Liche uszczelki z papieru
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Liche uszczelki z papieru
Cześć kupiłem uszczelki na cieknący silnik w mojej motorynce.Są liche z byle jakiej tekturki.Zakładać je smarując z 2 stron silikonem czy na sam silikon składać?.Komara składałem ma uszczelki papierowe ""lepszej jakości "" i nie cieknie.Od razu proszę że nie będe się bawił w wycinanie uszczelek z krygielitu bo nie mam czasu i pieniędzy na arkusz kryngielitu.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Liche uszczelki z papieru
Ja tekturowe uszczelki zawsze smarowałem smarem grafitowym z dwóch stron i dopiero składałem silnik. Nigdy nie miałem problemów z jakimikolwiek wyciekami oleju. Patent ten oczywiście się sprawdza, jeżeli mamy niepoobijane przylgnie
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Liche uszczelki z papieru
Ja smaruję zawsze ze 2 stron czerwonym sylikonem.Ja ubytki w przylgniach ale nie tak trastyczne.Owszem rozpaławiam śrubokrętem(na tulejach)a potem śrubokręt w dętke i delikatnie powolnie rozpaławiam.ciekawe czy jak bym posmarował papierową uszczelkę tawotem,skręcił mocno imbusami(przylgnie idealne) i czy by się pociło.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Liche uszczelki z papieru
Jak przylgnie dobre to powinno być ok. Przynajmniej ja nigdy nie miałem problemów. Zawsze jednak przed złożeniem silnika składałem kartery "na sucho" i patrzyłem, czy są widoczne szczeliny.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Liche uszczelki z papieru
Muszę spróbować hermetyku jak dostanę.Myślę że moto powinien być szczelny na hermetyku i
uszczelce papirowej.
uszczelce papirowej.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 274 gości