DZIWNA RZECZ w komarku normalny odlot

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Mariusz » 16 cze 2007, o 23:07

jak na mój gust to masz ustawioną poprostu biedną miesznkę, i jak dopompujesz to się robi bogatsza. ale nie przesadzaj z pompowaniem, bo go zalejesz. trochę wstyd by był zalać komara na max obrotach :lol:

poza tym: masz chociaż sprawny prędkościomierz?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Pani Kontekstowa » 16 cze 2007, o 23:07

Pani Kontekstowa
 

Postprzez piteer » 16 cze 2007, o 23:08

fakt ja mam u siebie trochu mało oleju w paliwie i iglice na samym spodzie
`/'o__.
O #-O < MOTÓR >

i dupa UU
Avatar użytkownika
piteer
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 192
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 23:14
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Komarcio » 16 cze 2007, o 23:09

tez mialem na samym spodzie, ale podnioslem ja o jeden rowek do gory i jest na srodkowym. Silnik duzo lepiej pracuje
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez piteer » 16 cze 2007, o 23:11

musze sobie jakąś liste zrobić co mam do zrobienia bo niby wszystko mi chodzi a tu tyle rzeczy sie znajdzie jeszcze... :)
`/'o__.
O #-O < MOTÓR >

i dupa UU
Avatar użytkownika
piteer
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 192
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 23:14
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Komarcio » 16 cze 2007, o 23:12

ale jak dopracujesz moto to potem sam bedziesz zdiwiony ze jezdzi tak dlugo, szczesliwie i bezawaryjnie :)
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez piteer » 16 cze 2007, o 23:14

odkąd jeżdżę nim już ok miesiąc to zmieniłem mu tylko simering bo przez pewien czas jeździłem nieświadom bez oleju i mi pękł... a tak to go tylko usprawniam :)
`/'o__.
O #-O < MOTÓR >

i dupa UU
Avatar użytkownika
piteer
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 192
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 23:14
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Komarcio » 16 cze 2007, o 23:18

powodzenia! Mam nadzieje ze uda ci sie stworzyc maszyne idealna :wink:
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez michall1993 » 17 cze 2007, o 09:41

ja miałem 3 simki i we wszystkich jak sie jechało niby z max prędkością i sie jeszcze ssanie zaciągneło to wyraźnie przyspieszał a jak sie jedzie powoli to wtedy ze ssaniem zgaśnie manetKA MUSI BYć MA MAX
michall1993
 

Postprzez Komarzysta » 17 cze 2007, o 14:15

Prędkościomierz mam zepsuty ale mierzyłem licznikiem rowerowym od kolegi(dobrym licznikiem) jak bez pompowania to ma duze obroty ale jak mu napommpuje to najpierw gasnie: yyyyyyyyyyyyyy-uuuuuuuuuuuuuuuuu i po gasnieciu dostaje nagle takie obruty jakby ktos piłą motorową cioł drzewo! Jak mu raz napompuje to obroty ma takie duze bardzo długo dopuki sie nie ochłodzi silnik.
Komarzysta
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 10 cze 2007, o 17:26
Lokalizacja: Zalesie WLKP koło gostynia

Postprzez Mariusz » 17 cze 2007, o 15:56

ja miałem 3 simki i we wszystkich jak sie jechało niby z max prędkością i sie jeszcze ssanie zaciągneło to wyraźnie przyspieszał a jak sie jedzie powoli to wtedy ze ssaniem zgaśnie manetKA MUSI BYć MA MAX


nie znam budowy tych gaźników, ale czy w simsonie nie a czasem przesłony rozruchowej nazywanej ssaniem?
jak bez pompowania to ma duze obroty ale jak mu napommpuje to najpierw gasnie: yyyyyyyyyyyyyy-uuuuuuuuuuuuuuuuu i po gasnieciu dostaje nagle takie obruty jakby ktos piłą motorową cioł drzewo! Jak mu raz napompuje to obroty ma takie duze bardzo długo dopuki sie nie ochłodzi silnik.

to że po napompowaniu zaczyna gasnąć to wiadomo, przelewasz go. natomiast dziwi mnie ta druga faza, bo różne rzeczy się z komarem robiło, ale dźwięk piły łańcuchowej udało mi się się uzyskać dopiero po wyciągnięciu gąbki z filtra powietrza, regulacji gaźnika, a i tak się tym nei nacieszyłem długo bo po jakimś czasie zaczął zamulać... :( poza tym to ten dźwięk był tylko na luzie przy przegazówie, ale to było na prawdę coś niesamowitego...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Komarzysta » 18 cze 2007, o 15:32

ja juz tak mam od dawna i jest wszystko ok! wiec jak jade bez pompowania to leci mi 52/53 km/h ale jak sie chce scigac to dopompuje i zapie.... 62 km/h :shock: na dobrym liczniku elek.
Ciekawe to bo komarek jest tylko po wymianie łożysk, simmeringów i głowicy na nowe...Mnie to dziwi poniewaz jak scigam sie z kolegą co ma ogara 205 to go biore raz dwa a przy dobrym wietrze od tyłu potrafie prawie wyprzedzic ogara 200 (stan bdb) wiec nie wiem co to jest. Ja sie z tego ciesze :D tylko boje sie ze to mi kiedys nawali...
Komarzysta
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 10 cze 2007, o 17:26
Lokalizacja: Zalesie WLKP koło gostynia

Postprzez trafik » 18 cze 2007, o 15:35

wyreguluj gaxnik dzieje się tak dlatego ze silnik nie dostaje paliwa tyle ile potzrebuje
Avatar użytkownika
trafik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 6 maja 2007, o 08:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski

Postprzez Danio219 » 20 cze 2007, o 15:10

ja mysle ze plywak mogl sie przekrzywic i dlatego tak jedzie i paliwa pobiera :)
Avatar użytkownika
Danio219
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 18 cze 2007, o 15:59
Lokalizacja: z nienadzka

Postprzez Gość » 12 sie 2007, o 23:18

Może być krzywa ta szpilka w pływaku i nie puszcza tyle wachy ile trzeba....
Ja jak podpompuje podczas jazdy to ją muli i za chwilę normalnie...
Gość
 

Postprzez radi126 » 12 sie 2007, o 23:24

Gość napisał(a):Może być krzywa ta szpilka w pływaku i nie puszcza tyle wachy ile trzeba....
Ja jak podpompuje podczas jazdy to ją muli i za chwilę normalnie...



za mała dawka, jak już koniecznie temat rozgrzebać.
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Avatar użytkownika
radi126
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1574
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
Lokalizacja: Mońki

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 257 gości