Jakie są oznaki zcierania sie silnika??
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 20
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Z tym że zacznie się dyskusja na ten temat to się zgadam ale chciałbym zaproponować żeby już tego nie robić ponieważ jest stwożony specjalny teamt o olejach gdzie ta kwesta jest już poruszona.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Kryniu napisał(a):piła chodzi na ekstremalnie wysokich obrotach wiec jeśli przy tej proporcji sie nie zatrze to tym bardziej taki komarek też nie
Być może silnik piły jest zrobiony dokładniej, z lepszej jakości materiałów. Podobnie jak z olejami w 4-suwach - w jednym aucie trzeba zmieniać co 10 tys. km, w innym - mimo tego samego oleju - co 30 tys. km lub jeszcze rzadziej.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Marcek napisał(a):Kryniu napisał(a):piła chodzi na ekstremalnie wysokich obrotach wiec jeśli przy tej proporcji sie nie zatrze to tym bardziej taki komarek też nie
Być może silnik piły jest zrobiony dokładniej, z lepszej jakości materiałów. Podobnie jak z olejami w 4-suwach - w jednym aucie trzeba zmieniać co 10 tys. km, w innym - mimo tego samego oleju - co 30 tys. km lub jeszcze rzadziej.
no ale chodzi o jakość piły(posiada ona stalowe pierscienie oraz tuleje pokryta nikasilem) a komarka silnik
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Wlewasz za dużo oleju. Ja docieram i stosuje w Simsonie sr60 1:33. A po II to poczekaj aż się nagrzeje-postaw do na ssaniu i niech popyta sobie parę chwil. Mój jak zimny to też w ogóle nie ciągnie . Cierpliwości.
docierający )
docierający )
Moje maszyny:
* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
-
R_a_m_z_i - MotoManiak
- Posty: 204
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 20:02
- Lokalizacja: Łapy
R_a_m_z_i napisał(a):A po II to poczekaj aż się nagrzeje-postaw do na ssaniu i niech popyta sobie parę chwil.
i jak zacznie go już przydławiać wtedy zacznij zamykać ssanie. Potem niech też sobie pochodzi chwilkę i dopiero wtedy zaczynaj jazdę. czasem zbędnych przygazówke na luzie nie rób, w ogóle z gazem bardzo delikatnie nalezy się posługiwać w czasie docierania.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
Posty: 20
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 445 gości