Jakie są oznaki zcierania sie silnika??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Koner » 20 kwi 2007, o 21:05

Z tym że zacznie się dyskusja na ten temat to się zgadam ale chciałbym zaproponować żeby już tego nie robić ponieważ jest stwożony specjalny teamt o olejach gdzie ta kwesta jest już poruszona.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 kwi 2007, o 21:05

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 20 kwi 2007, o 21:09

Kryniu napisał(a):piła chodzi na ekstremalnie wysokich obrotach wiec jeśli przy tej proporcji sie nie zatrze to tym bardziej taki komarek też nie

Być może silnik piły jest zrobiony dokładniej, z lepszej jakości materiałów. Podobnie jak z olejami w 4-suwach - w jednym aucie trzeba zmieniać co 10 tys. km, w innym - mimo tego samego oleju - co 30 tys. km lub jeszcze rzadziej.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez endek » 20 kwi 2007, o 22:14

Marcek napisał(a):
Kryniu napisał(a):piła chodzi na ekstremalnie wysokich obrotach wiec jeśli przy tej proporcji sie nie zatrze to tym bardziej taki komarek też nie

Być może silnik piły jest zrobiony dokładniej, z lepszej jakości materiałów. Podobnie jak z olejami w 4-suwach - w jednym aucie trzeba zmieniać co 10 tys. km, w innym - mimo tego samego oleju - co 30 tys. km lub jeszcze rzadziej.


no ale chodzi o jakość piły(posiada ona stalowe pierscienie oraz tuleje pokryta nikasilem) a komarka silnik

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez R_a_m_z_i » 20 kwi 2007, o 23:42

Wlewasz za dużo oleju. Ja docieram i stosuje w Simsonie sr60 1:33. A po II to poczekaj aż się nagrzeje-postaw do na ssaniu i niech popyta sobie parę chwil. Mój jak zimny to też w ogóle nie ciągnie ;). Cierpliwości.
docierający ;))
Moje maszyny:

* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
Avatar użytkownika
R_a_m_z_i
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 204
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 20:02
Lokalizacja: Łapy

Postprzez Piotrek » 20 kwi 2007, o 23:47

R_a_m_z_i napisał(a):A po II to poczekaj aż się nagrzeje-postaw do na ssaniu i niech popyta sobie parę chwil.


i jak zacznie go już przydławiać wtedy zacznij zamykać ssanie. Potem niech też sobie pochodzi chwilkę i dopiero wtedy zaczynaj jazdę. czasem zbędnych przygazówke na luzie nie rób, w ogóle z gazem bardzo delikatnie nalezy się posługiwać w czasie docierania.
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 445 gości