bardzo słaby komar!!!ja gazu a on muli!!!co to???

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

bardzo słaby komar!!!ja gazu a on muli!!!co to???

Postprzez pawelkozi » 12 kwi 2007, o 21:30

Mój komar pali dosłownie na dotyk ale kiedy sie rożgrzeje to strasznie słaby jest i kiedy ja dodaje mu gazu to on muli i nie chce iść wogóle.Co to może być???
Iskra jest motur nie poli!!!
Avatar użytkownika
pawelkozi
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 kwi 2007, o 23:33
Lokalizacja: Wielichowo

bardzo słaby komar!!!ja gazu a on muli!!!co to???

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 kwi 2007, o 21:30

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 21:34

winna temu mozę być świeca albo zapłon czyli po rozgrzaniu zaczyna zanikać iskra wmień kondsator i sprawdz (ustaw)zapłon

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 21:34

Najprawdopodobniej jest to wina świecy.Albo ma złą ciepłotę lub jest poprostu stara i przy wyższych obrotach nie daje rady.Może być jeszcze zapchana dysz główna w gaźniku.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pawelkozi » 12 kwi 2007, o 21:39

Świeca jest nowa 75 a gażnik wyciągłem i cały wyczysciłem.Dziwne jest to że komar na luzie ładnie wchodzi na obroty.Dopiero jak silnik dostanie obciążenie to jest słaby.
Iskra jest motur nie poli!!!
Avatar użytkownika
pawelkozi
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 kwi 2007, o 23:33
Lokalizacja: Wielichowo

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 21:41

To wsadź jakąś F80 lub większą,a jeśli to nie pomoże to sprawdź kondensator.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 21:44

a sprawdz jeszcze jaki jest poziom paliwa moze jest za niski.

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez pawelkozi » 12 kwi 2007, o 21:47

kadzaf napisał(a):a sprawdz jeszcze jaki jest poziom paliwa moze jest za niski.

To fakt paliwa jest na rezerwie ale czy to ma wpływ na moc???
moim zdanie nie zależnie od tego ile jest paliwa w baku powinien zawsze iśc równo do momentu aż sie nie skończy oczewiście.
Iskra jest motur nie poli!!!
Avatar użytkownika
pawelkozi
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 kwi 2007, o 23:33
Lokalizacja: Wielichowo

Postprzez Junak » 12 kwi 2007, o 21:48

zdaje mie sie że świeca ma za niską ciepłotę najlepiej dać f95 ja na takich jeżdże i nawet w zimie na dotyk mój komar palił
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez pawelkozi » 12 kwi 2007, o 21:55

A czy wyminiając tłok i pierscienie polepszyła by sie jego moc??
Iskra jest motur nie poli!!!
Avatar użytkownika
pawelkozi
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 kwi 2007, o 23:33
Lokalizacja: Wielichowo

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 21:58

No oczywiście że by poloepszyły.Ale jak już będziesz wymieniać to już z cylindrem np.60ccm.A wymieniałeś już kiedyś pierścionki??
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pawelkozi » 12 kwi 2007, o 22:00

Nie pierscieni nie wymieniałem.Mam go dopiero dwa miesiące i na początku chodził ładnie.Nie był super mocny ale dużo mocniejszy jak dziś.
Iskra jest motur nie poli!!!
Avatar użytkownika
pawelkozi
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 kwi 2007, o 23:33
Lokalizacja: Wielichowo

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 22:01

a czy nie da rady rozwiercić cyla i założyć tłok tylko od 60cm? grubość tuleji powinna chyba wydać a okna ma też te same(położenie)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 22:05

Oczywiście dało by radę ale jak kupuje się cylek 60ccm to w zestawie dostaje się dopasowany tłok do cylindra i sworzeń.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 22:07

Koner napisał(a):Oczywiście dało by radę ale jak kupuje się cylek 60ccm to w zestawie dostaje się dopasowany tłok do cylindra i sworzeń.


no tak przecież oryginał ma tłok chyba 38mm a 60cm ma 41mm o ile się nie myle a napisałem to aby jeszcze wykorzystać ten cylek na 50cm :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 22:10

Tłok niby od 60ccm(dokładnie to jest 55,6 chyba)mają 40mm.Trzeba by było kupić taki tłok i dddać cylinder do szlifu aby go dopasowali do tłoka.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 433 gości