puchnięcie tłoka

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 22:08

Kiedyś co robili te stare tłoki to były lżejsze od tych które robią teraz.Oczywiście można kupić taki sam jak ten stary ale większość jest robiona jakby z jednego kawałka ,nie mają tego przetłoczenia przez co są cięższe.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 kwi 2007, o 22:08

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 22:15

potem ważne jest aby gdy tłok jest DMP aby oba okna od kanałów były w pełni otwarte wtedy jest lepsze napełnianie cylindra(a przeważnie troche tłok jest wyżej i lekko przymyka kanał) aby tego uniknąc należy podłożyć pod cylek grubszą uszczelke :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 378 gości