Co jest z tym komarem

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Co jest z tym komarem

Postprzez Macieksib » 12 kwi 2007, o 15:11

Wiec tak mam problem bo robiłem kompresje w komarku i jest teraz dobra ale nie chce zapalić tzn jak biore na pycha to odpala ale jak przestane biec to gaśnie i jak wcisne sprzęgło to też gaśnie. iskra jest taka że by konia zabiło i paliwo też jest bo świeca mokra. mam paliwo troszke stare bo pułroczne spuszczone z malucha i oczywiście troche mixolu dolane może to być przyczyną i jeszcze jedno mam troszke krzywe magneto i troche tarło o cewki czy to też może być przyczyną i jak wyprostować magneto żeby nie tarło i czy można je troszke przyszlifować
Macieksib
 

Co jest z tym komarem

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 kwi 2007, o 15:11

Pani Kontekstowa
 

Postprzez piasek125 » 12 kwi 2007, o 15:24

to ze gasnie moze byc wlasnie z powodu krzywego magneta, skoro jest iskra i paliwo tez(kiedy przestajesz pchac silnik nie ma pewnie sily i gasnie- magneto moze stawiac opor). kiedy wciskasz sprzeglo oddziela ci kolo od silnika.
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez Macieksib » 12 kwi 2007, o 15:28

to jak wyprostować to magneto
Macieksib
 

Postprzez piasek125 » 12 kwi 2007, o 15:31

a jak masz je zgiete? od zewnatrz? opisz to dokladniej.
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 15:35

piasek125 napisał(a):a jak masz je zgiete? od zewnatrz? opisz to dokladniej.

ale zgięte czyli jak koło magnesowe trze sie o cewki??

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez piasek125 » 12 kwi 2007, o 15:39

no o to mi chodzi. to magneto jest zgiete czy co? jesli jest krzywy to odkrec magnesy i wez do reki narzedzie mlotnicze i probuj. jesli to magnesy sa jakies niewymiarowe to nie wiem, chyba tylko spilowac.
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 15:43

Można tak zrobić jak pisze piasek125 lub poprostu na allegro kupić jaiieś używane.Mi kiedyś magneto skrzywiło się przy ściąganiu go zakupiłem nowe i owiele lepiej chodzi.Kosz razem z wysyłką nie powinien przekroczyć 35zł.Jeśli chcesz się bawić w prostowanie to możesz spróbować ale ja na twoim miewjscu kupił bym nowe.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 15:44

piasek125 napisał(a):no o to mi chodzi. to magneto jest zgiete czy co? jesli jest krzywy to odkrec magnesy i wez do reki narzedzie mlotnicze i probuj. jesli to magnesy sa jakies niewymiarowe to nie wiem, chyba tylko spilowac.


Aha ok a co do tego piłowania magnesów to najpierw sprawdz czy wał nie jest przypadkiem skrzywiony i czy nie ma bicia,bo jak bedzie miał bicie to bedzie sie ocierał o cewki.

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Macieksib » 12 kwi 2007, o 17:38

więc tak magneto mi trze o cewki było dobre tylko przy naprawie kompresji jak był silnik rozłożony to mi magneto spadło na ziemie i jak założyłem je potem to trze w jednym miejscu i już prubowałem nażęcziem młotniczym i nic nie dało tylko bardziej pokrzywiłem i jeszcze jedno te blaszki na magnesach ile można spiłować?
Macieksib
 

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 17:44

Jak spiłujesz to wtedy koło będzie źle wyważone i możesz zrobić jeszcze gorzej a więc kup jakieś używane ale dobre.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 447 gości