Co jest z tym komarem
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Co jest z tym komarem
Wiec tak mam problem bo robiłem kompresje w komarku i jest teraz dobra ale nie chce zapalić tzn jak biore na pycha to odpala ale jak przestane biec to gaśnie i jak wcisne sprzęgło to też gaśnie. iskra jest taka że by konia zabiło i paliwo też jest bo świeca mokra. mam paliwo troszke stare bo pułroczne spuszczone z malucha i oczywiście troche mixolu dolane może to być przyczyną i jeszcze jedno mam troszke krzywe magneto i troche tarło o cewki czy to też może być przyczyną i jak wyprostować magneto żeby nie tarło i czy można je troszke przyszlifować
- Macieksib
to ze gasnie moze byc wlasnie z powodu krzywego magneta, skoro jest iskra i paliwo tez(kiedy przestajesz pchac silnik nie ma pewnie sily i gasnie- magneto moze stawiac opor). kiedy wciskasz sprzeglo oddziela ci kolo od silnika.
-
piasek125 - MotoManiak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
- Lokalizacja: Suwalki
piasek125 napisał(a):a jak masz je zgiete? od zewnatrz? opisz to dokladniej.
ale zgięte czyli jak koło magnesowe trze sie o cewki??
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Można tak zrobić jak pisze piasek125 lub poprostu na allegro kupić jaiieś używane.Mi kiedyś magneto skrzywiło się przy ściąganiu go zakupiłem nowe i owiele lepiej chodzi.Kosz razem z wysyłką nie powinien przekroczyć 35zł.Jeśli chcesz się bawić w prostowanie to możesz spróbować ale ja na twoim miewjscu kupił bym nowe.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
piasek125 napisał(a):no o to mi chodzi. to magneto jest zgiete czy co? jesli jest krzywy to odkrec magnesy i wez do reki narzedzie mlotnicze i probuj. jesli to magnesy sa jakies niewymiarowe to nie wiem, chyba tylko spilowac.
Aha ok a co do tego piłowania magnesów to najpierw sprawdz czy wał nie jest przypadkiem skrzywiony i czy nie ma bicia,bo jak bedzie miał bicie to bedzie sie ocierał o cewki.
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
więc tak magneto mi trze o cewki było dobre tylko przy naprawie kompresji jak był silnik rozłożony to mi magneto spadło na ziemie i jak założyłem je potem to trze w jednym miejscu i już prubowałem nażęcziem młotniczym i nic nie dało tylko bardziej pokrzywiłem i jeszcze jedno te blaszki na magnesach ile można spiłować?
- Macieksib
Jak spiłujesz to wtedy koło będzie źle wyważone i możesz zrobić jeszcze gorzej a więc kup jakieś używane ale dobre.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 418 gości