dobra marka??
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
dobra marka??
siemka czy marka keeway (nie wiem czy dobrze napisalem) jest dobra marką?? dla skutera??
- kuba
bo juz wiecej jest do nich czesci
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
tylko niestety chińczyk. Ale w sumie może być.
Piszę poprawnie po polsku.
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
-
radi126 - MotoManiak
- Posty: 1574
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
- Lokalizacja: Mońki
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Tak jak już pisali - najlepsza z możliwych tego pochodzenia (czyli z chin) ale ogólnie to bardzo daleko jej do Aprilii, Peugeota, Yamahy itp.
Ja zrobił bym tak jak piszesz - czyli zamiast nowego chińskiego kupił używany (2-3 letni) bardziej renomowanej marki.
Ja zrobił bym tak jak piszesz - czyli zamiast nowego chińskiego kupił używany (2-3 letni) bardziej renomowanej marki.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
kaban94 napisał(a):hehehehhh
Zapraszam do poniższej lektury:
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?p= ... alna#36638
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
i kymco jest made in korea... a z chińczyków to keeway najlepszy, z kilku względów:
-nie podpierniczają cudzych pomysłów stylistycznych, nieraz tylko się wzorują
-to im podpierniczają pomysły stylistyczne
-jeżdżą na 2T
-istnieją już troche na rynku
-prosze nie mylić z motobi, magnusami, kingqayami itd! keeway robi pojazdy sam, kupując skądśtam silniki, ale to robi praktycznie każda marka (oprócz hondy, nie wiem czy nie suzuki, i chyba aprilii, oraz pewnie kilku innych mniej znanych)
a czy keeway czy używka? swego czasu czytałem gdzieś opinię że jeśli eni jest się zdecydowanym na konkretny skuter, i to ma być pierwszy skuter, to najlepiej kupić nówke i niczym się nei martwić (w tym przypadku keeway czy jakiś tani kymco) jeśli sie wie czego chce i ma się już wprawę, to markową używkę... ja dodam tyle od siebie: jeśli masz jakąś wprawę mechaniczną, bo np. robiłeś wcześniej komarka, simsonka, etc., to brałbym wtedy używkę. sam silnik jest prosty jak drut, o ile nie dali zbędnych wodotrysków (a raczej wtrysków, aprilli DiTech sam nei naprawisz bo na wtrysku jeździ) gorzej jak padnie elektronika, to wtedy już albo znajomy elektryk, który i tak może się zgubić w gąszczu kabli, albo znajomy mechanik skuterów który cie ładnie skasuje. jeśli skuter ma markę, to wymienia się raczej części eksploatacyjne (klocki, płyny, opony, oleje, filtry, membrany, iglice, dysze, przepustnice czy gaźniki, żarówki, tłoki, pierścienie, części sprzęgła, rolki etc.) dobrze jest kiedy jest dostęp do części tuningowych, nawet słabszych marek, bo można je wtedy traktować jako zamienne (nieraz tuningowe są tańsze niż standardowe...)
a jeśli nie masz praktyki mechanika? to raczej nówka... do nabierania wprawy w mechanice pojazdowej na poziomie podstawowym najbardziej nadaje sie chyba rodzimy komar, który ma konstrukcje w stylu minimalistycznym, a nie skuter który ma jeszcze wiele dodatków etc. jak masz nówkę to masz gwarancje, serwis, niczym się nie przejmujesz etc...
a, i jeszcze jedno jeśli kupujesz skutera po ti żeby mieć pierwsze dwa kółka NOWE, to zainteresuj się ofertą tej firmy WFM.PL
są to motorowery o pojemności także 50ccm, z silnikami produkowanymi chyba nawet w polsce, a na licencji Derbi, z trzema biegami i Vmaxem nawet 80km/h. mają wysoką zawiechę więc nie boją się krawężników czy polnych dróg (zastanów sie jak będzie wyglądać jazda po krawężnikach nawet najlepszym skutem...) a i wygląd mają przez to agresywny
-nie podpierniczają cudzych pomysłów stylistycznych, nieraz tylko się wzorują
-to im podpierniczają pomysły stylistyczne
-jeżdżą na 2T
-istnieją już troche na rynku
-prosze nie mylić z motobi, magnusami, kingqayami itd! keeway robi pojazdy sam, kupując skądśtam silniki, ale to robi praktycznie każda marka (oprócz hondy, nie wiem czy nie suzuki, i chyba aprilii, oraz pewnie kilku innych mniej znanych)
a czy keeway czy używka? swego czasu czytałem gdzieś opinię że jeśli eni jest się zdecydowanym na konkretny skuter, i to ma być pierwszy skuter, to najlepiej kupić nówke i niczym się nei martwić (w tym przypadku keeway czy jakiś tani kymco) jeśli sie wie czego chce i ma się już wprawę, to markową używkę... ja dodam tyle od siebie: jeśli masz jakąś wprawę mechaniczną, bo np. robiłeś wcześniej komarka, simsonka, etc., to brałbym wtedy używkę. sam silnik jest prosty jak drut, o ile nie dali zbędnych wodotrysków (a raczej wtrysków, aprilli DiTech sam nei naprawisz bo na wtrysku jeździ) gorzej jak padnie elektronika, to wtedy już albo znajomy elektryk, który i tak może się zgubić w gąszczu kabli, albo znajomy mechanik skuterów który cie ładnie skasuje. jeśli skuter ma markę, to wymienia się raczej części eksploatacyjne (klocki, płyny, opony, oleje, filtry, membrany, iglice, dysze, przepustnice czy gaźniki, żarówki, tłoki, pierścienie, części sprzęgła, rolki etc.) dobrze jest kiedy jest dostęp do części tuningowych, nawet słabszych marek, bo można je wtedy traktować jako zamienne (nieraz tuningowe są tańsze niż standardowe...)
a jeśli nie masz praktyki mechanika? to raczej nówka... do nabierania wprawy w mechanice pojazdowej na poziomie podstawowym najbardziej nadaje sie chyba rodzimy komar, który ma konstrukcje w stylu minimalistycznym, a nie skuter który ma jeszcze wiele dodatków etc. jak masz nówkę to masz gwarancje, serwis, niczym się nie przejmujesz etc...
a, i jeszcze jedno jeśli kupujesz skutera po ti żeby mieć pierwsze dwa kółka NOWE, to zainteresuj się ofertą tej firmy WFM.PL
są to motorowery o pojemności także 50ccm, z silnikami produkowanymi chyba nawet w polsce, a na licencji Derbi, z trzema biegami i Vmaxem nawet 80km/h. mają wysoką zawiechę więc nie boją się krawężników czy polnych dróg (zastanów sie jak będzie wyglądać jazda po krawężnikach nawet najlepszym skutem...) a i wygląd mają przez to agresywny
- zielarz
Keeway nie jest made in china, to węgierska marka
Są to super skuterki, mój kumpel go ma bezawaryjny, jeździ już nim 3 lata i nic nie nawaliło, ani razu w serwisie nie był, jedyne co w nim wymieniał to paliwo
Są to super skuterki, mój kumpel go ma bezawaryjny, jeździ już nim 3 lata i nic nie nawaliło, ani razu w serwisie nie był, jedyne co w nim wymieniał to paliwo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
adi-12 napisał(a):Keeway nie jest made in china, to węgierska marka
Z oficjalnej stronki Keeway'a (http://www.keewaymotor.com):
"KEEWAY is the European-registered brand of Qianjiang Group of China"
czyli po Polsku: "KEEWAY jest w europie zarejestrowaną marką chińskiej grupy Qianjiang".
A zresztą i tak wszystkie części są produkowane w cinach a więc Made in China.
To tak jakbyś powiedział, że Daewoo był Polskim samochodem (bo też w polce zarejestrowali swoją Markę: Daewwo Motor Polska)
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 274 gości