Po 1 :
Jak powszechnie wiadomo w komarze na zbyt duze schowki narzekac nie trzeba wiec wymyslilem 3 rozwiazania, najlepiej podajcie ktore wam sie najbardziej podoba bo nie umiem sie zdecydowac :
1 ) Torby z tylu, gdy zrobie akumulator etc. to bedzie w lewej/prawej torbie... Moze tez w niej uklad zaplonowy ( jesli nie to schowany w lampie )
http://foteka.pl/pokaz.php?id=7743
2 ) Schowek "Ogarowski/50T1" - aku w nim, zaplon w nim/przedniej lampie...
http://foteka.pl/pokaz.php?id=7744
3 ) Oba powyzsze rozwiazania, aku albo tu albo tu, uklad zaplonowy w schowku...
http://foteka.pl/pokaz.php?id=7746
Po 2 :
Czy to normalne ze po 160 km docierania ( + nowe pierscienie na 110 km ) Komar ma dosc slaby v-max ( moc ma duza, mimo dlugiego przelozenia ) ? ( ok. max. 55 prosta, 60 z gorki, na prostej po wcisnieciu sprzegla silnik kreci sie o wiele wyzej, przelozenie 13/33 ? )
Oczywiscie nie jezdze tak caly czas, dosc "macham" gazem, i daje silnikowi czas na odprowadzenie ciepla... Staram sie nie stworzyc progu, tlok mi nie puchnie wiec ok
Po 3 :
Komar ma problem z zapalaniem...
Gdy go zapalam to jest tak :
Zimny lub postoi +10 minut :
Przepompuje ( obojetnie czy przeleje czy nie )
1 raz - zapali za 1, dobrze chodzi, po ok. 5-10 sek zgasnie...
2 raz - zapali za 1, dobre chodzi, gasnie po 10-20 sek ( obojetnie jakie obroty bym utrzymywal etc. nawet jak bym juz jechal )
3 raz - 3-4 kopniecia trup, za 5~ zapali i chodzi ok...
Cieply :
Zawsze na 1 kopa...
Co jest tego powodem ? Co mam zrobic zeby odrazu palil i chodzil ?
Po 4 :
Lepiej kupic K60B za 75zł ? - http://moto.allegro.pl/item181086977_tu ... kadet.html
Jak wyglada w nim sprawa z filtrem powietrza ? Jaki do niego pasuje ?
Czy dysze 0,56 do GM12F za 13 zł ? - http://allegro.pl/item178525647_dysza_t ... mocy_.html[url][/url]
Schowki/Docieranie/Zapalanie/Gaznik
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 18
• Strona 1 z 2 • 1, 2
rozwiazanie ze schowkiem ogarowskim jest dosć dobre, na pewno nie wkładałbym akumulatora do schowka z tej torby bo naprzykład może być szybciej zalany wodą niz w tym z ogara.
Może jest tak bo masz źle ustawioną iglicę, u mnie jest tak że jak odpale komara (zawsze za pierwszym razem) jak kest zimny to musi chwile pochodzić żeby udało mi się ruszyć.
Ja bym kupił k60b zamiast tych dysz, po pierwsze w nim spadnie ci spalanie a z dyszami zdaje mi sie ze wzrośnie
Może jest tak bo masz źle ustawioną iglicę, u mnie jest tak że jak odpale komara (zawsze za pierwszym razem) jak kest zimny to musi chwile pochodzić żeby udało mi się ruszyć.
Ja bym kupił k60b zamiast tych dysz, po pierwsze w nim spadnie ci spalanie a z dyszami zdaje mi sie ze wzrośnie
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
1. torby sa lepszym rozwiazaniem wg mnie ze wzgledow estetycznych, ogarowski schowek jest za duzy wyglada brzydko, a torby jak ladne kupisz o namprawde ladnie bedzie wygladac:) no i do torby wsadzisz wieksze aku niz do schowka do wchowka wejdzie na maksa 4,5ah a to jest malo, do torby nawet 12ah wsadzisz
2. tutaj winny raczej jest gaznik, sprawdz ustawienie srobki od powietrza na zimnym potrzebuje wiecej powietrza moze dostaje zamalo i dopiero jest odpowiedni jak sie rozgrzeje
3 K60B oczywiscie ale ten za 75zl to dosc drogo, ale jak ci zalezy to bierz, bo w sumie zadki gaznik wiec kazda okazja jest dobra
2. tutaj winny raczej jest gaznik, sprawdz ustawienie srobki od powietrza na zimnym potrzebuje wiecej powietrza moze dostaje zamalo i dopiero jest odpowiedni jak sie rozgrzeje
3 K60B oczywiscie ale ten za 75zl to dosc drogo, ale jak ci zalezy to bierz, bo w sumie zadki gaznik wiec kazda okazja jest dobra
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
a torby jak ladne kupisz
Torby zastosuje te co widac...
sprawdz ustawienie srobki od powietrza na zimnym potrzebuje wiecej powietrza moze dostaje zamalo i dopiero jest odpowiedni jak sie rozgrzeje
Ok, jutro to sprawdze. Mam wkrecona prawie na max... Ile ma byc ? 1,5 ? 2,5 obrotu ?
K60B oczywiscie ale ten za 75zl to dosc drogo, ale jak ci zalezy to bierz, bo w sumie zadki gaznik wiec kazda okazja jest dobr
Chyba faktycznie go wezme... A jak wyglada sprawa z filtrem powietrza do niego ?
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Swir napisał(a):Chyba faktycznie go wezme... A jak wyglada sprawa z filtrem powietrza do niego ?
Jutro porobię zdjęcia, jaki mam filtr u siebie - cała konstrukcja składa sie z "gąbki" filtrującej, kawałka grubego węża i 2 opasek.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Mi nie podobają się ani schowki anie te torby ale jak już to wybrałbym schowki.Gaźnik jest może dobty i niespotykany ale ja bym poszukał tańszego.
Ja u siebie miałem problem z zapalanie jak był ciepły.Poprostu świeca była zła.A więc spróbuj wymienić na jakąś inną.
Ja u siebie miałem problem z zapalanie jak był ciepły.Poprostu świeca była zła.A więc spróbuj wymienić na jakąś inną.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Marcek napisał(a):Swir napisał(a):Chyba faktycznie go wezme... A jak wyglada sprawa z filtrem powietrza do niego ?
Jutro porobię zdjęcia, jaki mam filtr u siebie - cała konstrukcja składa sie z "gąbki" filtrującej, kawałka grubego węża i 2 opasek.
Obiecane zdjęcia filtra powietrza:
http://www.stronamarcina.yoyo.pl/img_0566.jpg
jak materiał filtrujący można wykorzystać gabkę z filtrów samochodowych.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 18
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 407 gości