Remont silnika, jakie modyfikacje i czy użyć sylikon?
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 47
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Dwie połówki radze dac na sylikon. Dekiel sprzegla mozna dac na smar bo wiadomo czasem trzeba zagladnac:)
KOBIETY TO ZŁO!!
-
Krzysztof1993 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2200
- Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
- Lokalizacja: Skierniewice
- Pochwały: 7
- Pojazdy: SZROT
sposoby na tawot to sposoby z przed 50 lat i żaden normalny mechanik nie składa silników na papierowe uszczelki i tawoty... jak mamy sylikon to lepiej jest nie dawać w ogóle uszczelek bo są tu najsłabszym ogniwem, można dać pod cylinder bo nie ma tam gładkiej powierzchni ale między dekle kartery itp daje się sam sylikon, pod głowicę absolutnie samą uszczelkę sylikon ciśnienie szybko wydmucha
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
żadne seryjnie silniki Rometowskie nie były składane na silikon ani chyba na tawot.. jak to kiedyś zbanowany Marek napisał, silikon to kurestwo :f
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
dieludolfs napisał(a):jak to kiedyś zbanowany Marek napisał, silikon to kurestwo :f
Ale mądrość... Sylikonu nie dałem pod głowice tylko bo wydmuchało mi w komarze kiedyś i teraz nie daje, tam tylko daje uszczelkę aluminiową i jeżdżę już 2 lata! I z wydmuchaniem problemu nie było.
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
ja pod głowicę dałem jakąs starą uszczelkę bez żadnego silikonu i zapalił od 2 kopa :F ale za to było słuchać jak dmucha
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
bo kiedyś takie sylikony były raczej niedostępne a jeśli były to były drogie czy ktoś widział papierowe uszczelki w jakichkolwiek nowych silnikach? nie chińskich?
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
kiedyś to NOWE romety i komary nie były na nic sklejane... były same uszczelki, ale za to bardzo dobrej jakości, wg. mnie o nie ma różnicy... na wszystkim będzie komar/ogar/romet jeździł, tylko później jest kwestia czyszczenia, czyli składajcie na co chcecie a więc:
*tawot
*hermetyk
*silikon
*farbę
*albo jak macie *** uszczelki to na nic...
wg mnie składanie na sam sylikon to jest głupota (może się nie znam, ale tak mi się wydaje)
to tyle...
*tawot
*hermetyk
*silikon
*farbę
*albo jak macie *** uszczelki to na nic...
wg mnie składanie na sam sylikon to jest głupota (może się nie znam, ale tak mi się wydaje)
to tyle...
- Adamas1
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1734
- Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966
wg mnie składanie na sam sylikon to jest głupota (może się nie znam, ale tak mi się wydaje)
Żadna głupota. Każdy silnik u mnie na sylikonie samym jest i działa jak należy.
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Teraz fabrycznie silniki są składane na samym silikonie i nie mają prawa ciec, a robią przebiegi niejednokrotnie większe niż te w motorkach.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Już niedługo niektórzy zaczną składać silniki na żaroodporne pasty do układów wydechowych.Wystarczy najzwyklejszy silikon.W którym miejscu silnik ma temp.300 stopni?Chyba na kolanku wydechowym.W takiej temperaturze żaden silnik nie ma prawa chodzić,max to 90-100,przy założeniu,że silnik jest poprawnie złożony i wyregulowany.
- Sekutor
- MotoManiak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
- Lokalizacja: Łańcut
Posty: 47
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 226 gości