witam
dzisiaj co mi sie stało z simkiem
dzień wczesniej kupiłem nową swiece
odpalilem go normalnie jade jade jakies 50m za chwile łapie jakiegos muła, daje gaz a on buuu po chwili złapał szarpnoł i znowu buuu i tak ciągle
jakos dojechałem do domu, zgasiłem go, po chwili odpalam znowu a on wchodzi na wyższe obory po chwili na niższe i znowu na wyższe i tak w kołko
wykręcam świece
iskra jest
biore inne swiece na nich też jako taka była, nie które miały przebicie
wkładam znowu tą co kupiłem dzien wczesniej patrze na iskre jest za chwile znowu kopłem była i znikła, patrze na innych swiecach iskry brak
kopłem solidnie kopłem nogą raz przeskoczyła iskra, taka słaba czerwona
włozyłem palec w fajke i ręką kopłem tak lekko troche mnie kopło
pomyslałem ze platyny sie pewnie przestawiły albo kondek padł
odkrecam pokrywe patrze w magneto i tu zdziwko
gdzie jest kondek? gdzie są platyny? ;O
są aby 3 cewki świetlne
tu macie foty
tu zobaczyłem takie cos, jakąś kostke
ale co to w ogole?
czyzbym miał zapłon elektronick a sam o tym nie widziałem??
pomóżcie
[simson s51] to platyniarz czy elektronik, nie ma iskry
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
Quniuś dzięki wielkie
he
a co może być przyczyną wlasnie tego ze mam problem z tą iskrą
była i nagle znikła
he
a co może być przyczyną wlasnie tego ze mam problem z tą iskrą
była i nagle znikła
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
hmm jakie luty ;>
moze to być wina fajki albo kabla wn?
bo skoro czasami pojawia sie ta iskra (znikoma ale jest) to chyba cewka mi nie padła, mam nadzieje
moze to być wina fajki albo kabla wn?
bo skoro czasami pojawia sie ta iskra (znikoma ale jest) to chyba cewka mi nie padła, mam nadzieje
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
zacznij od połączeń lutowanych. Najprostsze co może być. Potem sprawdź moduł, kabel w/n i fajkę. Fajka i kable to rzeczy które bardzo żadko się psują.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Quniuś napisał(a):sprawdź moduł
a gdzie on jest? bo ja cos mam kombinowane z simkiem, nawet nie iwem czy mam moduł
a o połączenia to chodzi te w iskrowniku??
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
moduł oryginalnie zamontowany jest w prawym schowku. To ta kostka http://www.allegro.pl/item602570860_mod ... _sr50.html (tak wygląda w oryginale)
Bez modułu nie było by iskry. A połączenia lutowane to masowanie cewek, przyłącza impulsatora etc. Wszystko to musisz posrawdzać.
Bez modułu nie było by iskry. A połączenia lutowane to masowanie cewek, przyłącza impulsatora etc. Wszystko to musisz posrawdzać.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
elba to przerywacz kierunków i ładowanie w jedym a moduł służy do przetwarzania impulsu dla wytworzenia iskry. To 2 zupełnie odmienne zespoły
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Ja miałem podobnie,sprawdź dokładnie kabel WN,i wszystkie kable dochodzące do tej cewki,podokręcaj je dobrze
-
Klimas_h442 - MotoManiak
- Posty: 439
- Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 23:44
- Lokalizacja: Krotoszyn
witam ponownie
dzisiaj zajrzałem do zapłonu
chciałem sciągnąć magneto ale nici bo gwint jest szerszy niż w sciągaczach od rometa
obejrzałem tak powierzchownie
patrze na cewki
a tu brak chyba tych lutów, nie wiem czy to o te chodzi
na dole koło impulsatora brakuje
do góry u jednej cewki też jak widac brakuje
jednak nie jest tak zeby cewka pozostała całkowicie bez lutów, po prostu jedna z tych trzech cewek ma 2 luty po obu stronach a pozostałym dwum brakuje po jednym
na koniec jeszcze wlożyłem palec do fajki
lekko kopłem pare razy a tu prądu nie ma, w ogole mnie nie kopło , wczesniej jeszcze jako taki był
a więc czy brak tych lutów moze być spowodowane brakiem iskry
dzisiaj zajrzałem do zapłonu
chciałem sciągnąć magneto ale nici bo gwint jest szerszy niż w sciągaczach od rometa
obejrzałem tak powierzchownie
patrze na cewki
a tu brak chyba tych lutów, nie wiem czy to o te chodzi
na dole koło impulsatora brakuje
do góry u jednej cewki też jak widac brakuje
jednak nie jest tak zeby cewka pozostała całkowicie bez lutów, po prostu jedna z tych trzech cewek ma 2 luty po obu stronach a pozostałym dwum brakuje po jednym
na koniec jeszcze wlożyłem palec do fajki
lekko kopłem pare razy a tu prądu nie ma, w ogole mnie nie kopło , wczesniej jeszcze jako taki był
a więc czy brak tych lutów moze być spowodowane brakiem iskry
-
sssTOMEKsss - MotoManiak
- Posty: 1599
- Dołączył(a): 1 lis 2007, o 14:51
- Lokalizacja: Chocz
- Pochwały: 5
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 548 gości