Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 32
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Lilka lat temu wyleciałem z tego forum razem z boszu
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Ja tam wbiłem tak 4fun zobaczę czy mnie wywalą chociaż nie robię żadnych powalonych akcjii z rometami to mam pomysł na kontrowersyjny temat co do simsona
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Na forum rometów nie popierają tuningu, druciarstwa i warto jest się zaprzyjaźnić z kilkoma adminami.Na wiek raczej nie patrzą.Nawet jeden z administracji w twoim wieku jest.Ważne, żebyś głupot nie wypisywał .Tak to jest co tam robić forum tętni życiem.Ja tam jestem na motomaniacy.Cisza spokój fajni admini i Wgl...Unikaj forum wueska.Uważają się za znawców nad znawcami,karcą nowych użytkowników oraz tych co się nie znają usuwając im tematy i ubliżajac ich od druciarzy itd, jak ktoś nie wyśle im zdjęć swoich motorów to ubliżają od kłamców itd.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Na motomaniakach jest spoko.Ponoć na rometowcach już tak o to się nie sapią.Nawet tematy z druciarstwem.Na motomaniakach jest prawie ideolo gdyby było więcej użytkowników to by było ideolo.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
W sumie niewiem, bo unikam tego forum jak ognia, ale pewnie dalej cisną, bo ci sami użytkownicy od lat.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Jednak miałeś rację Za samo podsunięcie pomysłu pozbycia się korozji z cylindra papierem ściernym wściekli się jak nie wiem co...Troche śmieszne bo wielu tak robiło i nic się nie działo a nagle jakoś magicznie na tym forum to temat tabu.Rówinież zauważyłem,że wiele ciekawych tematów trafia bez większego powodu do kosza.Jestem ciekaw czy banują tak jak kiedyś
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Czy takie niespasowanie cylindra z głowicą to normalna rzecz w tych silnikach?
Cylinder jest pod gaźnik G20, dokupiłem do niego głowicę ze świecą pod kątem i niestety żeberka cylindra paskudnie wystają poza obrys głowicy
Cylinder jest pod gaźnik G20, dokupiłem do niego głowicę ze świecą pod kątem i niestety żeberka cylindra paskudnie wystają poza obrys głowicy
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Nie masz czasem głowicy od sokoła i pierwszych S01?Dziwnie to wygląda
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Re: Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
almociarz napisał(a):Nie masz czasem głowicy od sokoła i pierwszych S01?
Jak to rozpoznać?
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Tak, to głowica od Sokoła, M04, M05 (i być może wczesnych M06, ale ręki nie dam uciąć). Później świeca była prosto. Cylindrów było kilka rodzajów i te wczesne pomimo podobieństwa są troszkę inne, nieco bardziej filigramowe. Stąd masz tak brzydko wystające żeberka.
Tak wygląda stary cylinder
a taki powinieneś mieć
Moim zdaniem postarzanie silnika na siłę nie ma sensu. Nieogarnięci ludzie nie zwrócą na to uwagi, a wtajemniczeni powiedzą że kundel.
Tak wygląda stary cylinder
a taki powinieneś mieć
Moim zdaniem postarzanie silnika na siłę nie ma sensu. Nieogarnięci ludzie nie zwrócą na to uwagi, a wtajemniczeni powiedzą że kundel.
Autor postu otrzymał pochwałę
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Wygrzebałem z garażu z drugiego silnika cylinder pod gaźnik G16, okazało się, że jest on na obwodzie minimalnie mniejszy i wygląda na to, że głowica zaczyna do niego pasować:
Jak widać wystaje ona jeszcze kawałek w stronę gaźnika, ale z tego co się orientuję to ten typ chyba tak już miał.
Jeżeli się mylę to mnie poprawcie
Jak widać wystaje ona jeszcze kawałek w stronę gaźnika, ale z tego co się orientuję to ten typ chyba tak już miał.
Jeżeli się mylę to mnie poprawcie
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Jak widzisz, cylinder jest na pierwszy rzut oka identyczny, a jednak zaczyna to pasować Mam dość wczesny S01 właśnie w takiej konfiguracji. Być może tak chodziły fabrycznie.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Dzisiaj rano byłem u ojca i przy okazji sprawdziłem to.W jego wfm tak samo delikatnie wystaje, więc nie musisz się martwić PS widzę że masz silnik na samych papierowych uszczelkach.To niezbyt dobre uszczelnienie.Mogłeś je położyć na czarnym sylikonie
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Czy do S01 podejdzie cylinder z S01-Z3A [WSK M06]
Znalazłem jeszcze w internecie takie zdjęcie:
Tutaj głowica wydaje się być krótsza, jakby bardziej dopasowana. Nie wiem już co o tym myśleć. No chyba, że miała tu miejsce jakaś ingerencja poprzedniego właściciela
Silnik dopiero będzie robiony, także zobaczymy co mu tam jeszcze w trawie piszczy
Tutaj głowica wydaje się być krótsza, jakby bardziej dopasowana. Nie wiem już co o tym myśleć. No chyba, że miała tu miejsce jakaś ingerencja poprzedniego właściciela
almociarz napisał(a):PS widzę że masz silnik na samych papierowych uszczelkach.To niezbyt dobre uszczelnienie.Mogłeś je położyć na czarnym sylikonie
Silnik dopiero będzie robiony, także zobaczymy co mu tam jeszcze w trawie piszczy
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Posty: 32
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 205 gości