaczyc kable? czy tak samo jak w romecie/komarze? bede tez zakladal kierunki ale z tym sobie dam rade pewnie ktos sie dziwi po co chce ladowac kase w ten "wynalazek"? stella bedzie rejestrowana na 50 ccm ogolnie motorek wyglada bardzo ladnie i zgrabnie wiec jesli go dobrze zrobie to nie podpadnie ze to wieksza pojemnosc od 50 tymbardziej ze u mnie patroli policji jak na lekarstwo Wie ktos moze od jakiego motoru skompletuje szczeki hamulcowe od stelli? bembny i szczeki sa chyba takie same jak w wierchowinie (procz wygladu bembnow) wiec moze uzytkownicy wierchowin moglby cos poradzic? Nie wiedzialem dokladnie gdzie dac ten temat czy tutaj czy w pomocy ale ze chce przerabiac silnik WSK wiec dalem tu W razie czegos prosze Adminow o przeniesienie tematu na wlasciwe miejsce Z gory dzieki;) Pozdro
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Obrotomierz możesz zalożyć (zgodnie ze schematem na mojej stronie), jednak obawiam się, że bedzie "skakał". Licznik rowerowy także powinien działać, pod jednym warunkiem - założysz porządny, a nie "chińszczyznę" (sprawdzone są Sigmy). Czasem lepiej kupić droższy, ale lepszy licznik 3-funkcyjny, niż tańszą, ale gorszą wersję z bajerami.
A dużo schematów (w tym do WSK 125) jest TUTAJ
A dużo schematów (w tym do WSK 125) jest TUTAJ
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Dzieki Marcek A co do zaplonu elektronicznego to jakie tego beda koszty? na czym to polega? do tego jest potrzebny aku?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Rama jest wzmacniana i calkowicie przerobiona wiec jest dosc ciezka i sztywna i motorek jest dobrze wywazony bo jak jezdzilem na drynie kumpla (pony z bakiem jak w kadecie tj chyba m301 ) ktory tez mial silnik wsk to wystarczylo dac chociazby na 2 biegu ful gaz a ona po dziurach sie do gory podrywala a u mnie nie mowie motortek latwo mozna na deba postawic ale tylko kiedy jedzie sie powoli na 1 biegu to wystarczy dac ful gaz ale pozniej tego niema i przy ful obrotach rama sienie trzesie ani nic takiego jest dosc mocna takze bez problemu wytrzyma
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ja mam (miałem) taką motorynkę teraz została mi sama rama bo silnik sprzedałem wcale to nie jest fajne trochę się człowiek pobwi i się nudzi bo niewygodnie, lepiej było by zrobić ramę od podstaw do tego silnika.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
stella jest wygodna ma duze siedzenie a jak siektos uprze to i we 2 pojedzie temat polowicznie nieaktualny gdyz za godzine zamieniam dryne za wsk m06b3 jesli ktos cos wie o tuningu silnika wski to bylbym wdzieczny gdyby tutaj to opisal albo dal link do odpowiedniej strony
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=article&submode=view&id=11
Takiego twora znalazłem- mam nadzieje że pomoże
Takiego twora znalazłem- mam nadzieje że pomoże
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
dzieki pawel ta stronke podal mi juz Marcek tyle ze w dziale schematy wystarczylo zjechac do tuningu
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
dzieki pawel Wink
Nie ma sprawy . Opowiedz cos o tej wSK którą mozęsz kupić. Ile za nią dajesz? Ma papiery?
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Juz ci w sb pisalem nie ma papierow i zamienilem ja sa stelle z silnikiem wski stella byla w mak rozkrecona bo chcialem ja malowac ale plany sie zmienily przed chwila wrocilem z przejazdzki dosc ladnie idzie biegi dobrze wchodza nic nie dzwoni, nawet swiatla sa
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
KLINAR napisał(a):Dzieki Marcek
Nie ma sprawy
KLINAR napisał(a):A co do zaplonu elektronicznego to jakie tego beda koszty? na czym to polega? do tego jest potrzebny aku?
Co do akumulatora, nie jest oczywiście potrzebny. Jak chodzi o cenę - tak jak kiedyś, czyli 40 zł. Z tym, że nie jest to moduł taki jak do Komara, Rometa, itp. W WSK 125 teoretycznie powinien pracować ale prawdopodobnie zbyt wyskokie napięcie w cewce go niszczyło. Dlatego potrzebny jest bardziej rozbudowny układ (taki jak do Jawki, Simka, itp).
Tylko w tej chwili nie mam takich zaplonów.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
No to jednym slowem nie oplaca sie tego w WSK robic bo taki modol od simsona troche bedzie kosztowal P.S W zaplonie w wsk ta najmniejsza cewka (ona jest pomiedzy cewka wn a cewka swietlna ) tj cewka ladowania aku ?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 204 gości