Siemka
Mam taki problem- WSK na dwójce nie jeździ . Sam nie wiem co jest- na jedynce super ąłdnie przyspiesza i w ogóle super chodzi. Na luz da się wrzucić i przegazować. Kłopoty zaczynają sie jak chce się wrzucić na dwójkę lub po zluzowaniu na jedynke. Nie wiem może brat przerzuca od razu na 3(bo ja nie jeżdże narazie)? Może zapłon słąbo ustationy(jak rozbierałem silnik to go zruszyłem)? A może gaźnik? Sam nie wiem- pomóżcie i z gówy dzięki. A jeszcze- cylinder jest słąby(porysowany delikatnie(ze 2/3 ryski wyczuwalne palcem).
WSK nie jeździ na 2
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
To jeśli na cylindrze są jakieś rysy to powinieneś go zmienić.Ale dlaczego na 1 jest dobrze a na 2 kiepsko to jeszcze sie z czymś takim nie spotkałem.I jest tak tylko na 2 , a na 3 już jest dobrze??
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
W sumie na jedynce dobrze jeździ i fajnie przyspiesza. Na luz po jeździe da sie wrzucić i normalnie chodzi tylko tak jakby coś w silniku dzwoniło :. Cylindra w dobrej cenie szukam nominału i mozę niedługop będe miał wtedy spróbuje. Ja obstawiam zapłon ale na jedynce dobrze chdodz to nie wiem czego tak jest
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
To muszę powiedzieć że ciekawa zagadka.Jeśli na jedynce jest dobrze na luzie też i dzieje się tylko na 2 to nie wiem.A może ci dzwonić sprzęgło.Ja tak mam w komarze jak wrzucam na luz to trochę je słychać.Ale to pewnie nakrętka się poluzowała albo linka jest żle naciągnięta.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
a po co po jedynce luz wrzucasz, odrazu na dwa jezdziesz widac jest slaba skoro na dwojce nie daje rady, a jak ci dzwoni w cylindrze to albo pierscienie sa zuzzyte albo masz szlif w cylindrze i dales za maly tlok to by tlumaczylo mala moc
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
W sumie chyba to zapłon moim zdanie i po konsultacji z EMU i Mateuszem
P.S: Alonzo chyba masz racje. Jutro dokładnmiej popatrze.
P.S: Alonzo chyba masz racje. Jutro dokładnmiej popatrze.
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
a jesli nie masz suwmiarki to chociaz sprawdz czy masz duzy prog na cylindrze
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Progu nie powinien mieć.
Coś mie się zdaje że to właśnie to może być. Bo ten tłok co mam teraz- orginał to troche ma luzy. Wstawie nówke ale prywaciarską i zobacze. Wał ma luzy też ale to chyba w tym przypadku nie jest wazne. Dzisiaj zapłon dobrze ustawiłem (chyba )
Suwmiarke mam i szczelinomierz też i chyba nim będzie lepiej sprawdzić.
Dowiedziałem się że mogłem także założyć źle tryb jedynki ale nie przypominam sobie. Jak trzeba będzie jeszcze raz rozbierać silnik to troche szkoda ale przynjamniej go dobrze uszczelnie bo troche olej cieknie przez to ze uszczelniłem na sam hermetyk
lepiej nie sprawdzi czy tlok dobrze lezy w cylindrze najpierw Razz
Coś mie się zdaje że to właśnie to może być. Bo ten tłok co mam teraz- orginał to troche ma luzy. Wstawie nówke ale prywaciarską i zobacze. Wał ma luzy też ale to chyba w tym przypadku nie jest wazne. Dzisiaj zapłon dobrze ustawiłem (chyba )
sprawdz czy tlok z kazdej strony jest tak samo oddalony od gladzi cylindra, zmierz tez suwmiarka srednice cylindra to bedziesz wiedzial co masz Razz
Suwmiarke mam i szczelinomierz też i chyba nim będzie lepiej sprawdzić.
Dowiedziałem się że mogłem także założyć źle tryb jedynki ale nie przypominam sobie. Jak trzeba będzie jeszcze raz rozbierać silnik to troche szkoda ale przynjamniej go dobrze uszczelnie bo troche olej cieknie przez to ze uszczelniłem na sam hermetyk
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
?? jak chcesz srednice cylindra zmierzyc szczelinomierzem zmierz srednice suwmiarka i powiedz na forum to ci powiem czy masz szlif i jesli tak to ktory a tlok to lepiej kup nowy tylko najpierw zmierz ten cylinder zeby dobrac odpowiedni tlok albo pojdz z cylindrem do sklepu i dobierz do cylindra
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
jak chcesz srednice cylindra zmierzyc szczelinomierzem
Sorki myślałem zę chodzi o szczeline luzu między tłokiem i cylindrem. Tłok jeden mam nówkę to tylko pierścienei dokupie i zobacze ale to dopiero po świetach
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
nie no szczelina midzy tlokiem a cylindrem raczej nie ma znaczenia jaka jest, wazne zeby byla rowna i nie za duza, z reguly jest dobra, ale srednica zmierz zeby wiedziec jaki tlok kupic nie pamietam jaka jest nominalna srednica cylindra w wsk 125 52mm??
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
pawel15 napisał(a):jak chcesz srednice cylindra zmierzyc szczelinomierzem
Sorki myślałem zę chodzi o szczeline luzu między tłokiem i cylindrem. Tłok jeden mam nówkę to tylko pierścienei dokupie i zobacze ale to dopiero po świetach
no nominał ma 52mm i są chyba jeszcze 3 szlify o ile sie nie myle, jak zmierzysz bedziesz widział,a co do luzu to zaleca sie pomiedzy tłokiem a cylkiem ok 0,05mm.Pozdro
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 446 gości