Problem Z komarkiem
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jest to możliwe,jeśli wszystko jest w dobrym stanie to spokojnie powinien wyciągać 70km/h.Cena jest nawet możliwa.Jeszcze jakbyś miał jakieś fotki to Ci powiemy czy się opłaca.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Jak chcesz coś skuteropodobnego, to dołóż z 200-300 zł (może nawet za tyle da się wyrwać) i kup sobie VESPĘ , wybierz któryś z modeli z lat 90-tych , możesz sobie kupić nawet 150ccm poj. bo w skuterze łatwo jest "przekręcić" i zarejestrować na 50ccm , nikt ci tego nie sprawdzi że jest większa pojemność , zresztą jeśli chodzi o vespę i te wcześniejsze modele sprzed kilkunastu lat to wiele różniło się tylko pojemnością silnika ilością biegów , a wizualnie to tylko tzw. szczegółami .Jak kupisz takiego vespiaka to wszelkie simsonki ci mogą naskoczyć, nawet najprostszy model vespy z lat 90-tych czyli PK50 zasysa simka jak chce , popularne PK50 było w kilku wersjach, najpopularniejsza wersja to 4-takt z 4 biegami w rączce (prawie jak w komarku).Z częściami nie jest tak źle , poza tym te sprzęty są wyjątkowo żywotne , nawet bardziej od simsonów.Jak znajdziesz za 1000-1200zł simka to się jeszcze opyla , ale dać więcej niż 1200zł za niemal 20-letni skuteropodobny motorowerek rodem z NRD to marnotrawstwo kasy, wszak nie ma tam nic rewelacyjnego 2 suwowy prosty silniczek, używana starsza vespa jest bardziej wypasiona. oczywiście to tylko moje prywatne zdanie.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Zgadzam się z tobą że Vespa jest dużo lepsza od takiego simsona ale może akurat trafiła mu się jakaś okazja z tym simkiem.Jego tata poprostu gdzieś go widział i może go kupić od ręki, a takiej vespy tzeba by było trochę poszukać ale uważam że było by warto
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Koner napisał(a):Zgadzam się z tobą że Vespa jest dużo lepsza od takiego simsona ale może akurat trafiła mu się jakaś okazja z tym simkiem.Jego tata poprostu gdzieś go widział i może go kupić od ręki, a takiej vespy tzeba by było trochę poszukać ale uważam że było by warto
Żadna okazja , simek za 1,5 koła to ma być okazja ?? takiego vespiaka co pisałem (czyli z podobnego rocznika w jakim najczęściej występują simki sr.50 - pierwsza połowa lat 90-tych) da się kupić za 1600-1800 zł za dwa koła masz już naprawdę zadbaną maszynkę , a każdy simek jest przy niej zabawką , każdy kto jeździł takim skuterkiem o których mowa przyzna mi rację. Wystarczy tylko poszukać, nalezy pamiętać o szukaniu w wielu miejscach , nie tylko allegro jest na świecie .Ja też mogłem pójść na łatwiznę i kupić pancerkę za 700zł -ale czy miałoby to większy sens, wystarczyło rozejrzeć się, i znalazłem ją pod samym nosem kupiłem za 250zł full-papiery gratis dostałem jeszcze kask, włożyłem 250 i za 500zł mam pancerkę w takim stanie jakby wyszła z fabryki,wypieszczona i wychuchana a takiej na allegro nie kupiłbym za równe 500zł.Najlepiej kupić 4-takta , silniczki w takich skuterach wytrzymują bez naprawy generalnej nawet do 50-60tyś km, żaden simek tyle nie wytrzyma no i ten oldschoolowy styl
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Jak kupisz coś innego to też nie masz pewności że się nie popsuje.Vespa jest raczej wytrzymała i bezawaryjna,a więc jak kupisz sporo używaną to pewnie jeszcze dużo pojeździsz.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
- kamillos
Jak na skuter to fajnie wygląda.Taki old-scholl,klimacik i te sprawy.Napewno jest fajniejsza niż te nowsze skutery.Ja osobiście skuterów nie lubię ale vespa jest godna polecenia
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
co do simków to mój znajomy ostatnio kupił w pełni sprawnego sr50 za 700zł, wszystko zarejestrowane i opłacone, niezła mu sie trafiła okazja. sam simek jest super, podoba mi sie jego charakterystyka
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
Za 700zł się opłacało,a z dostępnością częsci do vespy chyba jest kiepsko.Do simsona to jest masa części na allegro i w sklepach motoryzacyjnych.Do Vespy będze gorzej
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Lizard napisał(a):Adamo napisał(a):Jak chcesz coś skuteropodobnego, to dołóż z 200-300 zł (może nawet za tyle da się wyrwać) i kup sobie VESPĘ
A jak z dostępnością części sprawa wygląda?
Jeśli nie kupi się całkiem zabytkowej maszyny (czyli np z lat 50-tych czy 60-tych) to nie ma problemu z częściami kilka modeli produkowanych nadal jest baznowanych na rozwiązaniach sprzed 10-15 lat , jakieś 70% częsci pasuje od nowszych modeli, resztę idzie spokojnie kupić , wystarczy znaleść pzedstawiciela f-my piaggio (na terenie polski jest ich trochę)Najbardziej istotne części (np zetsawy tłok-cylinder) są dostępne nawet wprost w niektórych sklepach motocyklowych .Warto dodać iż niektóre części do vespy są nawet tańsze niż do chińskich skuterków, warto porównać jakość wykonania i niezawodność skutera piaggio-vespa do jakiegoś keewaya , kinroada i innych badziewi.Mniemam również iż simson jest trochę mniej żywotny, 2 -takt piaggio wytrzymuje bez remontu nawet do ponad 30 tys km, czterosuw zaś nawet do 60tyś km -jeździłem trochę vespą PK-X50 (dok. modelu nie pamiętam) która miała przebieg 42tys bez generalki i przyspieszała normalnie z silnikiem 4T - 50ccm (miał 3 biegi) a v -max to był ok 78km/h licznik był chyba do 90, paliła jakieś 3-3,5l/100km, jak na skuter zbierała się naprawdę fajnie nowiuśkie kibelki nie miały szans przypominam że vespa miała na karku ponad 40tyś km bez generalki, jedyną usterką było to że czasem rozrusznik nie chciał zadziałać - najprawdopodobniej zużyta przekładnia , ale był też kopniak więc nie było problemu.
Co do biegów to wyraźnie pisałem że ponad połowa modeli z serii VESPA ma manualną 3-5 biegową skrzynię biegów, są też oczywiście wersje z automatem.Biegi zmienia się manetką sprzęgła , podobnie jak w komarze .
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 309 gości