Siema. Mam w swoim romecie 3-biegowy silnik 019 i mam problem z 2. 1 i 3 chodza bez problemu, nigdy nie wyskakuja. A z ta 2 to jest tak: kiedy chce zmienic z 1 na 2, to 2 tak jakby przelatuje(jakby jej nie bylo), natomiast przy redukcji z 3 na 2 to nawet czesto sie udaje i 2 nie wyskakuje. Czasem uda sie z 1 na 2 , ale zaraz wyskoczy i musze na 3.
Moze wiecie jak temu zaradzic, ktos mi mowil o jakichs zatrzaskach, ktore trzymaja biegi. A moze to kwestia regulacji. Jesli macie jakas ksiazke, gdzie jest opisana regulacja biegow w 019 to wrzuccie do downloadu.
ps. czy to moze byc 50t1, mimo malych schowkow?
problem z 2 w romecie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 14
• Strona 1 z 1
W dziale download Conqeror wrzucił książkę dotyczącą rometa 50-T ściągnij i poczytaj tam jest o regulacji biegów itp.
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?t=339
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?t=339
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
ja mam instrukcje do rometa 50-t-1 i 50-t-3 tam może bedize dziś sprawdze albo jutro
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
to że wyskakuje ci drugi bieg może być słabą sprezyną przy tym automaciku od biegów (co trzyma aby nie wyskakiwały) albo masz zjechane tryby od dwójki
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
tam wodzik przesowa 2 tryby naraz (cos jak w jawce) i pewnie wodzik ci sie albo niemilosiereni zeszlifowal albo poprostu zlamal tez mialem tak w drynie z sil. 019 dwojka albo byla a jak byla to doslownie na moment i wyskakiwala, mozesz ewentulanie wyregulowac biegi wodzikiem tam przy automacie skrecasz bardziej wodzik albo popuszczasz ale watpie zeby to cos dalo
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
To może poprostu coś z automatem biegów.Okręć lewy dekiel i sprwadz jak jest na 2,może wystarczy tylko wyregulować.Możliwe że jakaś część się wyrobiła i nie trzyma biegu.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
piasek125 napisał(a):dzieki wszystkim, w weekend sie zobaczy(romecika mam na wiosce )
To tak jak ja .Przez cały tydzień czekam kiedy pojadę na dziłkę i pojeżdże na komarku.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 463 gości